Digital tegning af min kat med tegnetablet

[QUOTE=Ann R;588324]Vue infinite 9 + Corel Painter X :slight_smile:

[/QUOTE]
:uha: … Det giver jo i hvert fald ikke en mindre lyst til at forsøge sig. Så flot!

Hvor er det bare flot! :thumbup:

Jeg har selv sådan en dejlig plade, dog bruger jeg den ikke så meget som jeg håbede, men HEY tænkte på noget. - Mon sådan et talent burde følge med? For så skal jeg brokke mig over der manglede noget i min pakke. :? Gid jeg kunne finde ud af sådan noget fint noget. :smiley:

[QUOTE=Kimilla;588358]Hvor er det bare flot! :thumbup:

Jeg har selv sådan en dejlig plade, dog bruger jeg den ikke så meget som jeg håbede, men HEY tænkte på noget. - Mon sådan et talent burde følge med? For så skal jeg brokke mig over der manglede noget i min pakke. :? Gid jeg kunne finde ud af sådan noget fint noget. :D[/QUOTE]

Jeg har også sådan en plade, men talentet mangler også i min pakke :wink:

:hjerte: :juhu: :hjerte: :juhu: :hjerte:

Tusind-tusind mange tak for det flotte billede af Silke - det er bare SÅ flot tegnet :hjerte::hjerte: det bliver printet ud og hængt op på ærespladsen.

Og nu er nogen jo frækkere end jeg er og spørger om en pris - så bare sig prisen til hende :rock: :høhø::p:klap:

(send mig evt en PB med, hvad du vil have for billedet af Silke) :cool2:

Hold da op…hvor er du bare dygtig :thumbup:
Hilsen Lisbeth

Hvor er du da bare god, hvad hedder penne du har købt og er sådan en´ en dyr investering ?

MVH
Gitte

[QUOTE=GitteS;588645]Hvor er du da bare god, hvad hedder penne du har købt og er sådan en´ en dyr investering ?

MVH
Gitte[/QUOTE]

Tak. :slight_smile: Mærket hedder Wacom og de laver en masse forskellige tablets. Det produkt jeg har hedder “Bamboo Pen”, i pakken var software, tablet/tegnebræt og en pen. Tror den kostede 500 kr, så jeg synes egentlig det er ganske rimeligt. De laver også en serie af dyrere tablets, der er mere følsomme og har en større overflade, men jeg synes ikke den mindre overflade på Bamboo Pen gør noget - og den er rigtig god som “begynder tablet”. :slight_smile:

Hold da op hvor er I bare dygtige …og den tegning af Silke…wauw og dit lille logo er hammersødt :slight_smile:

[QUOTE=Tante Tut;588389]:hjerte: :juhu: :hjerte: :juhu: :hjerte:

Tusind-tusind mange tak for det flotte billede af Silke - det er bare SÅ flot tegnet :hjerte::hjerte: det bliver printet ud og hængt op på ærespladsen.

Og nu er nogen jo frækkere end jeg er og spørger om en pris - så bare sig prisen til hende :rock: :høhø::p:klap:

(send mig evt en PB med, hvad du vil have for billedet af Silke) :cool2:[/QUOTE]
Mange tusind tak! Jeg har forsøgt at sende dig en PB, men (måske) uden held? Jeg kan ikke se noget under sendte beskeder… Teknik + mig er åbenbart lig med = :doh: :ups: