Din musiksmag

Hvilken musikgenre foretrækker du at høre? Og har du et favoritnr så post et link til det hvis du kan :slight_smile:

Her er mit favoritnr

Det er meget blandet lige nu men:

Pink - Sober: - YouTube

Guru Josh Project - Infinity: - YouTube

Sukkerchok - hvor som helst…:SUKKERCHOK - Hvor som helst - når som helst - YouTube

Ufo og Yepha: - YouTube

Lady Gaga: Pokerface: - YouTube

Medina - kun for mig: MEDINA " Kun for mig" - YouTube

David Cook - Light on: - YouTube

Det var et mindre udpluk af mine favoritter lige nu :slight_smile:

Jeg har stemt andet…

Jeg hörer helst progressive house eller elektro/schranz/techno…

Her er min Favorit…

I love this guy: Chris Liebing

Min musiksmag hedder vist alternative.

Nogle af mine favoritter :slight_smile:
Isobel Campbell & Mark Lanegan - (Do you wanna) come walk with me

Fiona Apple - Across the universe

Fiona Apple - Shadowboxer

Kent - Musik non stop

The Doves - There goes the fear

The Cardigans - You’re the storm

Mums, Mama Vodka - tilfreds?? :wink:

Whaaaat Löwen skriver sit første indlæg!!!??? -uuh

Jeg har en meget bred musik smag men når jeg træner skal det være højt og hårdt :rock:

Volbeat,Metallica,Linlkin park osv

Træner bare bedre når det er lidt voldsomt :smiley:

ja jeg ka lide stort set alt musik, men lytter gerne til rock og især acdc er altid et stort hit

Det svinger meget - men pt. er jeg meget fascineret af King of Leons musik :wehuu:

Kings of Leon - Closer - YouTube :ok:

Men er i det hele taget til rock;

U2
Creed
Springsteen
osv osv

Jeg tror jeg har en meget bred musik smag lige fra det smukke klassisk musik til nyeste hårdt pumpet techno-musik . -høhø… Alt efter hvordan det lyder :thumbup:

Jeg har en meget blandet musiksmag, deriblandt opera, klassisk og så meget andet som jeg ikke rigtig ved hvad kategori det høre under.

John Denver, Slade, Queen, Vikingerne osv. :slight_smile:

Tekno og Hard rock er nok ikke lige mig.

Jeg har krydset af i Dance, hip hop, pop, soft rock og R&B da det er det jeg hører.

Thomas er til hardcore techno, der kan jeg godt lide noget af det, men det meste bliver altså for hårdt for mig.

Mit favorit nummer lige nu (hvis jeg SKAL vælge ét) er Pokerface med Lady Gaga, får simpelthen lyst til at danse, hver gang jeg hører den :slight_smile:

Hverken Thomas eller jeg kan leve uden musik, og det er en meget stor del af vores hverdag, og det er det samme med vores unger.

Jeg ved ikke hvad jeg skal stemme, hører ikke så tit musik, men når det er så lytter jeg helst til 80´er og 60´er musik.

Jeg har stemt pop, soft rock og reggae :rock:

Men jeg hører næsten aldrig musik, jeg selv vælger … når jeg er alene hjemme, nyder jeg stillheden og ellers er det min datter der sørger for underholdningen :besvimer:

Jeg er enig med Kaja - :wehuu:
så det behøver jeg ikke gentage.

Men bortset fra det; så har Kaja glemt Elvis. :tihi:

Han overgås ikke af hverken døde eller nulevende.

MUms…MUms…Elvis…åh…Elvis

Min musiksmag spænder også ret vidt fra (noget)klassisk musik til Metallica, men mit favorit nummer lige pt. er Nickelback’s Gotta Be Somebody - fedt nummer :rock:

[quote=Mona Jensen;144903]Jeg er enig med Kaja - :wehuu:
så det behøver jeg ikke gentage.

Men bortset fra det; så har Kaja glemt Elvis. :tihi:

Han overgås ikke af hverken døde eller nulevende.

MUms…MUms…Elvis…åh…Elvis[/quote]

Det er så sandt Elvis , var en klasse helt for sig selv :thumbup:… Min svigermor på 65 bliver stadig blød som smør , når snakken falder på Elvis :inlove:

lige nu hører jeg mest det her på arbejde, men skifter hele tiden…

Sangen Dark er bare GENIAL

Min absolutte yndlingssang er Danser Med Drenge - Kolde Hjerter

- YouTube Lad mig gerne høre om i kan lide den.

Generelt betyder musik utroligt meget for mig. Jeg forbinder musikken med perioder og oplevelser i mit liv.

En sang kan tricke minder på samme måde som eks. en duft.

Jeg skal til koncert med Danser Med Drenge d. 9 april og jeg glæder mig afsindigt meget!!

Uh jeg hører stort set alt musik. Når jeg er på arbejde kører radioen konstant (og hvis jeg er alene i bussen får volumen lige et nyk opad, og så kan de forbi passerende se et stk rockende buschauffør -tihi )

De numre jeg syns bedst om lige pt er

Depeche Mode - Wrong

Kings of Leon - Use somebody

Tim Christensen - Superior er også en jeg godt kan lide, men den ligger ikke helt i top.

Et nummer der så bare ikke siger mig en dyt er Lady Gaga’s Pokerface :thumbdown:

Hov glemte lige DJ Tiësto. Jeg hører det ikke ret tit men når jeg kommer i det humør kan jeg spasse fuldstændig ud til bl.a. dette nummer Traffic