DK Mammarazzi's Amelia søger nyt hjem

Amelia er en neutraliseret norsk skovkat på 3 år og 3 måneder gammel.

Hun søger nyt hjem, da hendes ejer desværre skal flytte og ikke må have hende med det nye sted.

Hun er en meget kærlig og kælen kat.

Hun er en god musefanger og har været vant til at færdes rundt i de omkringliggende haver, da hun bor i et lukket vænge pt.

Så hun ville helt klart elske en indhegnet have eller kattegård, så hun stadig har adgang til udendørslivet.

Amelia har været rigtig gode venner med naboens to katte, så hun ville sikkert ikke have noget imod en kammerat.

Amelia er passet med vaccinationer og sundhedstjek.

Hun sælges for 1000 kr - dog er det rette hjem, det vigtigste.

Her er et par billeder af smukke Amelia :hjerte:

Hmm hvorfor kan jeg ikke uploade billeder?

Det er der ingen der kan. Hvis du billeder online ex FB så kopier ind i besked. Ellers angiv link til hvor billederne kan ses.

Her er link til billeder og lidt om Amelia

Her er link til billeder og lidt om Amelia

Amelia har fundet sig et nyt hjem :hjerte:

Det var da fantastisk dejligt og sikke hurtigt :thumbup:

Tak :slight_smile:

Jeg håber dæleme de har fundet et rigtig godt hjem til hende, for det fortjener hun SÅ meget :hjerte:

Ejer fortæller, at både hun og hendes søn havde en rigtig god mavefornemmelse, da den nye ejer var og se Amelia.
Hun havde fornyligt mistet sin Maine Coon og savnede SÅ meget at have en kat omkring sig.

Det trøster mig lidt, at sønnen havde en god fornemmelse, for han og Amelia var meget tæt knyttet til hinanden.

Det piner mig bare lidt, at jeg nu ikke får en lille opdatering i ny og næ af hende :frowning:

Men jeg skal nok bare lære at give slip på søde Amelia - hun har bare altid haft en lille plads i mit hjerte :hjerte:

Tak :slight_smile:

Jeg håber dæleme de har fundet et rigtig godt hjem til hende, for det fortjener hun SÅ meget :hjerte:

Ejer fortæller, at både hun og hendes søn havde en rigtig god mavefornemmelse, da den nye ejer var og se Amelia.
Hun havde fornyligt mistet sin Maine Coon og savnede SÅ meget at have en kat omkring sig.

Det trøster mig lidt, at sønnen havde en god fornemmelse, for han og Amelia var meget tæt knyttet til hinanden.

Det piner mig bare lidt, at jeg nu ikke får en lille opdatering i ny og næ af hende :frowning:

Men jeg skal nok bare lære at give slip på søde Amelia - hun har bare altid haft en lille plads i mit :hjerte:

Tak :slight_smile:

Jeg håber dæleme de har fundet et rigtig godt hjem til hende, for det fortjener hun SÅ meget :hjerte:

Ejer fortæller, at både hun og hendes søn havde en rigtig god mavefornemmelse, da den nye ejer var og se Amelia.
Hun havde fornyligt mistet sin Maine Coon og savnede SÅ meget at have en kat omkring sig.

Det trøster mig lidt, at sønnen havde en god fornemmelse, for han og Amelia var meget tæt knyttet til hinanden.

Det piner mig bare lidt, at jeg nu ikke får en lille opdatering i ny og næ af hende :frowning:

Men jeg skal nok bare lære at give slip på søde Amelia - hun har bare altid haft en lille plads i mit :hjerte: