Dommerfordeling Snejbjerg

Så er den næste dommerfordeling klar, (går udfra det er en fejl der står køge i toppen) :wehu:

http://katteklubben.com/index.php?SectionID=810&WebsiteID=1&LanguageID=1

Jeg skal have Leone op til Judith Zuurweld - ingen anelse om hvem hun er, er der nogle der kender hende? :surrender1:

Mette - Aner heller ikke hvem hun er :tihi: Og heller ikke hvem Atheas dommer er

Athea skal op til Grazyna Laskowska-Malaga - og det skal Jako i øvrigt også :slight_smile:
Diego skal op til Judith Zuurweld (self, når Leone skal)

[QUOTE=Eife;560430]Mette - Aner heller ikke hvem hun er :tihi: Og heller ikke hvem Atheas dommer er

Athea skal op til Grazyna Laskowska-Malaga - og det skal Jako i øvrigt også :slight_smile:
Diego skal op til Judith Zuurweld (self, når Leone skal)[/QUOTE]

Malaga er rigtig sød, jeg har både haft hende som dommer og så har jeg gået steward hos hende (i søndags). Hun er smadder sød ved kattene og taler meget og forklarer både de negative og positive ting ved katten.

Det var tidligt! De plejer først at komme med den torsdag eller fredag.

Bugatti skal til Francoise Milcent, hende kender jeg ikke.

Jelly Bean skal til Judith Zuurweld - hende havde vi til Bugatti og Mercedes på vores første udstilling nogen siden i Grindsted for knap 2 år siden. Hun var fuldstændig vild med Bugatti, og han blev jo også BIS den dag :slight_smile:

Annie - Ih, det lyder rigtig godt. Det er første gang at Jakos nye ejer skal have ham med, så har sådan håbet på en god og forklarende dommer :slight_smile:

Jeg gik steward ved hende i Middelfart, rigtig rar dame når man lige forstår hende, som jeg husker fortæller hun rigtig meget både under normal bedømmelse men også ved biv og nom :slight_smile:
Det skal lige siges i ingen anelse har om hvornår i skal op hos hende, hun har sit helt eget system der virker for hende og ingen andre tror jeg :tihi:

[QUOTE=Eife;560430]Mette - Aner heller ikke hvem hun er :tihi: Og heller ikke hvem Atheas dommer er

Diego skal op til Judith Zuurweld (self, når Leone skal)[/QUOTE]

Så krydser jeg for at der kommer en mco V kastrat mere så vi kan lave BIV nu når Diego endelig er på banen igen :ok:

[QUOTE=MetteSlot;560442]Jeg gik steward ved hende i Middelfart, rigtig rar dame når man lige forstår hende, som jeg husker fortæller hun rigtig meget både under normal bedømmelse men også ved biv og nom :slight_smile:
Det skal lige siges i ingen anelse har om hvornår i skal op hos hende, hun har sit helt eget system der virker for hende og ingen andre tror jeg :tihi:[/QUOTE]

Så er det godt, at vi er 2 afsted, og at Flemming ikke skal gå steward :slight_smile: For selvfølgelig skal de op samme tid så jo, den er sikker hver gang :wink:

Mette - Ja, Tine har ikke Zaffi med, men vi kan jo håbe at Crane coon har deres tortie pige med :slight_smile: Eller at der er andre der har en 3. med :smiley:

Askja skal til Bette Lind som ønsket :slight_smile:
Nu håber jeg at hun ser andet end den manglende krave…

Og jeg kan se at der er hele 4 gr III skovkatte denne gang.

Cranecoon skal vi vist ikke håbe på, jeg mener at det kun er jyrakudstillinger de kommer på her i Danmark (mener jeg de har sagt) :slight_smile:

Mette - Ah okay, jamen så må vi samle dem alle i Haderslev i juni :tihi: Det bliver næste gang Diego kommer med. Men ved at Tine har meldt Zaffi til Fredericia :slight_smile:

For at Coogans har en killing med, og Heidi en fertil Meserve, hjælper os nok ikke så meget :tihi:

Som jeg læser det skal vi også op til Malaga…

Gætter på at Hus han og Hus hun betyder huskatte hanner/hunner :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Eife;560450]Mette - Ah okay, jamen så må vi samle dem alle i Haderslev i juni :tihi: Det bliver næste gang Diego kommer med. Men ved at Tine har meldt Zaffi til Fredericia :slight_smile:

For at Coogans har en killing med, og Heidi en fertil Meserve, hjælper os nok ikke så meget :tihi:[/QUOTE]

Jeg har meldt fra… så jeg kommer ikke… men håber da at I får samlet sammen til et BIV… :kryds:

og så al held og lykke herfra til Jer alle :ok::ok:

Trylle skal også
Det er Trylles første udstilling i kl. 10.

Hilsen Sanne

Ja det var da så nemt. Begge mine skal op til Thea Friscovec. Aner ikke hvordan hun er, så jeg er lidt spændt på det

Bigger og Lovely skal op til Francois Milcent
Windsor skal op til Bette Lind
Orulo skal op til Judith Zuurweld
Spike - Catharina - Fie Mie og Lulu skal op til Grazyna Laskowska Malaga

erhm - der står køge øverst ??? eller er det bare mig der er tungnem

Kira - Ja, men vi går ud fra at det er en fejl :slight_smile:

Jeg ved at de kommer, men jeg kan ikke huske hvilke katte de har med.