Doktor Dyr - Mobil dyrlæge

Har lige aftalt med den mobile dyrlæge et tid til vaccination og neutralisering. To drenge blev 1250,- og vaccinationen blev billigere hvis vi fik dem samtidig (250,- pr stk)
Har hørt meget godt om ham og med den pris så er alt godt :slight_smile:

Skal pigen ikke også snittes? :slight_smile:

hehe der er nok nogen der har en go hukommelse :wink:

Prinsessen er flyttet. Hende som skulle passe dem her over weekenden fladt pladask for hende og hun er flyttet hjem til dem. Der er to voksne katte og en lille hund at lege med og hun er allerede dronning (eller det tror hun vist nok hun er :tihi: ) og som det helt store er der en løbe gård som hun er glad for, så alt er super. Drengene bliver herhjemme og kan mosle rundt som drenge nu gør. Så jeg er endnu engang i undertal :wink:

[QUOTE=LadyS;1194976]hehe der er nok nogen der har en go hukommelse :wink:

Prinsessen er flyttet. Hende som skulle passe dem her over weekenden fladt pladask for hende og hun er flyttet hjem til dem. Der er to voksne katte og en lille hund at lege med og hun er allerede dronning (eller det tror hun vist nok hun er :tihi: ) og som det helt store er der en løbe gård som hun er glad for, så alt er super. Drengene bliver herhjemme og kan mosle rundt som drenge nu gør. Så jeg er endnu engang i undertal ;)[/QUOTE]

Du kan jo være flink og spørge om hun vil med på en omgang hos jer og spare lidt penge? :slight_smile:

[QUOTE=LadyS;1194976]hehe der er nok nogen der har en go hukommelse :wink:

Prinsessen er flyttet. Hende som skulle passe dem her over weekenden fladt pladask for hende og hun er flyttet hjem til dem. Der er to voksne katte og en lille hund at lege med og hun er allerede dronning (eller det tror hun vist nok hun er :tihi: ) og som det helt store er der en løbe gård som hun er glad for, så alt er super. Drengene bliver herhjemme og kan mosle rundt som drenge nu gør. Så jeg er endnu engang i undertal ;)[/QUOTE]

Spørg mig om mennesker herinde, og jeg melder i høj grad pas. Men giv mig et brugernavn/stamnavn, så skal jeg fortælle dig, hvad katte de har :slight_smile:

det var faktisk en god ide doktoren kommer jo først 5 september så der er tid nok :thumbup:

jamen så må jeg vist hellere fortælle at Prinsessen nu hedder Vera :slight_smile:

Forresten så kommer der en flot dame mis på besøg på søndag. En dejlig trefarvet exotic pige på 5 år for at hilse på min søn. Hvis alt går vel skal hun bare lige vaccineres en sidste gang før hun flytter ind så vi er ret spændte :kryds: