Det sner!

:snemandsdans:snemandsdans:snemandsdans

Det sner i København !!!

Ju-huuuuuuu !!!

Der er hvidt på alle tagene.

:snemand

Sner det hos dig ??

[quote=Tante Tut;493493]

Det sner i København !!!

Ju-huuuuuuu !!!

Der er hvidt på alle tagene.

Sner det hos dig ??[/quote]

NEEEEEEEEEI :ked::ked:

:trøste::trøste:

Bare rolig, de har lovet sne i det meste af landet i løbet af et par dage.

:yah: :yah: :yah:

(jeg håber, at der er andre end mig der har set dine to små mus på dit banner - og nu med nissehue)

:hjertehop:

[quote=Tante Tut;493498]

(jeg håber, at der er andre end mig der har set dine to små mus på dit banner - og nu med nissehue)

:hjertehop:[/quote]

Der er altså kun en mus :ups:

:høhø::høhø::høhø:

Nårh ja… men så kan den la’ vær’ med at ligge så snoet, at den ligner to.

-LOL

:wehuu:

Og der er oz kommet julekrans på !!

Gad vide, hvad jeg mere opdager når jeg har fået lidt morgenmad

:høhø:

her sner det kun med tø sne, så det er smeltet inden det rammer jorden. men det er også fint nok for mig :slight_smile:

:snemand:snemand

Heeeeey…nu sner det også her.
Vist ikke noget der bliver liggende…men det er også okay…for det sneeeeeer!!!

:yah::yah:

Jae… her er det oz en tynd omgang lige nu, det er desværre ikke noget der bliver liggende - men hyggeligt, dét er det nu alligevel.

:slight_smile:

Silke sidder i vinduet og tæller fnuggene.

:hjerte:

og I skal lige holde fast i det på Sjælland!
Jeg skal op kl 4 i morgen for at komme til Middelfart - jeg har ikke brug for sne til at ligge på motorvejen, så turen tager længere tid! basta! :venter:

faktisk så synes jeg godt, at Sjælland må beholde sneen HELE vinteren ud! - Jylland fik RIGELIGT for de næste 10 år her sidste vinter… :venter:

Jae… her er det oz en tynd omgang lige nu, det er desværre ikke noget der bliver liggende - men hyggeligt, dét er det nu alligevel.

:slight_smile:

Silke sidder i vinduet og tæller fnuggene.

:hjerte:[/quote]

overvejer at lave noget varmt kakao og så bare finde en stort tæppe og hygge under.
Hader kulde og ikke mindst sne. og det er ikke blevet bedre af jeg har det man på dansk kalder hvide fingre. så det er en pinefuld tid vi går imøde:ked:

Her er den heldigvis gået over i regn … jeg vil IKKE ha’ sne !! :venter:

[quote=PiaB;493522]og I skal lige holde fast i det på Sjælland!
Jeg skal op kl 4 i morgen for at komme til Middelfart - jeg har ikke brug for sne til at ligge på motorvejen, så turen tager længere tid! basta! :venter:

faktisk så synes jeg godt, at Sjælland må beholde sneen HELE vinteren ud! - Jylland fik RIGELIGT for de næste 10 år her sidste vinter… :venter:[/quote]

-engel-engel

Jeg skal gøre et ihærdigt forsøg, men kan ikke love noget.

Ja, I var godt nok hårdt ramt sidste vinter :uha::uha:

Men lad os nu ikke tage sorgerne(glæderne) på forskud og frygte for en lige så hård vinter som sidste år.

:inlove:

[quote=Cibatuchsi;493524]overvejer at lave noget varmt kakao og så bare finde en stort tæppe og hygge under.
Hader kulde og ikke mindst sne. og det er ikke blevet bedre af jeg har det man på dansk kalder hvide fingre. så det er en pinefuld tid vi går imøde:ked:[/quote]

:trøste::trøste:

Øv… det lyder bestemt ikke rart.

:brist:

Nu sner det også her!! :wehu:
Ikke noget der ligger sig - endnu - men det sner!!
:snemand

:heya::heya:

Her sner det ret meget :wehu: :klapper: :yah:

Jaaaaaaaaaaaaaah!! Det sner det sner det sner!!!
:rundtosset::yatta::kor::jubiii::pompom::yah: :klappe::wehu::danse:-juhu:hop::hopla::juletrae01:nissevink:

[quote=Garfield.;493533]Nu sner det også her!! :wehu:
Ikke noget der ligger sig - endnu - men det sner!!
:snemand[/quote]

:tak::tak:

Dejligt med sådan at have vores egen vejrstation med meldinger fra hele landet…

Weeeeeeeeee-huuuuuuuuuuuuu…

Hvor er der mange børn og barnlige sjæle, der fryder sig lige nu.

:yah: :wehu: :klapper:

[quote=Maria Amanda;493535]Jaaaaaaaaaaaaaah!! Det sner det sner det sner!!!
:rundtosset::yatta::kor::jubiii::pompom::yah: :klappe::wehu::danse:-juhu:hop::hopla::juletrae01:nissevink:[/quote]

-engel-engel-engel-engel

JÆPS !!!

ER det ikke bare skønt ???

:pompom::pompom::pompom::pompom:

Noooooooooooo, gå væk sne!! Det er altså en tåbelig idé naturen har fået :høhø: Hvor jeg bor er det liiiidt noget hø med sne. Jeg sad fast flere gange sidste vinter og måtte trækkes op ad grusvejen et par gange af landmanden fordi der var minus vejgreb. Sikke en vinter, hehe. Dem kan man godt undvære når man er bonderøv :slight_smile: