Dina elsker katte!

Som I kan se så elsker Dina simpelthen katte ( eller også gør dem som køber hendes tøj og legetøj til hende :høhø: ). Hun er helt vildt med sit fine Hello Kitty legetæppe og der er ingen tvivl om hvilken figur hun bedst kan lide, ud af en kitty, giraf og tre blomster :tihi:

Og sådan ser det ud fra babyperspektiv :smiley:

Garfield er også sød :hjerte:

:wehuu: NÅH hvor fin og hun er YYYYNDIG i Hello Kitty-tøj :thumbup:

Hvor er hun yndig - Hun ligner en lille Christeltegning :slight_smile:

Hun er bare såååå yndig :wehuu:

åhhh hvor er hun køn og meget yndig.

De skal også præges, fra de er helt små!!! :stuck_out_tongue:

Søde billeder :høhø:

Hvor ER hun dog kær! Det er lige til at blive helt skruk af! :uha:

Uha hvis jeg havde en pigebaby i dag ville hun være plastret til med Hello Kitty fra yderst til inderst… jeg har elsket Kitty-chan så længe jeg kan huske og jeg NYDER at hun er kommet på mode så hun er overalt :hjerte:

Nåeh, det varer nok ikke længe, inden hun er klar til junior handling :slight_smile: Hvis ikke hun bliver dygtig, så ved jeg ikke hvad mere der skal til :slight_smile:
VH
Susanne

Hehe, det er godt med lidt tidligt prægning :smiley:
Hvor er hun skøn!

Hun er stadig lige dejlig - og med et flot hår. :slight_smile:

Ja, hun har jo tydeligvis opdaget, at ham Garfield er en morsom fætter :høhø: Et godt grinebillede - stod du og viftede med en drillepind imens?

Ja det er jo noget med at prægning skal starte tidelig…

Og jeg tror på at hun bliver rigtig glad for katte, når hun bliver stor… Hun er jo allerede godt på vej nu…

Tak, ja det er rigtig fint kitty tøj :slight_smile:

Tusind tak - hmm, de tegninger kender jeg ikke… :ups:

Tusind tak :hjerte:

[QUOTE=Zunar-J5;803308]De skal også præges, fra de er helt små!!! :stuck_out_tongue:

Søde billeder :høhø:[/QUOTE]

Det skal de nemlig :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;803323]Hvor ER hun dog kær! Det er lige til at blive helt skruk af! :uha:

Uha hvis jeg havde en pigebaby i dag ville hun være plastret til med Hello Kitty fra yderst til inderst… jeg har elsket Kitty-chan så længe jeg kan huske og jeg NYDER at hun er kommet på mode så hun er overalt :hjerte: [/QUOTE]

Ja, det er herligt med så meget Hello Kitty man kan få for tiden - og heldigt hun er en pige, for ellers ville faren nok protestere imod alt det lyserøde Hello Kitty :tihi:

[QUOTE=Susanne W;803331]Nåeh, det varer nok ikke længe, inden hun er klar til junior handling :slight_smile: Hvis ikke hun bliver dygtig, så ved jeg ikke hvad mere der skal til :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ja, det skal hun da helt sikkert prøve, hvis hun kan løfte mine fede exo’er :slight_smile: Så håber jeg ikke hun kommer hjem og siger til mig at hun altså vil have en “rigtig kat” :uha: :høhø: :tihi:

[QUOTE=Eife;803333]Hehe, det er godt med lidt tidligt prægning :smiley:
Hvor er hun skøn![/QUOTE]

Tak - ja, de kan jo lige så godt lære det fra starten :smiley:

Tusind tak, ja håret er heldigvis ikke faldet af endnu :tihi:

Hehe, måske :ups:

[QUOTE=Nethe;803390]Ja det er jo noget med at prægning skal starte tidelig…

Og jeg tror på at hun bliver rigtig glad for katte, når hun bliver stor… Hun er jo allerede godt på vej nu…[/QUOTE]

Det skal hun nok blive, hun er jo allerede arveligt belastet kan man sige :stuck_out_tongue:

Åhh en helt vidunderlig lille kattetrold:inlove::inlove::inlove::inlove:

Cats og Conni

hvor er hun er sød i sit lille hello kitty outfit :slight_smile:

  • :høhø: må være totalt cool sådan at have frit lejde til at give den gas med at købe hello kitty, garfield etc

Hov, jeg har overset denne her tråd.
Camilla hvor er Dina SKØN :slight_smile: nøj for en lille guldklump, jeg elsker hendes hår og smil :slight_smile: du må være en stolt mor.
Det er et lækkert aktivitetstæppe :slight_smile: passer lige til prinsessen.

Hvor er hun bare skoen! :slight_smile:

hvor er hun dejlig…

[QUOTE=Mette Mejdahl;803522]Hvor er hun skøn! ��

Vent du bare, hun skal bare på besøg hos mine langbenede, så skal hun nok få sine egne meninger om hvordan en kat skal se ud ��
(i siger jo bare til hvis hun skal ha en blåmis ��)

/Mette[/QUOTE]

Hehe, jamen jeg havde da håbet jeg kunne hjernevaske hende nok til at tro, at katte altså SKAL have flade snuder og være buttede for at være “rigtige” :tihi: Men selvfølgelig, hvis hun hellere vil have sådan en striwet en, så skal hun da have det, forkælet skal hun nok blive :smiley:

[QUOTE=conninissen;803533]Åhh en helt vidunderlig lille kattetrold:inlove::inlove::inlove::inlove:

Cats og Conni[/QUOTE]

Tak :hjerte:

[QUOTE=Musashi;803708]hvor er hun er sød i sit lille hello kitty outfit :slight_smile:

  • :høhø: må være totalt cool sådan at have frit lejde til at give den gas med at købe hello kitty, garfield etc[/QUOTE]

Ja, det er herligt :høhø: Og skønt at man kan få så meget Hello Kitty for tiden :smiley:

[QUOTE=Litza;803905]Hov, jeg har overset denne her tråd.
Camilla hvor er Dina SKØN :slight_smile: nøj for en lille guldklump, jeg elsker hendes hår og smil :slight_smile: du må være en stolt mor.
Det er et lækkert aktivitetstæppe :slight_smile: passer lige til prinsessen.[/QUOTE]

Tusind tak - ja, du kan tro jeg er vældig stolt over at have fået sådan en lækker bette en :love2:

Mange tak :hjerte: