Dette gør mig ked

Jeg vil foreslå dig at flytte dit sidste indlæg ind under Marked - omplacering af kat og så måske kalde tråden Akut hjælp påkrævet.
Det vil nok gøre det nemmere, hvis du kan skaffe nogle billeder af killingerne.
Hvis ikke, så beskriv dem grundigt.

PS: Og så synes jeg, det er nogle “kedelige” bekendte, du er belemret med.
Det må være frustrerende for en hjertevarm person som dig.

Ja det gør mig rigtig sur at hun kun har haft kattene så kort tid og ikke fået nogen som er vant til børn…Kan desværre ikke flytte mit indlæg men måske adm. vil gøre det???
At hun ikke er ansvarlig og gør lidt mere.Tror hun regner med det skal være gratis at have kat… Fatter det ikke Hilsen Ninna

Du skal bare kopiere det, du har skrevet, og så lave en ny tråd i Marked og sætte det ind.

hmm det lyder nemt men er altså et fjols til sådan noget.Ved ikke hvordan jeg skal kopiere det beklager…

Ninna, du marker det, du vil kopiere - højreklikker, trykker på “kopier”, og så opretter du en tråd i “Marked” - højreklikker igen og trykker på “sæt ind”

Og for en sikkerheds skyld:

Sæt markøren i starten af dit ind og hold den nede, mens du trækker nedad lige til dit sidste ord. Så er al teksten i en sort “boks”.

Hvis du ikke har højreklik på din mus, kan du gå op i Rediger og trykke på kopier.
Dernæst går du ind på Marked og opretter en tråd, og i teksfeltet trykker du igen på Rediger + sæt ind.

Kære Eva-wehuu
Jeg tror desværre nogle vælger aflivning,
fordi det er den nemmeste løsning;

Men min dyrlæge ville aldrig aflive unge sunde dyr.

Jeg hjalp en af mine patienter, som var dødsyg.
Hun havde en kat, som var 18 år.
Jeg gav hende det løfte, at hendes kat ikke skulle omplaceres. -forelsket

Og det holdt jeg -forelsket

Sørgmodige tanker
Mona

[quote=Mona;83741]Kære Eva-wehuu
Jeg tror desværre nogle vælger aflivning,
fordi det er den nemmeste løsning;

Men min dyrlæge ville aldrig aflive unge sunde dyr.

Jeg hjalp en af mine patienter, som var dødsyg.
Hun havde en kat, som var 18 år.
Jeg gav hende det løfte, at hendes kat ikke skulle omplaceres. -forelsket

Og det holdt jeg -forelsket

Sørgmodige tanker
Mona[/quote]

Beholdt du så katten Mona?

Jeg kan slet ikke udholde tanken om, at jeg en dag skal miste Ferina og Nikita - og tanken om bare at få dem aflivet, fordi de er i vejen er helt og aldeles uacceptabel.

Men skulle jeg af en eller anden grund ikke kunne have dem (håber ALDRIG det vil ske), så ved jeg ikke, om de bør omplaceres når de ikke er unge mere?

Der er kommet en løsning på problemet med de to katte de kommer nu ud på en gård og bo hos nogen jeg kender som kender nogen der har heste.Vi har splejset om kastrering så der kommmer ikke flere killinger derfra.Så glad for at Jytte og Harry ville tage dem ind og de ikke skulle aflives .På denne måde er det heller ikke et problem med børn da de ingen har Hilsen Ninna

Jeg undrer mig lidt over, at I skriver jeres dyrlæger aldrig vil aflive sunde og raske dyr.
Hvad gør de så?
Sender ejeren hjem med dyret?
For i så fald synes jeg ikke det er nogen særlig god holdning - sådanne katte kan nemt ende i motorvejskanten.

Dyrlæger er nødt til at aflive deres kunders dyr, hvis de forlanger det.

Her i svendborg har de muligheden for at lede efter nye ejere fordi det nærmeste “kattens værn” ligger i odense…

Jeg ved at min dyrlæge helst ikke afliver sunde og raske dyr.
Jeg kender også til flere tilfælde, hvor de har spurgt ejer om lov til at tage katten/hunden og forsøge at finde nyt hjem til den, men hvis ejer siger nej, er jeg egentlig ret overbevist om, at de så afliver den.