[quote=lenschow;129306]Jeg ved ikke om dit indlæg var til mig Anette - men jeg er nu hverken forarget eller andet - jeg konstaterer bare - ganske tørt - at mennesket er det dyr som laver flest fejl uden at lære af dem. Det kan jeg ikke finde hos andre arter.
Helle - vi er helt enige. Mennesket er den art, der har lavet flest fejl - og stadig gør det. 
Der var ingen skam eller tagen andres handlinger på mig i det.
Det jeg lige tænkte på, var det Pia skrev. At hun skammer sig over at være menneske.
Jeg kan nu godt skamme mig på vegne af andre menneskers handlinger. Nogle gange kan jeg undres at vi er samme art. Det er nok min store empati - og de andre ting du beskriver - der gør, at jeg føler sådan.
Jeg undres, når jeg ser ting som er helt ude i hampen - som de er i dine links. Helt sikkert.
Skammer mig ?? Hmm tjaaa det er mere så som så, for jeg er ikke ansvarlig for de handlinger. Jeg føler meget med de ramte dyr. Det er bestemt ikke nogen hemlighed, men jeg kan ikke sige, at jeg skammer mig. Joo jeg er frygtelig ked af, at “min” race/art er så forskruet nogle gange.
Og ja jeg synes at disse handlinger er dybt forkerte - det gør alle NORMALE mennesker forhåbentlig.
Enig - HELT enig
Så det kan jeg egentlig ikke se noget odiøst i at mene?
Det er der såmænd heller ikke noget odiøst i Helle 
Tak Denise - jeg har allerede kontakt:-)
MVH[/quote]
For at jeg ikke bliver helt misforstået, så er jeg også meget imod sådanne handlinger. Det skal der ikke herske ngen som helst tvivl om.
Jeg bryder mig generelt bare ikke om, at det er “acceptabelt”, at folk skal udryddes og andre voldsomme handlinger. Jeg får så voldsomme billeder i mit hovede, når jeg læser det.