Dommerfordeling Helsingør

Så er den klar :slight_smile:

Tak, det bliver spændende. Mathilde skal op til raymond lørdag og Anne søndag. Det er hendes første udstilling i åben klasse.

Jeg er egentlig godt tilfreds med de dommere jeg skal op hos :slight_smile: - Maria Malevic og Tea Friskovic

Men mindre tilfreds med fordelingen af katte. Jeg skal f.eks. op mod 7 af de samme racer/grupper søndag som om lørdagen.

F.eks. skal Aby n slås med BEN n 24 og SOM n begge dage. Det er lidt trist synes jeg og lokker ikke ligefrem til at melde til begge dage på en to dages udstilling en anden gang. Det er fint nok at et par racer går igen i samme dommergruppe med hele 8 racer/grupper synes jeg er alt for meget :frowning:

Hvordan er det med enkeltbedømmelser af killinger,er det ved samme dommer som kuldet?

Jeg kan nemlig ikke se nogen killingeklasse.

Tine

Wee så fik jeg mit ønske om Donatella opfyldt :thumbup: Spændende om hun kan li min lille trold :kryds:

[QUOTE=skoglund;1023321]Hvordan er det med enkeltbedømmelser af killinger,er det ved samme dommer som kuldet?

Jeg kan nemlig ikke se nogen killingeklasse.

Tine[/QUOTE]

Du skal ikke kigge efter klasser men farver, f.eks BUR n.

Ok,tak.Så skal min killing op hos Yan Roca-Folch og kuldet hos Fabio Brambilla.

Tine

[QUOTE=skoglund;1023334]Ok,tak.Så skal min killing op hos Yan Roca-Folch og kuldet hos Fabio Brambilla.

Tine[/QUOTE]

Så skal vi konkurrere mod hinanden begge steder :slight_smile: I det mindste skal Yan ikke have alle burmeserkillingerne, for jeg kan se, at den Heidi har med (Connis nye killing) skal til Fabio Brambilla :slight_smile:

Hende skal Valdemar også ha’ om lørdagen . . . vi kender intet til hende, så det bliver nyt
Og så skal Tana hos Minna Krogh . . . og hende kender vi særdeles godt :slight_smile:
Søndag skal begge op hos Anne Køhn . . . og hende har vi ikke haft, siden hun var dommerelev :slight_smile:

Eftersom jeg også kommer lørdag, skal jeg derudover til Maria Malevitch med kuldet og Thea Friscovec med de to enkeltbedømmelser (samme farve) :slight_smile:

[QUOTE=Gugger;1023337]Hende skal Valdemar også ha’ om lørdagen . . . vi kender intet til hende, så det bliver nyt
[/QUOTE]

Hun er SÅÅÅ sød!!! :slight_smile:

Lørdag:
Røsse: Minna Krogh
Wrappe:Åsa Hammarlund og Poul som elev
JumJum: Fabio Brambilla - ham kender jeg slet ikke.

Søndag:
Røsse:Fabio Brambilla
Wrappe:Fabio Brambilla
JumJum:Raymond Saetre :thumbup:

Lørdag:
Cassiopeia - Donnatella Mastrangelo
Hope - Yan Roca Folch

Søndag
Cassiopeia og Hope - Åsa Hammerlund

en skam jeg ikke skal med :frowning: synes det er en god dommerfordeling :thumbup: denne ville jeg gerne have været til. så må jeg vente og se hvor mange mco gr 6 der har været.

Vi er også rigtig godt tilfredse… Vi har fået Anne Køhn til begge vores abekatte :slight_smile:

Ja, jeg ville også gerne have været med som europé-ejer :slight_smile: Maria Malevich om lørdagen og Donnatella Mastrangelo om søndagen, dem ville jeg gerne dømmes af :slight_smile:

Jeg har fået Raymond lørdag og Anne søndag, til mit blå bimsedyr