[quote=Barky;531526]Nej, det er en fetich jeg har…
Jeg kan simpelthen ikke lade være med at købe sugerør. :høhø:
Jeg hamstrer alle dem jeg kan. Selv hvis jeg går forbi cafeer i KBH og ser sugerør i glas, så ryger de bare i tasken med det samme.
Jeg kan ikke stoppe, de skal bare med hjem…
[/quote]
Ja, det kan jeg godt se, det er ikke nemt… :øhmm:
Nå, men man er jo begyndt at bruge blodigler igen (igler, ikke ildere…), så det er sikkert bare sundt med sådan en åreladning (med sugerør).
[quote=Barky;531526]Nej, det er en fetich jeg har…
Jeg kan simpelthen ikke lade være med at købe sugerør. :høhø:
Jeg hamstrer alle dem jeg kan. Selv hvis jeg går forbi cafeer i KBH og ser sugerør i glas, så ryger de bare i tasken med det samme.
Jeg kan ikke stoppe, de skal bare med hjem…
[/quote]
hiver efter været argh hahaha:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:
[quote=lenschow;531129]Hvorfor er jeg ensom og sær hvis jeg har fem katte?
Men aktiv og social hvis jeg har fem hunde?
Da jeg havde hund var jeg da akkurat lige så sær som nu, og jeg har aldrig været aktiv eller særlig social en fis:rock:
Ensom er jeg aldrig. Jeg er ikke engang alene…
Jeg undres…
Også over at folk tror de kan sige ALT om katte. Fx stod jeg i Aldi forleden og købte kattemad. Så udbryder en dame, som jeg aldrig har set før - jeg hader katte!
Men nu var det jo lige mig - Taras veninde, der stod der, så jeg svarede prompte:
Det er nok gengældt tror du ikk!
Så så hun skæv ud i ansigtet.
Fremover får alle, der kommentere katte på den måde svar retur på samme måde. Det er et af mine nytårsforsæt:-)
Undres I ikke over den slags?[/quote]
Jo det er som om, man er rablede skør, hvis man kan lide katte
Hvorimod man er fuldt med i klubben, hvis man har kastet sin kærlighed på en hund istedet
[quote=Barky;531356]Du skulle bare vide…
Jeg har måttet købe mig en ringbrynje, en hjelm med visir og et par meget kraftige grydehandsker efter jeg fik ilder… :surrender1:
De skal hele tiden have adgang til mad, ellers er risikoen for at de suger mit blod ud (med sugerør) og æder mig ALT for stor til at de er tilrådelige at have som “kæle-dyr”… [/quote]
ja og får de først smagen for kød så bliver de helt vildt vilde og bider som en i satan.
tror det man har hørt mest er den der med: ej det er da de der dyr der bider helt vildt… hmm ja self lader vi 9 bideildere rende rundt i stuen, især når vi har 3 børn der også skal være her.
[quote=Maibrit;531387]Du skulle da nødig snakke, kære Tut, med de mutant-padder du har. Har Silke ikke fortalt hvor farlige de er?
Det er jo sådanne dyr, der udvikler sig til “Teenage Mutant Ninja Turtles”.
[/quote]
:høhø::høhø::høhø:
Ja, hvis du spørger Silke så er de faaaaaaarlige !!
Nu går de i et terrarie, men en meget sjælden gang får de lov til at spæne rundt på gulvene - kun de to store - og du kan tro, at hun har respekt for dem - hvis de spæner hen mod hende, så er hun den der er smuttet i en STOR bue uden om dem.
Her i lørdags snakkede jeg med den ene af mine veninder om det at have dyr. Hun fortalte så at hun kender en som er jordens største dyreven, hvortil jeg svarede “Jamen hende vil jeg da gerne lære at kende :juhu: jeg kan jo også godt lide dyr”. Min veninde sagde så - NÆSTEN helt forarget “jamen hun kan også godt lide ildere”. Mit svar var “øøøh ja. de er da også søde og hvis man kender dem godt, er de mindst lige så søde som hunde og katte” Det forbavsede hende meget, at jeg ikke har noget imod ildere
Sååå måtte hun spørge om alle mulige andre slags dyr, og jeg har kun VIRKELIGT store problemer med bier og insekter generelt - og SÅ var hun målløs igen :klapper:
Det sjoveste er faktisk, når vi har besøg (for tiden) af folk som ikke er så vild med katte, fordi de jo “er deres egen herre og bestemt ikke særligt sociale”, for klisterkattene herhjemme gør alle de udsagn til skamme
[quote=galath;531880]Jeg medgiver, at den bevæger sig hurtigere, end jeg først forventede, men spæne ligefrem…? Nåja, så siger vi det
Til gengæld er der ingen tvivl om, hvem der har overtaget! De bider da vist, de små [/quote]
:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:
I er penge værd, med jeres skøre indlæg… I er i al fald sunde for mig, for jeg morer mig så jeg er ved at falde ned af stolen…
Tak… :høhø::høhø::høhø:
INGEN af mine padder bider, desværre kan jeg ikke hitte ud af at optage og lægge en video herinde - for så skulle I se mors dreng Rynke :
Bare han ser mig, kommer han væltende for at blive nusset - han strækker halsen heeeeelt ud og ligger saligt med lukkede øjne og nyder en nussetur…
De to russere er slet ikke håndtamme, for i de videnskabelige haller hvor jeg også færdes er det MEGET FY !!! at røre ved sine skildpadder - det er HOBBYdyr og ikke KÆLEdyr
Så dem rører jeg slet ikke S kun én gang om måneden, når de skal vejes.