DK Mammarazzi's A kuld 12. uge

Ja så er killingerne gået ind i deres 12. uge - Jeg fik først taget mig sammen til at tage billeder for 4 timer siden, så de er 12 uger og 4 dage på billederne :slight_smile:

Amelia :hjerte:
Hun er bare så sød og mega kælen. Hun spinder bare man rører hende med en finger :inlove: Det bliver mega hårdt at sige farvel til hende i næste weekend :ked: Heldigvis er Armando og Amina endnu ikke solgt, det håber jeg kan trøste mig lidt :slight_smile: Amelia skal ned og neutraliseres imorgen - håber alt forløber som det skal.

Armando :hjerte:
Han er en rigtig lille charmetrold og tiggeprins :tihi:
Han løber os i møde om morgenen med de sødeste miaver og skal have en nussetur. Hvorefter han miaver højere og højere, indtil der er serveret vådmad for næsen af ham :inlove:

Amina :hjerte:
Hun er bare så dejlig. Hun er ikke bange for noget som helst og kaster sig ud i alt med høj haleføring. Hun er blevet en rigtig lille puttemis, når hun er træt :inlove:

Fælles billeder :inlove:

Jeg har hele tiden villet have et billede af mig selv med mit første kuld. Da Amelia skal neutraliseres imorgen og derfor har krave på i næste uge. Har jeg valgt, at det skulle være ved 12 ugers sessionen, at vi alle 4 blev foreviget :slight_smile:

Da Armando og Amina endnu ikke er solgt, venter jeg med at få dem neutraliseret lidt endnu, så de får lidt mere vægt med sig - Og hvem ved måske ender Amina med at blive hjemme :smelter:

Dejlige billeder af et kuld, der altid vil være helt specielt for dig, fordi det er det første. :hjerte: Og I ser søde ud alle sammen. :smiley:

Det er nogle dejlige billeder af et smukt kuld! Jeg kan virkeligt godt lide det første af billederne med jer allesammen. :thumbup:

Amnia er altså en smuksak :wehuu: - det vildt de allerede er 12,5 uge

Smukke billeder af de dejlige misser som altid. Og hvor ser du bare sød ud sammen med dem :wink:

smukke billeder og ihhh…hvor er du søøøøød :wink:

Det er også mit yndlings billede :slight_smile:
Det vil være guld værd for mig om nogle år :slight_smile:

Endnu engang gode billeder :slight_smile:

… og tak fordi vi har fået lov til at følge dem så tæt :slight_smile: