DHMK (den hemmelige museklub )

Nogle af jer ved hvad jeg snakker om :rock:

Jeg kunne godt tænke mig at genoplive den, for nogle der aldrig har set hinanden, kan det være svært at gennemskue hvem man “kender” på udstillinger, og ja man kan da printe et kattegale-skilt og tage på, men en mus er altså både sjovere og sødere at have på.

så er der nogle af jer, der er med på at genoplive DHMK og sætte en af kattenes mus på tøjet når I går på udstilling ? :kryds:

Jeg husker godt konceptet:olding:, men jeg glemmer tit at atge musen på:ups:

:yikes: :uha: :besvimer: :blegne:

:ikkeenig: :noway: :pose:

Så må du gøre det til fast vane at have en mus sammen med udstillingssagerne, så er der nok en der minder dig på det :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Tante Tut;654740]:yikes: :uha: :besvimer: :blegne:

:ikkeenig: :noway: :pose:[/QUOTE]

Roooooooooliiiiiiiiiiiiiiiig nu:) Det er legetøjsmus, der hæftes på tøjet;)

:høhø::høhø::høhø:

Så er jeg mere rolig, kunne lige se (og lugte) hvis I alle kom med en levende død mus på tøjet :klapper::klapper:

Men jeg gidz ikke at være med i Marianne’s klub - for så kan jeg ikke snige mig rundt på udstillingerne mere uden at blive genkendt :stuck_out_tongue:

Ih ja. DHMK var sådan en sjov idé. Og tilpas diskret - “folk” så bare en pelsmus, “de indviede” så en de åbenbart kendte L

Det spændende var så HVEM der var hvem. Men nu hvor der generelt er kommet flere billeder til (modsat i Ng’ens tid) kan man jo blive genkendt alle vegne. Som den anden dag da jeg var i IKEA og der pludselig var nogen der sagde “Trekkie” bag mig… :wink:

Bare fra mit profilbillede… det synes jeg egentlig er ret godt L

jeg behøves vist ingen mus på tøjet for at blive genkendt, det er bare at kigge efter et kolos af en mand og det er så mig:høhø:

:hjerte:

Og ved du hvad ??

Med eller uden mus er du bare daaaarjlig :wehuu:

Ja men det er jo ikke os alle der skiller os så meget ud på den led :cool:

ja det har du jo helt ret i, de fleste på en katteudstilling er jo kvinder

Jeg skal se om jeg kan huske det til næste Racekatten-udstilling, så sidder jeg et sted i sekretariatet eller noget med mus på :slight_smile:

Det lyder da hyggeligt :slight_smile:

[QUOTE=Marianne H;654738]Nogle af jer ved hvad jeg snakker om :rock:

Jeg kunne godt tænke mig at genoplive den, for nogle der aldrig har set hinanden, kan det være svært at gennemskue hvem man “kender” på udstillinger, og ja man kan da printe et kattegale-skilt og tage på, men en mus er altså både sjovere og sødere at have på.

så er der nogle af jer, der er med på at genoplive DHMK og sætte en af kattenes mus på tøjet når I går på udstilling ? :kryds:[/QUOTE]

:gruble: Gad vist om Marianne kommer til Tune … skal jeg huske hængelås til Brazils bur så han også er der når jeg kommer tilbage til buret …det er vist godt jeg ved hvordan Marianne ser ud :stuck_out_tongue:

:klapper: i Tune forklæder jeg mig, jeg har nemlig købt en stor taske Brazil kan være I :thumbup:

(note til selv, husk stor bidetang til låsen) :cool:

altså… jeg er med på en DHMK,… men ved ikke lige hvor klogt det er på en stuward?

Den er jeg med på - første gang i Tune på søndag. :slight_smile:

[QUOTE=Marianne H;654738]

så er der nogle af jer, der er med på at genoplive DHMK og sætte en af kattenes mus på tøjet når I går på udstilling ? :kryds:[/QUOTE]

Flere go’e idé’er … ?? :venter:

Trekkie lavede en t-shirt, som afløser for musene, hvis jeg ikke husker helt fejl… :smiley:

[QUOTE=Skattekat;655158]Flere go’e idé’er … ?? :venter:

[/QUOTE]

Ja ja du skal altid overdrive :klapper: en mindre mus kan gøre det :cool: