Dommer-tråd

I Nørresundby er der et par dommere jeg aldrig har mødt før :slightly_smiling_face::+1:t2:
Det er altid spændende synes jeg.
Det er Kristof van Roy og Joeri Vanrusselt.
Er der nogen udstillere herinde, der kender dem :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Jeg har set Kristof på udstillinger før, tror ikke jeg har fået katte bedømt af ham. Han skal dømme Ronja lørdag.
Joeri kan jeg ikke genkende, men han skal have 3 generationer om lørdagen hvor EUR folket stiller med to rækker. Det bliver sjovt :grin:

Juanjo skal have EUR ns 22 lørdag, og Laura søndag. Det er lidt mere “velkendt”, omend ikke noget der er sket ofte.

Bliver sjovt at prøve noget nyt og se hvor godt de kender europé racen :smil:

1 Synes om

Vi skulle faktisk have haft de to dommere på KAT IV i Kolding i 2020, men det blev jo aflyst.

Joeri Vanrusselt var dommer på Racekattens udstilling i Herlev 04.12.2016. Bastian blev nr. 2 huskat den dag… :slight_smile:

1 Synes om

Vi mødte dem første gang da de var dommerelever i kat 3 og har haft dem et par gange. efter de bestod eksamen. og kan kun sige glæd dig til dem.
Vi skal i øvrigt også have kat hos dem igen begge dage :dans:

1 Synes om

Nu fik jeg hilst på Joeri fra Belgien.
Sikke da en oplevelse :clap:t2: Han er virkelig en behagelig dommer. Stille og rolig med mis. Fortællende og kritisk, men ærlig og reel.
Ham gider jeg godt have mine katte på bordet hos igen :+1:t2:
Desværre blev den anden, for mig, nye dommer forhindret, og Stephen Jones trådte til (pænt gjort i øvrigt). Det bedste jeg har at sige om det, er at manden ligner John Cleese :sunglasses:

5 Synes om

Ja Joeri var en meget positiv oplevelse, virkelig flink og rar og reelle kommentarer og bedømmelser. Og god ved kattene, ikke mindst :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:
Og så var det dejligt at have begge kat 4 dommerne i vores hal begge dage og at vi var placeret så vi bare kunne sidde og holde øje hvor langt de var :smiley:

3 Synes om

Nu er der ikke længe til Kolding og endnu en ny dommer for mig og drengene :slightly_smiling_face:
Jaroslav Panek.
Igen glæder jeg mig til et sæt nye øjne, det er altid spændende :+1:t2:

1 Synes om

Jeg har 3 sølv med lørdag, der skal op til Gerado Fraga y Guzman. Velkendt dommer, men ikke en jeg ofte har haft.
Naboens Pelle Pirat skal op til Jaroslav Panek, så ham får vi afprøvet også.

Søndag har jeg 2 sølv med, der skal op til Anna Wilczek. Pelle skal op til George Dorgiakis.

Så generelt nogle dommere jeg ikke ofte har haft til mine :smil:

1 Synes om

Lørdag skal Guliver op til Minna Krogh og Blua til Lena Venclikova, hun er helt ny for mig.
Søndag skal Guliver til Anne Veland og Blua til Jaroslav Panek som også er ny.
Kan ikke huske om jeg har haft Anne Veland før…
Men dejligt med frisk blod :smiley:

1 Synes om

Vi har haft ham flere gange i Tjekkiet og også på en enkelt dansk udstilling, har er herlig, både i humør og til kattene :grinning:

Lena får også kun stjerne herfra os, vi har haft hende flere gang i Tjekkiet :grinning:

3 Synes om

Jeg skal for første gang møde Lucie Pankova. Det glæder jeg mig til - altid spændende med en ny dommer :slight_smile:

1 Synes om

Første gang vi mødet Jaroslav Panek på show i Tjekkiet

Hun er lige så god som de to andre fra Tjekkiet

4 Synes om