Jeg kunne godt tænke mig at genoplive den, for nogle der aldrig har set hinanden, kan det være svært at gennemskue hvem man “kender” på udstillinger, og ja man kan da printe et kattegale-skilt og tage på, men en mus er altså både sjovere og sødere at have på.
så er der nogle af jer, der er med på at genoplive DHMK og sætte en af kattenes mus på tøjet når I går på udstilling ?
Ih ja. DHMK var sådan en sjov idé. Og tilpas diskret - “folk” så bare en pelsmus, “de indviede” så en de åbenbart kendte L
Det spændende var så HVEM der var hvem. Men nu hvor der generelt er kommet flere billeder til (modsat i Ng’ens tid) kan man jo blive genkendt alle vegne. Som den anden dag da jeg var i IKEA og der pludselig var nogen der sagde “Trekkie” bag mig…
Bare fra mit profilbillede… det synes jeg egentlig er ret godt L
[QUOTE=Marianne H;654738]Nogle af jer ved hvad jeg snakker om
Jeg kunne godt tænke mig at genoplive den, for nogle der aldrig har set hinanden, kan det være svært at gennemskue hvem man “kender” på udstillinger, og ja man kan da printe et kattegale-skilt og tage på, men en mus er altså både sjovere og sødere at have på.
så er der nogle af jer, der er med på at genoplive DHMK og sætte en af kattenes mus på tøjet når I går på udstilling ? [/QUOTE]
Gad vist om Marianne kommer til Tune … skal jeg huske hængelås til Brazils bur så han også er der når jeg kommer tilbage til buret …det er vist godt jeg ved hvordan Marianne ser ud