som lovet …
brugt lige aftenen igår på den!
… og ja det er en chokolademasket bimse!
som lovet …
brugt lige aftenen igår på den!
… og ja det er en chokolademasket bimse!
Hvor er den bare sød du er simpelthen bare så dygtig
Årh, kunne du ikke lave en skaldepande (Sphynx). Sådan en fin lille hvid, rynket mis a’la Nokki.
Hvor er du dygtig! Husk at hold det ved lige!
Den er fantastisk herlig, du har også virkelig formået at fange et frækt udtryk i tegning, og position
Neeej hvor er den fin Laver du også logoer
Hvor er den god!
det afhænger af hvad man ønsker:) men ellers ja det gør jeg gerne:)
men man skal bare have tålmodighed, da jeg har meget travlt for tiden:)
(mit største ønske er at der er flere timer i døgnet)
Glemte lige at tilføje at jeg godt ved der mangler knorhår:tii: men blev ret sent i går, og opdagede det først senere:)
Der nu kommet knorhår på ‘originalen’. :høhø:
nuiiiiiiii! hvor ser den dejlig fræk ud Helt vild flot
ELSKER DEN! kan du lave den med blå øjne også? Så er det lige min Katinka pige!
det gør jeg da gerne:)
uhh hvor er du dygtig, skulle du få lyst til og øve dig på en fladsnude, sidder mine meget gerne model for dig. Wow den er flot
MVH
Gitte
[QUOTE=GitteS;688816]uhh hvor er du dygtig, skulle du få lyst til og øve dig på en fladsnude, sidder mine meget gerne model for dig. Wow den er flot
MVH
Gitte[/QUOTE]
sender du dem ikke bare hjem til mig:?
nu med knorhår og blå øjne:tihi:
Uh havde du spurgt kl 4 i nat var svaret JA - men næææ kan nu ikke undvære dem og der bliver så tomt når de små poder rejser om en mdr. tid
MVH
Gitte
[QUOTE=GitteS;688821]Uh havde du spurgt kl 4 i nat var svaret JA - men næææ kan nu ikke undvære dem og der bliver så tomt når de små poder rejser om en mdr. tid
MVH
Gitte[/QUOTE]
nå hvad lavede de så kl. 4 i nat:høhø:
Jeg sniger mig da bare hjem til hende og tegner en af dem og smutter hjem igen uden, nogen har opdaget mig (bortset fra misserne)
Uh Jamen du er velkommen til nus, altid. Åh i nat havde jeg igen tandpine og der syntes Hannibal først han skulle vælte husets eneste blomst, så måtte op og fjerne jord m.m - senere syntes Bubbles og Hannah så der skulle leges fræs - op i klatretræet, men den lille kunne jo ikke følge med så hver gang farmand var oppe skreg hun, til han igen kom ned til hende gg
MVH
Gitte
[QUOTE=Rikke og Mis;688818]nu med knorhår og blå øjne:tihi:
[/QUOTE]
Fuldstændig en korrekt Bimse! Hvor er du SEEEJ Rikke
[QUOTE=GitteS;688834]Uh Jamen du er velkommen til nus, altid. Åh i nat havde jeg igen tandpine og der syntes Hannibal først han skulle vælte husets eneste blomst, så måtte op og fjerne jord m.m - senere syntes Bubbles og Hannah så der skulle leges fræs - op i klatretræet, men den lille kunne jo ikke følge med så hver gang farmand var oppe skreg hun, til han igen kom ned til hende gg
MVH
Gitte[/QUOTE]
haha! (sådan skal mine fremtidige katte også være!!!)
Nøj hvor er den sød, viste den lige til min datter i går og hun var helt vild med den og sagde at jeg skulle skrive til dig og sige du var bare hammer dygtig
Er spændt på hvordan en Maine Coon kommer til at se ud fra din blyant