Dommerfordeling Nr. Aaby

Så er dommerfordelingen klar

Io skal op til Dieter Filler Lørdag og Kaitlyn op til Louis Coste, jeg kan bare ikke se VET nogen steder om lørdagen i kategori 2

Søndag skal Io op til Yan Roca Folch og Kaitlyn skal op til Anne Veland og skal op til Fabrica Calmes som veteran

[QUOTE=Rokakitho;1079998]Så er dommerfordelingen klar

Io skal op til Dieter Filler Lørdag og Kaitlyn op til Louis Coste, jeg kan bare ikke se VET nogen steder om lørdagen i kategori 2

Søndag skal Io op til Yan Roca Folch og Kaitlyn skal op til Anne Veland og skal op til Fabrica Calmes som veteran[/QUOTE]

Veteraner kat. II skal til Anne Veland:-)

Venligst
Dorthe

Kan se begge piger skal op til
Lørdag : Louis Coste
Søndag: Fabrice Calmes

[QUOTE=Elwarth;1080003]Veteraner kat. II skal til Anne Veland:-)

Venligst
Dorthe[/QUOTE]

Mange tak Dorthe

Lørdag skal Emil op til Yan Roca-Folch, alle koraterne skal op hos Karl Preiss.

Søndag skal Emil op hos Dieter FIller, og alle koraterne tager en tur omkring Eva Wieland-Schilla.

Lørdag Louis Coste. .
Søndag Dieter Filler yaay :slight_smile:

Og jeg kan se, at Milo - som tager en tur til Fyn med sin familie - skal op til Yan Roca-Folch, der også så ham i Helsingør. Jeg glæder mig til at høre, hvad han har at sige om ham nu :smiley:

BeeBoB skal til Louis Coste og Abel, som veteran, til Yan Roca-Folch, søndag, så må vi se hvordan det kommer til at gå, men jeg er lidt bange for, at jeg får at vide, at Bobsen er for lille og Abel for stor (læs: lidt for godt i stand, men det er ikke let når de er madglade :wink: )

Den lille choko-mes - er det om lørdagen, så jeg kan få ham at se? :bebe:

Det er det nemlig :slight_smile:

Vi kommer som sagt kun lørdag pga den står på forberedelse til eksamen om mandagen for mit vedkomme.

Hvor dejligt, da der jo er special show for vores KBL skal de op til samme dommer som er Eva Wieland-Schilla m. dommerelev Dorte Kaae

Asterix KBS ds 24 og Obelix KBS n 24 skal op til Yan Roca-Folch

Finn skal op til Anne Veland samt KorZhik´s A-kuld

Tror faktisk kun der er Anne Veland vi kender, så det bliver spændende :slight_smile:

og endnu mere spændende om vi kan få det til at hænge sammen med de forskellige dommer, nu hvor vi kommer med så mange :bebe:

juhuu - Martti Peltonen om lødagen!!
Og Anne Veland om lørdagen.

JumJum er sådan en heldig dreng :slight_smile:

Kan se min nye lille dreng skal op lørdag ved Yan Roca-Folch og Cody skal op ved Eva Wieland-Schilla, tror ikke jeg har været oppe ved nogen af dem før, så er lidt spændt. Især da det er udstillingsdebut for min nye killing og Cody ikke er helt i den kondition vægtmæssigt jeg kunne ønske

Jeg kan ikke finde bri f om søndagen, hvem skal dømme hende.

Yan Roca-Folch :slight_smile:

En lille forespørgsel :slight_smile:

Passer det at Anne Veland har kat. III kuld begge dage :slight_smile:

Fiona og Eddie skal op til Karl Preis - det er jeg ret spændt på, da jeg aldrig sev har haft ham, kun set på :slight_smile:

Energy skal op til :)Martti Peltonen, så må vi se hvad han synes om skaldede forben :tihi: