[quote=Annette O;531951]Her i lørdags snakkede jeg med den ene af mine veninder om det at have dyr. Hun fortalte så at hun kender en som er jordens største dyreven, hvortil jeg svarede “Jamen hende vil jeg da gerne lære at kende :juhu: jeg kan jo også godt lide dyr”. Min veninde sagde så - NÆSTEN helt forarget “jamen hun kan også godt lide ildere”. Mit svar var “øøøh ja. de er da også søde
og hvis man kender dem godt, er de mindst lige så søde som hunde og katte” Det forbavsede hende meget, at jeg ikke har noget imod ildere ![]()
Sååå måtte hun spørge om alle mulige andre slags dyr, og jeg har kun VIRKELIGT store problemer med bier og insekter generelt - og SÅ var hun målløs igen :klapper:
Det sjoveste er faktisk, når vi har besøg (for tiden) af folk som ikke er så vild med katte, fordi de jo “er deres egen herre og bestemt ikke særligt sociale”, for klisterkattene herhjemme gør alle de udsagn til skamme
[/quote]
:høhø::høhø::høhø::høhø:
Ja, det er sjovt som nogen dyr bare ikke kan finde forståelse ret mange steder…
Jeg tror, at jeg kan lide alle dyr - ikke at jeg vil have én af hver - det ENESTE dyr jeg aldrig tror, jeg kommer til at holde af er :
Edderkopper !!
![]()
![]()
![]()
![]()