Det VAR naboens kat

Det er ikke bare en heldig kat men også en smuk en af slagsen.
Hendes forrige ejer fortjener ikke så klog og dejlig en kat.

Hold op en smuk tortie pige - tillykke med hende Pia.

Pia - Jeg tror ikke, du skal være nervøs for, at hun vil savne det totalt frie liv, når I flytter.
Det ville være noget helt andet, hvis hendes normale område blev kraftigt beskåret der, hvor hun opholder sig nu.
I et helt nyt område, hun ikke kender og har “skridtet af”, vil hendes verden gå til hegnet.

Var lige ved at glemme: Stort tillykke med “farveladen”.

[quote=Mega;123854]Pia - Jeg tror ikke, du skal være nervøs for, at hun vil savne det totalt frie liv, når I flytter.
Det ville være noget helt andet, hvis hendes normale område blev kraftigt beskåret der, hvor hun opholder sig nu.
I et helt nyt område, hun ikke kender og har “skridtet af”, vil hendes verden gå til hegnet.

Var lige ved at glemme: Stort tillykke med “farveladen”.[/quote]

Jeg tror det heller ikke Mega.
Allerede nu finder hun sig i at være inde, bare hun lige kan komme på altanen og få luft. Hun står ikke ved nogen dør og miauwer for at komme ud.

[quote=PiaH;123916]Jeg tror det heller ikke Mega.
Allerede nu finder hun sig i at være inde, bare hun lige kan komme på altanen og få luft. Hun står ikke ved nogen dør og miauwer for at komme ud.[/quote]

Pia, hun har sikkert fået nok af, at være lukket ude og ikke kunne komme ind.

Stakkels lille misser.

:ked::ked::ked:

[quote=Eva;123921]Pia, hun har sikkert fået nok af, at være lukket ude og ikke kunne komme ind.

Stakkels lille misser.

:ked::ked::ked:[/quote]

Ja det tror jeg også hun har, det var synd for hende :ked: