Dommerfordeling - Roskilde

Så er den klar :slight_smile:

HER!

Jeg kommer kun søndag, og skal ha’ Helene Reiter til Qalla og Heartbreaker og Anne Veland til Anton. :slight_smile:

Vi skal op til Veikko Saarela lørdag og Karl Preiss søndag. Jeg kender ingen af dem, men kan se at Karl Preiss er allround dommer…

Karl Preiss havde jeg til Galliano i Herlev sidste år og han var ualmindeligt behagelig at have kat oppe hos :thumbup::thumbup:

Han lod en superflot kat med dårligt udstillingstemperament tabe nomineringen alene på temperament - og sagde det til udstilleren. Samtidig er Galliano en meget vokal burmeser, men det tog han meget roligt :slight_smile:

Af den årsag - og fordi han dengang sagde, at han glædede sig til at se Galliano igen til en anden nominering :smiley: - har jeg ønsket (og fået) ham :thumbup:

Anne Veland - men jeg er så ny i udstillingssammenhæng, at det absolut intet siger mig.

Jeg har fået

Lørdag:
Anne Veland til både Victor og Celinea og er fuldt tilfreds…

Søndag:
Lone Lund skal Victor op til… glæder meget til og høre hvad hun siger til min “baby”
Karl Preiss skal Celinea op til og glæder mig også meget til og høre hans bedømmelse, han har set hende et par gange i panelet til Best in show… sååå spændende og høre ham have hende på bordet… Så fuldt tilfredshed fra mig i weekenden…

Om lørdagen skal Uli op til Anne Veland. Cover skal op til V. Saarela
Om søndagen skal Uli op til Waltraut Sattler. Cover skal op til Helene Reiter

Lørdag er det Pia Nyman fra Finland . . . har ikke haft hende før

Søndag er det Lone Lund . . . mange år siden jeg har oplevet hende sidst:tihi:

[quote=Gugger;233371]Lørdag er det Pia Nyman fra Finland . . . har ikke haft hende før
[/quote]

Hende var vi oppe ved i Middelfart - ingen klager herfra. Men det var selvfølgelig også hende, der nominerede Bugatti, og gav ham den afgørende stemme på scenen, da det skulle afgøres ved lodtrækning :tihi:

Vi skal have Anne Veland til Mette-pige (lørdag)

Frederik har besluttet at blive hjemme :slight_smile:

Anne Veland er meget sympatisk.
Karl Preiss ( er en ualmindelig sød og venlig dommer)

Vi kommer kun lørdag :slight_smile:

Jeg skal have Helene reiter lørdag og Pia Nymann søndag, jeg kender ingen af dem, men mon ikke det nok skal blive godt og hyggeligt alligevel

[quote=Hanne P;233257]Om lørdagen skal Uli op til Anne Veland. Cover skal op til V. Saarela
Om søndagen skal Uli op til Waltraut Sattler. Cover skal op til Helene Reiter[/quote]

Hvem er Cover, om man må spørge? Kan ikke finde ham/hende på din hjemmeside. Går ud fra, at Uli = Krafras Uliex?

/Flemming

Pia Nymann kender vi fra Middelfart. Meget sympatisk - men pas på fedtet pels. Det opdager hun!

/Flemming

[quote=Flemming;234636]Hvem er Cover, om man må spørge? Kan ikke finde ham/hende på din hjemmeside. Går ud fra, at Uli = Krafras Uliex?

/Flemming[/quote]

He He… Jep det er ham… Cover hedder Kafra’s White Undercover, og nejhun er ikke på min hjemmeside endnu… hun er hvid og stadig i ungdyrs klassen, og så er hun Uli søster

(min hjemmeside er under opdatering)

[quote=Hanne P;234794]He He… Jep det er ham… Cover hedder Kafra’s White Undercover, og nejhun er ikke på min hjemmeside endnu… hun er hvid og stadig i ungdyrs klassen, og så er hun Uli søster

(min hjemmeside er under opdatering)[/quote]

Så får vi måske chancen for at møde hinanden til nominering om lørdagen, for Bugatti (MCO ungdyr) skal også op til Saarela den dag :ok: Men nu skal vi selvfølgelig først liiige have en EX1 og have at vide, at dommeren gerne vil se os til nominering først, og der er jo andre om buddet. Men håbet er jo som bekendt lysegrønt :slight_smile:

/Flemming

[QUOTE=Flemming;234639]Pia Nymann kender vi fra Middelfart. Meget sympatisk - men pas på fedtet pels. Det opdager hun!

/Flemming[/QUOTE]

Skulle hun da også gerne… er jo en skønhedskonkurrence vi er til… :wink:

[quote=Flemming;234958]Så får vi måske chancen for at møde hinanden til nominering om lørdagen, for Bugatti (MCO ungdyr) skal også op til Saarela den dag :ok: Men nu skal vi selvfølgelig først liiige have en EX1 og have at vide, at dommeren gerne vil se os til nominering først, og der er jo andre om buddet. Men håbet er jo som bekendt lysegrønt :slight_smile:

/Flemming[/quote]

Det er jo lige det… og jep vi har lov til at håbe… :kryds::kryds:
der skulle gerne være billeder herinde af begge to

Hej Mette Ja, Karl Preiss er en hyggelig dommer,- så her i huset krydser vi fingre og klør for Galliano:kryds::kryds::pote:

Knuser fra Cats og Conni