Dione føder

Godt hun er med på den nu :kram:

Du må endeligt sige til, hvis vi kan hjælpe dig med noget :hjerte:

Krydsede poter for at lillebror hænger i!

Lillebror ville med sin søster, så der er han taget hen :ked:
Det er dælme hårdt selv om han ikke var mange dage gammel, men der er sørme lagt kærlighed og timer i den bette mand.
Storebror trives, tager på efter bogen og Dione er igen den supermor hun var sidst.

Nu vil jeg tude igennem og så få noget søvn.

:kram:

:kram:

årh f… osse. Det er så stygt når man er nødt til at give op, også selvom de er så små. Når først man har kæmpet for dem, så gør det altså ondt

sender kærlige tanker nordpå

Aj æv. :frowning:

:kram:

Øv hvor trist :frowning:

Kæmpe :kram: søde - det er aldrig retfærdigt, når de ikke får lov at blive ældre.

God rejse lille mand :lys:

:hjerte: Masse tanker herfra

:kram:
:ked:God rejse Lillebror:lys:.

Åh nej hvor trist:-( Hvil i fred lille mand:lys:

:kram:

Tusind tak for søde ord og kram. Det er ikke tit jeg mangler ord, men lige nu er jeg ganske tom inden i.
Storebror aka Django vejer i dag 127 gram og præsenterer mørke trædepuder, mørkt næsespejl og ørekanter, så mon ikke han udvikler sig til en lille brunmasket knejt :hjerte:

Der i den grad fri bar…

Missemor :hjerte:

Øv altså Låwise…hvor må det være hårdt at være dig i de her dage. :ked:

Sårn noget bæ :kram:

:kram:

Øv Luise, nogle gange giver opdræt altså nogle øretæver man godt kunne have undværet fordi man ikke havde fortjent dem :frowning: Trøsteknus herfra - og godt at se den tredie tydeligvis har godt ved :ok:
VH
Susanne

Øv søde det gør sgi ondt. Det er en af de ting jeg aldrig kommer til at savne som opdrætter. Men hvor dejligt at høre Dione og Django trives

Det er jeg virkelig ked af at høre :frowning: cyberkram herfra

Håber det er OK at jeg spørger…ellers lader du bare være med at svare :wink: Men du skrev på et tidspunkt inden den lille drog afsted at hun slet ikke var sig selv… tror du hun har haft det på fornemmelsen? EDIT: med hun mener jeg Dione

[QUOTE=Vipstøsen;1173375]Det er jeg virkelig ked af at høre :frowning: cyberkram herfra

Håber det er OK at jeg spørger…ellers lader du bare være med at svare :wink: Men du skrev på et tidspunkt inden den lille drog afsted at hun slet ikke var sig selv… tror du hun har haft det på fornemmelsen? EDIT: med hun mener jeg Dione[/QUOTE]

Det er ok
Jeg ved det naturligvis ikke, men jeg ved at efter Dione og jeg blev enige om at det var mit ansvar at stå for maden, så faldt der ro på hende. Men det kan også have været det at hun gik med en killing i sig i så mange timer (den døde pige) der stressede hende eller frustration over lillebror ikke var som Django. Jeg ved det virkelig ikke.
Men når han fik mad, så sørgede hun for resten, altså numseslik osv. Men han var kun knappet på én gang, hvor jeg så ham sutte, men da havde han allerede tabt sig, så tror ikke han havde kræfterne til at få noget ud.