Dommerfordeling - Herning

Så er dommerfordelingen klar til Herning.

Både Kaitlyn og Cassiopeia skal op til Marti

Ja det er kanon den er her allerede :smiley:

Unni skal op til Lotte Borch - det glæder “vi” os til :smiley:

Yasha skal op til Pia Nyrup - det glæder jeg mig også rigtig meget til :smiley:

[QUOTE=PiaB;881275]Ja det er kanon den er her allerede :smiley:
[/QUOTE]
Den var altså også rigtig let at lave denne gang - det er det mindste puslespil jeg endnu har lavet :slight_smile: Så der sad jeg hele natten på arbejde og vidste næsten ikke hvad jeg så skulle finde på, og jeg kunne jo ikke bare gå ud og begynde at stille bure op :høhø:
VH
Susanne

Så skal du væbne dig med tålmodighed og stærke arme :tihi:

[QUOTE=Susanne W;881277]Den var altså også rigtig let at lave denne gang - det er det mindste puslespil jeg endnu har lavet :slight_smile: Så der sad jeg hele natten på arbejde og vidste næsten ikke hvad jeg så skulle finde på, og jeg kunne jo ikke bare gå ud og begynde at stille bure op :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]

Nej, så havde de nok kigget lidt underligt gæsterne på hotellet, hvis du pludselig linede an der :tihi:

Nå, jeg skal have Pia Nyrup til McCoy, Athea og Haley. Hende havde jeg sådan lidt håbet ikke at få, for hende var vi jo også lige forbi i Fredericia. Men det var med Ivy, så det passer jo bare helt perfekt at det er de andre tre der skal op der! Det glæder jeg mig til :slight_smile: Og så er jeg da spændt på hvem den der a 22 er? :gruble: Stod der as 22 ville jeg gætte på Puss, men hvem pokker har lige en blå klassisk tabby :? :smiley:

Nå ja, og Ivy skal så op til Lotte Borch. Hende hørte jeg dømme europé tilbage i Grenå 2010, så glæder mig til at høre hendes mening om Kirsten’s Ivy. :slight_smile:

Ej, det er mig der skal stå med Unni… Håber da at jeg ikke taber hende så :muhaha:

For ikke at tale om at jeg faktisk ikke er helt sikker på om containeren allerede er ankommet i Herning eller stadig står i Vrå :slight_smile: Men det var rigtigt underligt at være færdig så tidligt, også selv om jeg lige skulle sikre at Martti ikke skulle dømme de samme katte som i Vrå. Men selv om vi lige er blevet færdige med Vrå, så glæder vi os faktisk til at tage en runde mere, der er en helt speciel stemning derude “på landet” i Herning :slight_smile:
VH
Susanne

Nej det skal Shana - for det er hende der får æren af Unni :tihi:
Måske vi skal have hende i træningslejr :høhø: Unni er i træning - vi har gået runde i dag i hele lejligheden mens vi har snakket lidt om Herning :høhø:

[QUOTE=Susanne W;881277]Den var altså også rigtig let at lave denne gang - det er det mindste puslespil jeg endnu har lavet :slight_smile: Så der sad jeg hele natten på arbejde og vidste næsten ikke hvad jeg så skulle finde på, og jeg kunne jo ikke bare gå ud og begynde at stille bure op :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]
Vil det sige at pisken slet ikke er fremme til denne udstilling fordi der er så “lidt” at lave? :høhø:

[QUOTE=PiaB;881292]Nej det skal Shana - for det er hende der får æren af Unni :tihi:
Måske vi skal have hende i træningslejr :høhø: Unni er i træning - vi har gået runde i dag i hele lejligheden mens vi har snakket lidt om Herning :høhø: [/QUOTE]

Hun er MEGET længe om at bestemme sig :høhø:

Troede Pia Nyrup skulle have huskattene? Glæder mig til at se billeder derfra. husk et kat på en ko billede er et must :slight_smile:

[QUOTE=Eife;881285]Stod der as 22 ville jeg gætte på Puss, men hvem pokker har lige en blå klassisk tabby :? :smiley:
[/QUOTE]
Det er IKKE Pussy :slight_smile: Men jeg kommer pludselig i tvivl om hvorvidt kræet er registreret som a 22 eller as 22… hmmmmmm… Det er såmænd bare Mikkeline, der skal med for første gang - jeg laver et lille “tøsebur” med kastrater denne gang :slight_smile: (Hun hedder Maxine på stamtavlen, og da hun var killing var jeg i tvivl om sølvet, og lige nu kommer jeg i tvivl om hvad jeg registrerede hende som…!)
VH
Susanne

Synes det er dejligt at Cassiopeia skal op til Martti… Han bedømte hende da hun var killing, så det er rart at få en ny bedømmelse af ham nu hvor hun er blevet voksen og udviklet sig en del siden hun sidst var oppe hos ham…

HA! Ork jo, jeg har for en sikkerheds skyld altid pisken med i baglommen :slight_smile:

Det skal hun også - hannerne.
VH
Susanne

Hun har hankattene :slight_smile:

En kat på en ko :? tjo men tror du virkelig at ko-folket vil være med til det :tihi: tænk om kattene kommer til at rode i pelsen på koen :tihi:

[QUOTE=Susanne W;881277]Den var altså også rigtig let at lave denne gang - det er det mindste puslespil jeg endnu har lavet :slight_smile: Så der sad jeg hele natten på arbejde og vidste næsten ikke hvad jeg så skulle finde på, og jeg kunne jo ikke bare gå ud og begynde at stille bure op :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]

den søde bal kommer… eller var det nu en siameser :wink:
jeg synes det var så sjovt, men det kan du bruge 1 minut på at terpe… fnis

undskyld kunne ikke lade vær… Var nød til at abs i vrå fordi jeg var indlagt og kunne ikke få tiden til at gå. Men den fejl fik mig til at smile resten af dagen, fordi det var en sød fejl fra en der aldrig laver den slags fejl

jeg skal havde Mr og Chaos op til Pia Nyrup. de er begge kastrater

Så må jeg hellere komme i gang med at træne med håndvægtene herhjemme! gg

[QUOTE=Susanne W;881287]For ikke at tale om at jeg faktisk ikke er helt sikker på om containeren allerede er ankommet i Herning eller stadig står i Vrå :slight_smile: Men det var rigtigt underligt at være færdig så tidligt, også selv om jeg lige skulle sikre at Martti ikke skulle dømme de samme katte som i Vrå. Men selv om vi lige er blevet færdige med Vrå, så glæder vi os faktisk til at tage en runde mere, der er en helt speciel stemning derude “på landet” i Herning :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ja, jeg synes også det er vildt mærkeligt allerede at have fået en ny dommerfordeling, det er jo ikke engang en uge siden vi kom hjem :tihi:

[QUOTE=Susanne W;881297]Det er IKKE Pussy :slight_smile: Men jeg kommer pludselig i tvivl om hvorvidt kræet er registreret som a 22 eller as 22… hmmmmmm… Det er såmænd bare Mikkeline, der skal med for første gang - jeg laver et lille “tøsebur” med kastrater denne gang :slight_smile: (Hun hedder Maxine på stamtavlen, og da hun var killing var jeg i tvivl om sølvet, og lige nu kommer jeg i tvivl om hvad jeg registrerede hende som…!)
VH
Susanne[/QUOTE]

Hehe, pawpeds siger as 22. Men ih hvor hyggeligt at du tager hende med! :slight_smile:

Er det Lotte eller Pia, der skal dømme KOR:? Jeg kan ikke finde KOR hos nogen af dem :gruble:
Der står “alle kategori 1 katte” hos Dorte - er “min” PER d med:? (Jeg spørger kun, fordi min KOR tilsyneladende ikke figurerer…)

[QUOTE=dkkorat;881310]Er det Lotte eller Pia, der skal dømme KOR:? Jeg kan ikke finde KOR hos nogen af dem :gruble:
Der står “alle kategori 1 katte” hos Dorte - er “min” PER d med:? (Jeg spørger kun, fordi min KOR tilsyneladende ikke figurerer…)[/QUOTE]
den står ved Pia Nyrup… vi kunne også kun finde en af vores katte på en af de to steder.
fordi på Jyrak står der noget men det er ikke ens med det der stå på Inviterede dommere