Dommerfordeling - Herning

næææ der kommer korater :smiley:
SÅ glæder jeg mig endnu mere :smiley:

[QUOTE=line_refsgaard;881304]den søde bal kommer… eller var det nu en siameser :wink:
jeg synes det var så sjovt, men det kan du bruge 1 minut på at terpe… fnis

undskyld kunne ikke lade vær… Var nød til at abs i vrå fordi jeg var indlagt og kunne ikke få tiden til at gå. Men den fejl fik mig til at smile resten af dagen, fordi det var en sød fejl fra en der aldrig laver den slags fejl
[/QUOTE]
Jeg siger dig, jeg var helt rundforvirret! Her står man med sin liste, og den øverste er en SIA - og så kommer der i nøjagtigt den rigtige farve en BAL op på scenen! Mine øjne nåede slet ikke ned til den næste på listen, for jeg kunne jo se med den pelsede hale at det i hvert fald ikke var en SIA, så mon det var den helt forkerte kat?? Uha, hvor jeg lige havde et forvirret øjeblik - indtil den rigtige SIA så kom op og jeg fik set efter igen, så passede det endelig :slight_smile:
VH
Susanne

Tak, Line - så fandt jeg begge katte :juhu:

Ja, Pia - der kommer 1 KOR :ok:

Pia

Der står “alle kategori 1 katte” hos Dorte - er “min” PER d med:?

Ja - “alle” betyder vitterligt alle - der er kun en kat. I dommer denne gang. Til gengæld er der også kun 11 kat. I katte :slight_smile:
VH
Susanne

den korat skal jeg vist lige rundt om og kigge på :tihi:

[QUOTE=dkkorat;881321]Tak, Line - så fandt jeg begge katte :juhu:

Ja, Pia - der kommer 1 KOR :ok:[/QUOTE]
Nix, der kommer hele 4 :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;881328]Nix, der kommer hele 4 :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Hvordan kunne jeg dog glemme de tre unge, som jeg har rejst med og beundret hele weekenden hernede i Solingen:? meget flov

Ih hvor ville jeg dog gerne have været med - søde Martti skulle have alle vores katte :slight_smile:

Jeg glæder mig i hvert flad til at se dem, jeg håber Frederike rigtigt har skudt papegøjen med dem :slight_smile:
VH
Susanne

Amiko skal op til Lotte Borch tror egentlig ikke jeg ved hvem hun er ?? Men skønt at se der både er gruppe 1, 2, 3 og 4 bobtail tilmeldt :smiley: :smiley: :smiley: Skønt med nogle i alle grupper :slight_smile:

Yay, så kommer Friederike endelig på en udstilling hvor jeg ikke skal gå steward :smiley: Glæder mig til at se hende “cat-gang”

[QUOTE=Susanne W;881299]HA! Ork jo, jeg har for en sikkerheds skyld altid pisken med i baglommen :slight_smile:

Det skal hun også - hannerne.
VH
Susanne[/QUOTE]

ok så misforstod jeg ikke helt :slight_smile:

Så er det jo dejlig Marianne at du skal op til en dommer du ikke har prøvet før. Det gør jo bedømmelsen lidt ekstra spændende

Lotte er sød og hyggelig, hun kan godt li bobber hvis de har pæn skinnende pels, hvilket vil sige ikke for meget underuld som Chalounja :tihi: Om halen er 1 el. 12 cm, går hun ikke så meget op i.

Ja det er skønt med alle de bobber, og hvis jeg nu bare havde tilmeldt Diva som jeg havde overvejet, så kunne der også ha været biv i gr. 1, men så kan jeg lade være med at overveje så længe en anden gang :besvimer:

[QUOTE=Susanne W;881341]Jeg glæder mig i hvert flad til at se dem, jeg håber Frederike rigtigt har skudt papegøjen med dem :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Hun har 3 meget forskellige og meget lovende avlskatte med interessante stamtavler - flere etablerede opdrættere er jaloux paa hendes start :tihi:

Du kan glæde dig, selvom vi vil savne dig som steward…

hmmm kan ikke finde tossen - osh f ?

Hun er også kun på den ene af listerne Kira… Mener hun skulle op til Lotte… Patrick undrede sig over at hun kun var på den ene af dem

Camilla… din perser er med hos Dorte Kaae… han tilhører jo lissom Kat I :wink:

Nå… det ser ud som om en bestemt kat også kommer på denne udstilling… SÅ det der med mulighed for noget sjovt, er nok kun en utopi.
Med mindre da at DK har en grænse for hvor tyk en kat må være :smiley:

[QUOTE=Susanne W;881318]Jeg siger dig, jeg var helt rundforvirret! Her står man med sin liste, og den øverste er en SIA - og så kommer der i nøjagtigt den rigtige farve en BAL op på scenen! Mine øjne nåede slet ikke ned til den næste på listen, for jeg kunne jo se med den pelsede hale at det i hvert fald ikke var en SIA, så mon det var den helt forkerte kat?? Uha, hvor jeg lige havde et forvirret øjeblik - indtil den rigtige SIA så kom op og jeg fik set efter igen, så passede det endelig :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Det beklager jeg Susanne… BAL pigen er min lille tøs… :smiley: men det var nu lidt sjovt at se dig i hovedet, du så helt lost ud… :smiley:

Jeg skal have min BAL b 21 op ved Pia - hvilket jeg glæder mig rigtig meget til… :slight_smile:
Og min KBL skal op til Lotte Borch - hende har jeg mødt en gang før, hvilket ikke blev den helt store succes - men kan jo håbe på denne gang bliver bedre…

Tosseloppen skal op til Lotte :slight_smile:

/Mette