DK´s dummeste udtalelse

Idioti.

Det må simpelthen være diagnosticerbart det han lider af…

…han giver i hvert fald mange myrekryb :rock:

Kan godt være, at jeg har fortalt det før, men jeg tog for nogle år siden en
projektlederuddannelse, hvor mange på holdet var sådan nogle
slipsedrenge - og tænk, flere fortalte med slet skjult stolthed, at de havde
deltaget i Carl Mars Møllers kurser (hvad jeg synes ikke er et dækkende
ord!), hvor de blev slået i den bare, inden de rullede ned ad en
mudderskrænt :doh: Jøsses altså - og de betaler penge for det - og jeg kan
næsten ikke udholde tanken om, at Carl Mar nyder at udleve sin ydmygelse
af “kursisterne”, og at han sikkert griner hele vejen til banken.

Og så skal man læse sådan noget bræk om, hvorfor kvinder bliver slået :argh:

:uha: :uha:

Har end ikke gidet læse det… jeg kan ikke tåle den mand og hans udssende, hans udtalelser elller noget som helst andet ved ham…

:muhaha::muhaha::muhaha:

Jeg mangler vist ord.

Det er i øvrigt også skræmmende at se debattører derinde, give ham ret. Jeg håber det er udtryk for en ret dårlig humor.

han er da en nar

Men I havde vel ikke forventet noget mere seriøst fra Ekstrabladets og Carl Mars side, vel?

Krydsfinér er mere intelligent end Carl-Nar…

Carl-mar ved vist ikke hvad, han snakker om… Han er sådan en idiot :mad:
Han kan gøre mig så sur…-fuck Men det er jo også det han vil opnå!

han vil godte sig hvis han vidste at madammerne på kattegale ville brugte tid på ham…lad bare tråden dø

Enig - lås sangen, øh tråden :tihi:

For vi er bare så ligeglade :fin::fin::fin::fin::fin::fin::fin::fin::fin:

:tihi:[quote=alleos7;437084]Idioti.

Det må simpelthen være diagnosticerbart det han lider af…

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1400637.ece[/quote]

Indtil flere har forsøgt.
Den diagnose eksisterer ikke…

Ikke engang ordet idiot kan bruges.
Idioter er der mange af-:tihi:

Han er unormal.
FØJ…for en pervers stodder.

Undskyld… men har I læst den første del?
Det er faktisk hvad alle mulige andre også siger kan være en del af dynamikken i et voldeligt parforhold…
Jeg kan godt se, at de mekanismer som han nævner, kan udløse vold i forholdet - har da oplevet et par af dem på nærmeste hold (nej, ikke mig selv - men jeg har veninder, som ikke har selvværd nok :frowning: )
Der hvor filmen knækker for mig, er at fjoget mener at kvinder (og mænd :wink: ) selv er skyld i at blive brugt som boksebolde! Ingen er skyld i at partneren ikke besidder noget så simpelt som impulskontrol!!!

Ann K - Jeg må indrømme at jeg heller ikke stod så meget af i den første del - men det der med når kvinder selv er skyld…

Argh, det er som at sige at en 14 årig er skyld i at hun bliver voldtaget, fordi hun har en bette top på :argh:

Der er forskel på grunde og dårlige undskyldninger…

han skriver:

Hun spiller offer og det er kun de andres skyld

I hvilken af de ting han lister tager manden ansvar ? - i hvilken liste siger han “det er MIN skyld”

Så i virkeligheden er den liste mere komisk end noget andet… og så håber jeg da ikke at danske mænd er sådan en gang vatpikke som han gør dem til her…

for så kan jeg godt forstå de blir stolte af at få smæk inden turen ned af mudderskrænten!!

lad os engang prøve at se hvad der egentlig er at sige om de her mænd han beskriver…

1.Han siger ikke fra når han ikke orker at lytte mere, det skaber en indre irritation.

Manden/kvinden (EN ELLER ANDEN) burde indse at han har en kommunikationsbrist… og sende ham på et kommunikationskursus… at han ikke kan sætte ord på sine følelser er en mangel hos HAM - ikke hos kvinden…

2.Han er lukket omkring sine egne følelser og bliver spærret inde i sig selv der giver et overtryk inde i ham, som ophober sig.

Manden/kvinden (EN ELLER ANDEN) burde sende ham til coach - og på den måde give ham en ventil så han lærer at åbne op…

at han ikke kan give udtryk for følelser er HANS brist - ikke kvindens…

3.Han kan ikke stille krav til hende om hvad han vil have igen og derfor bliver han stresset, når han skal give uden at modtage.

kan ikke??? hvis han har en barriere - så må han virkelig se at gøre op med den så han kan lære at åbne munden… at han ikke har styrke, mod, integritet ect nok til at stille rimelig krav kan ALDRIG være andres brist end hans egen

4.Han taber de fleste debatter og mangler ord for, at kunne modsige hende. Det giver ham en nederlags følelse
.

måske han skulle prøve det der kommunikationskursus og evt et konflikhåndteringskursus… at han ikke har et bedre ordforråd end en 5 klasses pubertetsunge kan ALDRIG være kvindens fejl…

5.Han holder vrede tilbage som ophober sig inde i sindet, indtil hans indre beholder er fyldt op, for derefter at eksplodere i vold på hende eller andre
.

der var det der med konflikhåndteringskurset igen…

6.Gammel vrede fra han forrige forhold eller fortid kan blive aktiveret af kærlighed, så han ikke kan skelne, mellem fortid og nutid.

det der kan enhver førsteårs psykologistuderende hjælpe ham med… det er en SÅ banal problemstilling og der findes teknikker inden for tradtionel psykologi NLP m.m der kan løse op for det…

hvor svært kan det være ??? deal with it!!

7.Han finder sig i at blive bebrejdet ofte uden at stoppe hende og det hober sig op.

lad dog være med at være sådan en vatnisse… speak up - det er DIN fejl at du ikke letter din dertil indrettede og siger hende imod hvis hun er uretfærdig…

8.Han skal både være veninde og hendes kæreste på samme tid, det giver stress.

Så mænd skulle være kvinder underlegne når det gælder om at lytte til problemer ?? - sludder…

9.Han føler sig afvist seksuelt og det bliver han ked af. Han omsætter sin tristhed til vrede, der så bliver til vold.

Måske han skulle finde ud af hvorfor hun ikke gider gå i seng med ham… hvis de 8 ovenstående er en indikation på hans adfærd - så er han sgu ikke særlig tiltrækkende sexuelt…

LØS DOG PROBLEMET MAND!!!

  1. Han får ikke ros, men ofte kritik og det skaber en indre aggression.

hvad i alverden er det egentlig vi skal rose???

Kvinder klarer fuldtidsjob, hus, børn, økonomi og venner - hvad er det lige manden gør der fortjener ros???

1.Hun taler for meget om sig selv og spørger ikke nok til ham
.

hvorfor skal hun dog spørge - det gør han ikke… han er en mand - ikke et lille barn… hvis han har noget på hjerte kan han da sige det…

de fleste kvinder vil gerne bruge TIMER på at lytte til mænd tale om dem selv bare for at være søde… selv om manden intet spændende har at sige…

Hun åbner selv samtaler - så kan han da gøre det samme…

2.Hun afbryder ham når han taler i mere en et minut

det kan jeg også finde på… og så bliver PP skide sur og så må jeg pænt vente til han har talt færdigt…

hvor svært kan det være at åbne munden og bede om at blive hørt ud… !!!

3.Hun er tit negativ og taler dårligt om andre eller samfundet

måske han skulle finde ud af grunden hvis det går ham på???

4.Hun spiller offer og det er kun de andres skyld

nogle gør - nogle er dramadronninger - og det er utrolig let at bede dem lade være…

5.Hun har et ubearbejdet omsorgsvigt, hvor hun har savnet sin mors kærlighed. Det medfører, at hun vil have alt det fra ham hun ikke har fået af sin mor. Det stresser ham og skaber en indre aggression som hober sig op.

den her er for generel til at give mening… basalt set noget der gælder for alle mennesker med dårlige mødre… så den er begge parter lige gode om hvis den overhovedet har nogen betydning…

6.Hun er tit trist og sjældent glad
.

hvorfor mon med den vatnisse hun er landet sammen med…

7.Hun vil gerne bestemme over ham og kontroller ham og det gør ham vred. Hun skal vide præcist hvornår han kommer hjem og hvad han laver.

måske vi skulle starte med at han ikke LYVER om hvor han er og hvad han laver - så blev det aldrig et problem…

  1. Hun roser ikke hans personlige egenskaber og det medføre at han afviser krav.

hvad pokker skal hun rose??? er der noget vi kvinder ikke kan gøre lige så godt selv UDEN at få at vide vi er fantastiske…

grow up boys… der er ikke noget enestående ved at skrue en skrue i en væg!!

ög der er ikke noget enestående i at sige at hun skal have en god dag med veninderne… det er ikke en personlig egenskab - det er en SELVFØLGE!!!

  1. Hun er negativ overfor hans venner og han må ikke tale med ekskærester. Hun prøver på denne måde at isolere ham fra andre, så hun kan få ham for sig selv.

hvis vennerne er lige som ham - er det så særlig underligt??? det lyder ikke som godt selskab…

og ekskærester - ja hvorfor mon??

  1. Hun vil ikke indrømme fejl eller sige undskyld. Hvis hun gør det, føler hun, at hun mister magt og kontrol over ham.

det er personligheds-type afhængigt… nogle vil gøre det - andre vil aldrig gøre det…

igen en der er så generel at den er ubrugelig for den er gældende på tværs af køn…

Der er ikke nogle af de ting på den her liste der ikke leder tilbage til at de mænd der beskrives er nogle skvat!!!

konklusionen er derfor: mænd slår fordi de er nogle skvat der ikke kan bedre…

og alle jer der aldrig har rørt en finger mod en kone/kæreste - i kan læne jer tilbage og glæde jer over at det her slet ikke berører jer!!

Jeg fatter slet ikke, at nogle kan finde en grund eller undskyldning til at slå på hinanden…

jeg mener IKKE der er en undskyldning eller begrundelse for at slå først!
(der er forskel på vold og nødværge/selvforsvar i mine øjne)

og alt hvad carl-nar lukker ud - det er mundlort i mine øre! :thumbdown:

Carl Nar har aldrig været min kop te, men det her tager da prisen. Nu skal voldelige mænd pludselig gøres til stakkels ofre for de onde kvinder - hvor maskulin er den holdning til tingene? NP

ja - der er ikke meget mænd over de mænd her…

de er portrætteret ret ynkeligt!!