Ja så er killingerne gået ind i deres 12. uge - Jeg fik først taget mig sammen til at tage billeder for 4 timer siden, så de er 12 uger og 4 dage på billederne
Amelia
Hun er bare så sød og mega kælen. Hun spinder bare man rører hende med en finger Det bliver mega hårdt at sige farvel til hende i næste weekend
Heldigvis er Armando og Amina endnu ikke solgt, det håber jeg kan trøste mig lidt
Amelia skal ned og neutraliseres imorgen - håber alt forløber som det skal.
Armando
Han er en rigtig lille charmetrold og tiggeprins
Han løber os i møde om morgenen med de sødeste miaver og skal have en nussetur. Hvorefter han miaver højere og højere, indtil der er serveret vådmad for næsen af ham
Amina
Hun er bare så dejlig. Hun er ikke bange for noget som helst og kaster sig ud i alt med høj haleføring. Hun er blevet en rigtig lille puttemis, når hun er træt
Fælles billeder
Jeg har hele tiden villet have et billede af mig selv med mit første kuld. Da Amelia skal neutraliseres imorgen og derfor har krave på i næste uge. Har jeg valgt, at det skulle være ved 12 ugers sessionen, at vi alle 4 blev foreviget
Da Armando og Amina endnu ikke er solgt, venter jeg med at få dem neutraliseret lidt endnu, så de får lidt mere vægt med sig - Og hvem ved måske ender Amina med at blive hjemme