DK Mammarazzi's A kuld 15 uger og 2 dage

Ja så er banditterne blevet 15 uger.

De nyder livet i kattegården, hvilket godt kan ses på deres hvide poter/ben.
Især Armando viser sig som en rigtig hankat og var grå helt op ad benene - Så i dag fik de begge deres første bad.

Det tog de nu meget pænt.
Amina protesterede dog en smule og ålede sig for at komme væk :tihi: Hun er jo tortie ikke.
Da de var blevet tørret - Havde de begge en masse krudt, der skulle tonses af, så det skete igennem hele huset med de skønneste kurrelyde :hjerte:

Jeg har længe overvejet, om jeg skulle beholde Amina - I dag er den endelige beslutning taget og hun bliver hjemme hos os :hjerte::inlove::hjerte: Jeg kan simpelthen ikke skille mig af med hende, hun sidder for dybt i mit hjerte.

Armando er stadig til salg :hjerte:

Lidt fælles billeder :slight_smile:

:wehuu:

Åh hvor er de skønne og det glæder mig du beholder Amina, hun er så smuk

Ihh så fine de er!

Hvor er de søde :hjerte: - og som altid strålende billeder. :smiley:

Hvor er de skønne, men mangler der ikke en…er der sket noget imens jeg var på ferie, eller er jeg blot lidt smådement :wink:

Jo Amelia er flyttet hjem til sin nye familie i Sønderjylland :slight_smile:

Skønne billeder, men især det sidste er da helt umuligt at stå for:smelter:

Jeg kan godt forstå at du beholder Amina. :inlove:

Hvor er de smukke :hjerte:, og igen rigtig gode billeder :ok: Kan godt forstå det må være svært, at skulle aflevere sine små bebser, de er jo næsten ens eget kød og blod :ups:

Jeg kan godt forstå, du beholder hende. Hun er rigtig fin.

Hvordan går det med Amelia - har du hørt fra hende? Eller i hvert fald hendes mennesker? :slight_smile:

Jeg kan sagtens forstå at du ikke kan slippe hende Amina - hun er da bare bedårende.

Mon hun ikke også selv er klar over det; som hun sidder og gør sig til på fællesbilledet.

Total hjerteknuser! :slight_smile:

[QUOTE=galath;1096442]Jeg kan godt forstå, du beholder hende. Hun er rigtig fin.

Hvordan går det med Amelia - har du hørt fra hende? Eller i hvert fald hendes mennesker? :)[/QUOTE]
Ja jeg har fået mange opdates fra Amelias nye mor :slight_smile:

Hun har det rigtig godt. Hun får rigtig meget opmærksomhed :slight_smile:

Her er et billede fra den anden aften :hjerte:
Hun ser bestemt ud til at være tilpas :slight_smile:

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: Så ser man pludselig at dine er en anelse større end mine :smiley: Men søde store misser :slight_smile: