Dippedutter

ja altså - cleo er jo drægtig. Det har jeg ikke været alverden i tvivl om da hun 1 : ikke gik i løb igen efter 8 dage 2: Ikke er hyper aktiv men sover utrolig meget 3: har kastet op et par gange uden forvarsel- hun blev noget befippet og den ene gang kom det også ud af snuden. kors hun nøs.

nå men, i forgårs var de pink on and off. Normalt er de næsten farveløse da hun er hvid. Dette er en stor glæde for mig for de 4 forrige har ikke gidet at bekvemme sig til at være skolebogs eksempler. Denne gang er der ingen tvivl og pelsen skille såmænd også, så når man holder hende op i overkroppen kommer de lige så fint frem.
Så allow me to introduce : Dippedutterne

hov det er sgi noget småt - øv. Det er mobil billede. Pokkers

wohu! :slight_smile: bliver dejligt med små killinger :wink:

stort tillykke, håber jeg kan også kan dele gode dippedut nyheder ud om en lille uges tid…

Weeeee! Dejligt med dippedutter, så man ved der er mislinger i vente!

Hvor skønt…min hunkat som var til parring for 6 uger siden gik desværre i løb igår, men jeg har også været meget i tvivl om hun overhovedet var drægtig.

Stort tillykke med de røde dutter :slight_smile:

Tillykke :smiley: Hvor bliver det spændende…

Hvordan tager Saffir ændringerne hos Cleo? :slight_smile: Altså, jeg tænker at de jo leger så meget sammen, og hvis Cleo ikke længere er hyper? :slight_smile:

Tillykke med dippedutterne, bliver spændene at se hvad der kommer :slight_smile:

[QUOTE=Eife;568926]Tillykke :smiley: Hvor bliver det spændende…

Hvordan tager Saffir ændringerne hos Cleo? :slight_smile: Altså, jeg tænker at de jo leger så meget sammen, og hvis Cleo ikke længere er hyper? :)[/QUOTE]

Altså Eva, der er jo forskel på at være CLEO-Hyper og så “bare” almindelig Siam hyper :wink:

Jeg var hjemme hos Kira i går og JA de dutter dé er dælme PINK! :slight_smile:

Jeg dør altså af grin hvis hun får 11 killinger Kira… NØJ det er godt det ikke er mig der skal bo sammen med alle de “White Twisters” G

Knus!
/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;568965]Altså Eva, der er jo forskel på at være CLEO-Hyper og så “bare” almindelig Siam hyper :wink:

Jeg var hjemme hos Kira i går og JA de dutter dé er dælme PINK! :slight_smile:

Jeg dør altså af grin hvis hun får 11 killinger Kira… NØJ det er godt det ikke er mig der skal bo sammen med alle de “White Twisters” G

Knus!
/Mette[/QUOTE]

med 11 kyllinger i vente er det godt at kende tråden for missemødre herinde…XXX good luck

skynd dig at melde dig i tråden Kira…ellers findes der gruppen på fjæsbog…men 11 uha uha…

gark mette - dont jinx it !!! jeg magter ikke så mange 6 er fint tak.

og nej hun er bare almindelig hyper nu. men hun sover mere og cirkusmusikken er på lavere blus.
dog måtte vi lige diskuterer hvorvidt alt på badeværelset skulle hærges i går aftes suk

og tak bente.

Kira - Hvor hyggeligt :smiley: