Dét ser sort ud

I går fik jeg igen taget lidt billeder. Jeg valgte at “kæmpe” med helt sort baggrund. Ja, som det ses vandt jeg ikke helt kampen…
Men vil da lige vise et par få af Amidale. Hun var som ALTID på pletten. :slight_smile: Gismo var lidt over det hele, så ham fik jeg ikke rigtig noget ud af… :slight_smile:

Jeg synes de er rigtig flotte.

Kan specielt godt lide det andet sidste billede :slight_smile:

Sort eller ej…det er SÅ flotte billeder.

Det er bare så fine foto :smiley:

Hold da op hvor er det flotte billeder… Det ser rigtig flot ud…

Tusinde tak for de pæne ord. :slight_smile:

Rigtig skønne billeder :smiley:

Dejlige og flotte billeder :ok:

Det er rigtig flot med sort baggrund :slight_smile:

  • og hvis du vil have en rigtig udfordring med sort baggrund, så skulle du tage op fotosession hos Brita :tihi:

Takker for kommentarer og pæne ord. :slight_smile:

Ja for pokker Camischa, så får jeg da rigtig min sag for. :tihi:

Sikke nogle lækre billeder, syntes nu du er sluppet rigtig godt fra det og modellen, ja hun er bare så smuk

MVH
Gitte

Så flot! :rock:
Jeg synes, lyset falder rigtig godt på Amidale - og på den blå stol. God ide, for den giver en mere spændende stemning end sort baggrund alene. :smiley:

Super flotte billeder af smukke Amidale :ok:

Virkeligt smukke billeder… :smiley:

Den sorte baggrund gør at man virkelig fokusere på Amidale og hun ser jo bare skøn ud…:smiley:

takker for roserne. :slight_smile: - Næste gang jeg bruger sort, skal jeg bare huske at sætte endnu en lampe op. 1 er ikke nok til at belyse hende nok. Hun ser hurtig mat ud synes jeg … - Men bedre held næste gang. En dag har jeg nok fat i det. :tihi: