Din kats fødselsdag

Nu er jeg nysgerrig, hvor mange af Jer fejrer egentlig Jeres kats fødselsdag? Jeg mener, inviterer familie/venner til middag, gaver og kage udformet som kat? :smiley:

Jeg har nemlig lige været til en af slagsen, hehe… mine får da en ekstra fin godbid og en times ekstra nussen… hm, men gir jeg for lidt? Skal jeg udvidde og tage hele pakken med?

Hvad gør I? :slight_smile:

uha, her bliver der givet lidt ekstra guf og den der har fødselsdag, får en skål for sig selv, så vidt det kan lade sige gøre…

her er lidt for mange, til at gøre det helt store

vores misser får lidt ekstra godt og en lille gave når de har fødselsdag ellers gør vi intet ved det.

De bliver fejret med et billede på de forskellige kattefora og får lykønskninger fra nær og fjern -hop
Der bliver ikke inviteret gæster og de får vist heller ikke speciel mad. De får lækre ting tit nok i forvejen -høhø

LOL Må tilstå at på det punkt er jeg blød…Gave og guff… [bigloony]

Vores får INTET udover det sædvanlige, men jeg kan alles fødselsdatoer og siger også til lykke til dem [bigloony]

Her får de lidt ekstra guf og en lille gave. Men ligefrem gæster nej så meget gør vi dog ikke.

De får da sunget fødselsdagssang og lidt kogt fisk…gaver gidder vi ikke mere da papiret omkring er mere interessant end det der er indeni

De får lidt ekstra lækkert at spise, rejer eller laks er et hit, men ellers nej. -sorry

Det vil jeg se frem til… -høhø

Tja… her sker der ikke det store… mine katte er snot forkælet nemlig… -engel
så hvis jeg skulle gøre noget ekstra ville jeg skulle invitere gæster… Og det tror jeg ikke jeg ville kunne få ret mange til at komme til…

okay så. Vores Theodor er lige fyldt 1år, og et fejrede vi for ungernes skyld med kakao og rundstykker om morgenen, og flag på bordet. Theodor fik en lille gave, en drillepind og to pateér. Pigernes sang en føs`dags sang, og så var det det. Pigerne elskede det, og Theodor nød at få lov til at sidde ved bords -joker -joker -joker -joker -joker -joker

-høhø -høhø Jeg har skrevet, at vi intet ekstra gør, når de har fødselsdag. Men lige nu står der 4 tomme tallerkner, hvor der har været kogt torsk på. Vores har meget forskellige fødselsdatoer 5/4 - 10/6 - 27/9 - 23/10 og 20/11 Hmmmm så Bebse bliver snart 2 år.

Der er lidt ekstra guf på dagen og så som altid masser af nus og kæl.

X 2 og så også et tillykke med dagen -høhø

PUHA…15 føs’dage…det ville være mange gange der skulle inviteres PLUS min og gemalens føs’da
Det har jeg ikke ti dti…så vi nøjes med lidt ekstra guf (som de i forvejen får 2-3 gange dagligt)…og så bliver de kysset ekstra på -høhø
De 17 føsdage er:
14. januar (mig), 28. feb (findus), 4. marts (Beloki), 22. marts (Cedille), 13. april (nana), 14. maj (Chelsea), 1. juni (Mandalay), 28. juli (ouna), 11. august (Dusty), 6. nov. (habibi) Ranja og Samson begge 21. nov. (så det er dybest set KUN 16 føds’dage at huske på) Pepita d. 8. dec, La-Toya d. 9. dec…ÅH ja og de to Simbaér (simba 2 og simba 3) de har begge fået 5. maj da vi ikke af gode grunde ved hvornår de er født …da de er hittemisser…så det bliver 15 føs’dage…og gemalen d. 4. dec.
Jøsses en masse at huske på -uh
Brita -pote

Jamen mine 2 øjestene er fra 8. december… så de har ikke haft fødselsdage endnu…

vores katte elsker legetøj og man kan jo aldrig får godbidder og legetøj nok og hvis man nu inviterer hele kattegale.dk til fødselsdag og i alle sammen har en lille gave med til mine to dejlige små løvemisser og til gengæld får smagt min hjemmelavede gløgg, masser af hjemmebagte æbleskiver, kattekage og katte muffins og kaffe til dem der er i bil…

tror i så ikke at kattene føler sig ekstra fejret ??

alle er velkomne i Ishøj … hvordan lyder det?? -xxrotflmao

Jeg synger fødselsdagssange hele dagen, giver gave, og giver dem et eller andet lækkert at spise.
Selvfølgelig er der andre dage hvor der falder noget lækkert, og en gave på samme. Så den gennemgående forskel er fødselsdags sangene, og hurra råbene…