Dimissionsfest - underholdningsideer?

Hej alle i kreative folk!

Nu er der ikke længe til at jeg bliver pædagog (Forhåbentligt, hvis jeg kan få fundet ud af at få beskrevet og analyseret på Luhmann, som godt nok driller mig og har gjort det længe!)

I forbindelse med det holder vi en fest på skolen hvor alle kommer + alle vores undervisere…

Jeg vil så rigtig gerne finde på noget underholdning som vi kan lave med lærerne, gerne i form af en optræden af en eller anden art… Hvor det er blandet med undervisere og pædagoger :slight_smile:

Har i nogen forslag?? alt bliver taget imod med kyshånd!!

mavedans :slight_smile: ?

det plejer altid at være griner!

Haha, ja det var en god ide!! Sådan en flok halvtykke pædagoger, det er lige sagen… :slight_smile: Garanteret vi kunne lave sådan en “trænings” session med lærerne også, så vi alle sammen kunne gøre det sammen :slight_smile:

det var det jeg tænkte…

Jeg var til julefrokost for nylig hvor vi spillede banko på en ny og sjov måde: Alle fik én bankoplade og skulle rejse sig op og så blev numrene råbt op. Hvis nummeret stod på ens plade skulle man sætte sig ned. Så vinderen blev den der slet ikke havde nogen numre trukket ud :slight_smile:

Altså et spil hvor taberen vandt :slight_smile: Det var vældig skægt og gik ret hurtigt - så det er en god filler" - og præmien kan jo være noget simpelt, som en stor pose Twist eller anden chokolade :slight_smile:

Ahh, det var en god ide! Så kan man også grine og kigge rundt på hinanden, og en vis portion ‘ydmygelse’ i at stå alene til sidst. Det er altid lidt sjovt :slight_smile: