Dig og din hund(e)

Må jeg se et foto af dig og din hund eller dine hunde?

Vi lægger ud - H&H = Helle & Hugo

:slight_smile: Bemærk han gir mig lige et tungekys! :slight_smile:

Det kan vi da vist godt klare :slight_smile:

Min mand har godt nok sneget sig med på billedet.

Zanto sidder ved min side og Bosco sidder ved min mands side :slight_smile:

Mig og Bamse :slight_smile:
Et af de eneste hvor vi rent faktisk er sammen på :slight_smile:

Nårh de er søde :slight_smile:

Tja jeg har ikke nogen af Tjalfe og migselv da det altid er mig med kameraret, men jeg har da et med Tjalfe og min mand.

Har kun dette :tihi:

• Det er hende bagerst (Tulle)

Mille :rip:

Kan ikke lige hitte de andre jeg har online, men her er sønnike Jacob og Eva

MVH
Gitte

Jeg har haft to hunde i mit liv. Den første var en Yorkshire terrier som hed Dino, han flyttede ind sammen med min stedfar da jeg var 8 og så havde vi ham til jeg var 13 og min lillebror blev født. Dino kunne ikke li’ spædbørn. ABSOLUT ikke. Så valgte stod mellem Oliver eller Dino… dengang ville jeg nu helst have solgt Oliver :tihi:

Da jeg boede i Sverige købte jeg en hund sammen med min kæreste, hvilket nok ikke var den allerbedste beslutning jeg nogensinde har taget når jeg tænker tilbage, men Gandolf var den sødeste og smukkeste hund jeg nogensinde har kendt og da jeg gik fra min kæreste tryglede jeg ham om at beholde hunden indtil han var rabiesvaccineret og jeg havde fundet et sted jeg måtte have ham. Det nægtede han. Så i dag bor Gandolf på en gård sammen med en rigtig sød kvinde som jeg ved passer rigtigt godt på ham. Men gud hvor jeg savner ham!

her er mors bebs… Mascha :slight_smile:

og her er mormor Tajga - og et eller andet sted blandt de 8 pelsklumper er Maschas mor… Tesnina :slight_smile:

den lille fis her - det er Tinga

og da hun var lille - der var MAscha førsteklasses legetante…

de 3 er skønne… Tinga, Mascha og Tesnina… mors dejlige vuffier

Probie kan så godt lide at putte i sengen sammen med mig :slight_smile: Han falder stort set altid i søvn ved min side… Ofte ender Jannik med at sove inde i stuen, da det jo er synd at flytte hunden :høhø:

Her er vi lidt mere oplagte, og klar til en tur på træningsbanen :slight_smile:

Her er jeg og den magiske ulv Dise… På vej til Liverollespil, hvor jeg havde en magtrolle, som Højpræstinde i en ret sej religion…

Bemærk at vi begge er klædt ud :wink:

Et billede fra forrige vinter. Mine børn, mig selv og Yugi (shih tzu-blanding) som han ser ud, når han er nyklippet.

Øv, jeg synes man plejer at kunne vælge, at billedet skal vises direkte i stedet for som link? Øhh - og nu er der kommet et billede med, jeg ikke kan slette under redigering? :confused:

Jeg har også et super godt billede fra da hun var hvalp… Eller dvs jeg skal lige finde det på min mors computer næste gang jeg ser hende :tihi::ups: