DHMK (den hemmelige museklub )

Ja der ligger osse et billede af den et eller andet sted :ok:, men tror du ikke hun bliver sur hvis vi siger at hun lige skal lave 50 mere, som skal være i Kbh-området søndag morgen :cool2::cool:

Narj da… det kan jeg ikke forestille mig :fløjte:

[QUOTE=Skattekat;655158]Flere go’e idé’er … ?? :venter:

[/QUOTE]

Skattekat - du er simpelthen bare for sjov :lol:
Elsker din humor :ok:

Det er bare et spørgsmål om hvad I vil betale for dem :wink: Jeg har nemlig siden dengang fundet ud af at man kan få TRYKT t-shirts til ganske overkommelige priser. Osse i en rigtig fed kvalitet.

Jeg har prøvet CafePress, og Vista Print. Og godt nok er Vista Print næsten ikke til at slippe af med igen hvis man en gang har købt noget der (man bli’r tæppebombarderet med andre "fantastiske tilbud) men kvaliteten var 100% i top på den T-shirt jeg fik lavet!

Og så ligger der et trykkeri lige her i nabolaget hvor jeg har fået lavet EN enkelt t-shirt til min datter - det blev skåret ud i noget vinylagtigt der blev brændt på tøjet. Også topkvalitet til ca 100 kr - for EN. Det er billigere jo flere man får lavet selvfølgelig. Opstartsgebyret kradser jo lidt :slight_smile:

Så deeeet… :wink:

Jeg skal nok tage en mus på i morgen til Tune udstillingen… hvis jeg altså vel og mærke ikke er den eneste :klapper:

Hmm - min kone siger, I har taget r*ven på mig. Var i Tune i går og mødte ikke en eneste anden med mus på… :?

• men nu var vi der så heller ikke mere end et par timer og havde nok at gøre med at kigge ind i burene. :høhø:

[QUOTE=FinnFrode;656821]Hmm - min kone siger, I har taget r*ven på mig. Var i Tune i går og mødte ikke en eneste anden med mus på… :?

• men nu var vi der så heller ikke mere end et par timer og havde nok at gøre med at kigge ind i burene. :høhø:[/QUOTE]

Ja jeg følte mig osse lidt “mus alene i verden” heldigvis var Brazil så dygtig til at trøste :wehuu: jeg var der 4-5 timer, mest i hal 1

jeg så en med 2 mus på højre brydst lomme… men blev lidt forviret, for syns da ike vi har en svensker her inde på forummet… men hun havde perser katte med…

Vi var der forholdsvis tidligt, så hvis du er kommet sent, kan vi sagtens have undgået hinanden.
Havde ellers glædet mig til at hilse på dig, men det må så vente til en anden gang. :slight_smile:

Jeg så heller ikke andre med mus på… så tog hurtigt min af, den var lidt tung.