Min smukke beholder pige som jeg desværre kun har udstillet 2 gange.
Nu er hun snart stor og flot og klar til og lave nogle lækre afkom til os.
Smukke missepige
Hun er bare så smukke
Dejlige billeder af smuksakken - og sikke flotte knurhår, hun har.
Hun er da godt nok smuk
Og så uskyldig hun ser ud på sidste billede :høhø:
MEGET uskyldig Hun er altså også en lille mor klon… (celeste er hendes mor) Og hun opfører sig skam ligeså prinsesse/diva agtig som både mor og mormor
Hun er så fiiiiin
Nårhhh, hvor er hun dog bedårende. Hende ville jeg da godt købe et afkom fra…
Bamselette: jamen så skriver jeg da lige til dig når hun er parret
Hun er altså også særlig lækker! Det er sjældent at se en Ragdoll så ren og hvid i farverne…hun minder om en stor lækker vamset sky:ok:
Helene: jamen her kommer så lidt genetik… altså grunden til hun er så hvid.
Hvis man parrer 2 x True Bicolour så får man for meget hvidt. Både vores Celeste og Victor er True Bicolour.
En true bicolour er de bicolour der kommer i et kuld hvor der også er colourpoint.
Ydermere så bærer celeste rigtig meget hvidt, det har vist sig ved hendes kuld indtil videre. Enya, Elliot og Ebony i første kuld, der havde Elliot 1 stk halvt hvidt øre og ja Enya er meget lys over ryggen.
I det sidste kuld hun havde var der en brun bicolour dreng med hvidt på begge ører, Meget charmerende men en fejl i vores standard desværre.
Håber det giver lidt mening
Jaaaaa, jeg forsøger jo at suge viden til mig, og jow, jeg tror nok det gav mening:D
Men bare du kan mikse en lækker bicolour sammen til mig, så vil jeg være mere end lykkelig:D:hjerte:
Og jeg skal stå med STORE bogstaver i den lille blomstrede:tihi:
Wauw, wauw, wauw, wauw!
Nøj, hun er smuk!