Dobbeltjek altid...!

:høhø:
Før man propper i til en kogevask…

Ja, og én gang til, før man starter maskinen… :smiley:

nåeh smukke Fellini :smelter:

Hvor ser han dejlig ud:smelter:

Så det derfor han er så hvid :høhø:

men hvordan undgår du at det sorte blegner:gruble:

Ja den ville bestemt gøre sig gældende herhjemme hvis ikke det var fordi vaskemaskinen er i et kælderrum i en anden bygning, så herhjemme tjekker vi altid liiige inden vi går ud ad døren med kurven :smiley:

[QUOTE=Rumle;1118736]Så det derfor han er så hvid :høhø:

men hvordan undgår du at det sorte blegner:gruble:[/QUOTE]

Jamen Bio Tex har en variant til både hvid og sort, så det blander man bare i samme forhold som på katten, så dvs. til Fellini er det omkring 80-90 % hvid-sæbe blandet med 10- 20 % sort-sæbe :thumbup:
Så let er det!

Åh altså … 1. billede er genialt :smiley:

Årh, en lille vaske-charme-mummi-trold. :wehuu:

Årh en lækkerbasse :wehuu:

Jamen, han vil da bare holde dig med selskab i vaskerummet? :engel2:

:hjerte: Flotte Fellini

Hvor er I søde allesammen :slight_smile:

[QUOTE=Ravn;1118781]Jamen, han vil da bare holde dig med selskab i vaskerummet? :engel2:

:hjerte: Flotte Fellini[/QUOTE]
Jamen jeg tog ham på ordet og gav ham en showvask helt gratis :høhø:

No kidding - en af mine gode venner mistede for mange år siden sin avlshan i vaskemaskinen - han boede i bryggerset og kom ved et uheld med i en maskinefuld tøj. Det kan gå så grueligt galt - en af årsagerne til at min vaskemaskine står i kælderen, og hele kælderen er forbudt for kat…
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1118800]No kidding - en af mine gode venner mistede for mange år siden sin avlshan i vaskemaskinen - han boede i bryggerset og kom ved et uheld med i en maskinefuld tøj. Det kan gå så grueligt galt - en af årsagerne til at min vaskemaskine står i kælderen, og hele kælderen er forbudt for kat…
VH
Susanne[/QUOTE]

Det lyder da forfærdeligt.
Men som skrevet står vores vaskemaskine i en kælder i en helt anden bygning, hvilket ville betyde at Fellini skulle med ud, og ned i den anden bygning…
Og det sker altså ikke.
Desuden stod jeg altså bare og puttede lagner i vaskekurven hvor han pludselig hoppede op i og så tog jeg et billede - næste gang skal jeg nok holde det for mig selv :slight_smile:

Men det er jo godt at blive mindet om at man skal huske at tjekke vaskemaskinen før man starter. Hellere med søde missebilleder end sørgelige historier.

[QUOTE=ThildeL;1118806]Det lyder da forfærdeligt.
Men som skrevet står vores vaskemaskine i en kælder i en helt anden bygning, hvilket ville betyde at Fellini skulle med ud, og ned i den anden bygning…
Og det sker altså ikke.
Desuden stod jeg altså bare og puttede lagner i vaskekurven hvor han pludselig hoppede op i og så tog jeg et billede - næste gang skal jeg nok holde det for mig selv :)[/QUOTE]
Ingen grund til at holde noget for sig selv :slight_smile: Ingen ved jo hvor din vaskemaskine står :slight_smile: Men det ER farligt, hvis kat og vaskemaskine er for tæt på hinanden - en anden opdrætter, der holdt for mange år siden, have 3 siam killinger i sin, på skåneprogrammet - det har de heller ikke godt af. Nå, nok gys - det er et sødt billede, men moderne husholdningsapparater kan være farlige for kat (og jeg nævner ikke somalikillingen der fik en tur i opvaskemaskinen…)
VH
Susanne - der af gode grunde jævnligt åbner en kørende opvaskemaskine for bare liiiiige at cheke for 117. gang :wink:

Før man propper i til en kogevask…

[/QUOTE]

Skønne skønne billeder & kurven står flot til Fellinis øjne :hjerte:

Billede ét er da GULD værd…:tihi: :hjerte:

Herhjemme checker jeg altid hundredeogsytten gange, INDEN jeg starter maskinerne. For Bailey synes det er SÅ SJAW at hoppe ind i både vaskemaskine og tumbler. :S Ofte HAR jeg checket - lukker lågen - ooog åbner igen for LIGE at mærke efter en ekstra gang. Og når så lågen er lukket, skal jeg lige kalde på misserne, og se, om alle er der, så jeg er TITUSIND procent sikker på, at ingen er lukket inde. :wink: Total vasketids-kattebeskyttelses-ocd-adfærd. :tihi:

Fellini for pokker altså :høhø: Skøre kat
Hvor er han kær, som han titter frem fra vasketøjet :love2:

Det der med at dukke op alle mulige og umulige steder, er vist en egenskab han har arvet efter sin farmor Shaggy Tail’s Fleur Petit, som ikke uden grund går under navnet “Titte”.
På Shaggy Tail’s hjemmeside skriver Rie følgende om, hvorfor hun kaldes det:
[I]Kælenavnet Titte var oplagt.
Hun “tittede” frem konstant som baby.

[/I]Du kan læse mere, og se billeder af Titte på http://www.shaggytail.dk/ under Vores katte, Titte og billeder.

:tihi: Ja den egenskab er nok trådt igennem til Fellini.
Jeg skal aaaaltid trippel tjekke tøjskabet inden jeg lukker det, for han ynder at ligge i vores tøj :wehuu:
Tasker og poser kan også pludselig blive tunge når de skal stilles på plads/smides ud - så ligger han der :uha:
:hjerte:

Og han ser HELT uskyldig ud :engel: