Det nye træ:)

Se dem lige :smiley:





Træet er blevet godkendt:D

UH, jeg har kigget på selv samme træ i dag, men var lidt i tvivl om det.

Det ser jo fedt ud! :thumbup: Virker det holdbart?

det ser da ud til kattene har indtaget det allerede…:tihi:

De ser ud til at have godtaget det fine træ :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

[quote=Blabl;499745]UH, jeg har kigget på selv samme træ i dag, men var lidt i tvivl om det.

Det ser jo fedt ud! :thumbup: Virker det holdbart?[/quote]

Altså :slight_smile: Hermie skulle ikke være større (altså, kurven kan sagtens holde til hende, men størrer ville tiden nok begrænses:) )
Også ud over det er jeg rigtig godt tilfreds, virker rigtigt holdbart og stabilt. Var lidt i tvivl med toppen, men da den blev kilet på plads var det super :slight_smile: Dog er træet rigtig højt, Næsten for højt til mit loft, så måtte bruge lidt vold, med en stegepande >.< Men nu sidder det der, og bliver nok sidene et stykke tid:D

[quote=Blunky;499751]Altså :slight_smile: Hermie skulle ikke være større (altså, kurven kan sagtens holde til hende, men størrer ville tiden nok begrænses:) )
Også ud over det er jeg rigtig godt tilfreds, virker rigtigt holdbart og stabilt. Var lidt i tvivl med toppen, men da den blev kilet på plads var det super :slight_smile: Dog er træet rigtig højt, Næsten for højt til mit loft, så måtte bruge lidt vold, med en stegepande >.< Men nu sidder det der, og bliver nok sidene et stykke tid:D[/quote]

Ja, kiggede lidt mere på det og det dur vist ikke. Tror kattene er for store.

Det er ellers flot! :ok:

Tror jeg også :slight_smile: hermie skulle ikke være størrer ihvertfald:)

Jeg har det samme træ (det ligner det ihvertfald meget godt) og Tarzan mener, at hængekøjen kunne godt være lidt større :tihi:

Men okay, han vejer så lige omkring 8 kg. …

Årh det er ihvertfald et godt køb da :slight_smile:

:wehuu:

Skønne billeder af forkælede kattekræ… prøver lige at huske at tage et billede af Silke’s træ senere…

:inlove: