Dommerfordeling til Nærum

Her er dommerfordelingen til Nærum,

Ved godt at nogle har skrevet lidt på FB profilen, men ligger den nu alligevel herind.

http://www.racekatten.dk/filer/dommerfordeling20121202.pdf

nøj hvor ser den tom ud… når man lige har været på en udstilling med 22 dommere… (finland kan anbefales)

ja jeg har set den og håber mit bedste. skal igen op til bette lind så skal have min kontrasigneret

Mathilde skal op til Jette Eva - så må vi se hvad hun siger til hende denne gang :slight_smile:

Min lille Hope-pige skal op til Michael Edström, ham har vi aldrig haft, så ham er jeg spændt på at skal op til

ja det er altid lidt spændende når det er nye dommere.

Røsse skal til Bette igen - lige som for 14 dage siden.
Men nu med et meget bedre øre.

Cikke skal en tur omkring Anne Køhn.

Max skal til Jette Eva og Cherry skal til Lene. Det var de også i Fuglebjerg, så der er nok ikke meget nyt i bedømmelserne, men vi håber at få et par certer :slight_smile:

Penny skal til Bette, jeg glæder mig til at høre hvad hun synes om hende :slight_smile:

Poker skal hos Lene og Toffifee hos Bette.

Cooper skal til Anne Køhn :smiley: Dét er jeg bestemt ikke utilfreds med!

Jeg skal have kat op til Michael Edström og Bette Lind :slight_smile:

Pøj pøj til jer . . . . vi ses nok en anden gang - har meldt fra pga både det ene og det andet . . . :slight_smile:

Millen skal til Steven Jones - det glæder jeg mig til, skal vist også gå steward hos ham hvis de ikke finder andre til at gå :slight_smile:

Jeg glæder mig til at finde ud af hvem EUR ns er :slight_smile: (kommer ikke selv, men regner da med at finde ud af det efter udstillingen, hehe)

Tak :slight_smile:
Øv, det er da ærgerligt at du ikke kommer :frowning:

En skam vi ikke skal med for Pandora skulle havde været op til farmor Lene.

du skriver da bare så skal jeg da fortælle det :slight_smile: skal derover jo

det var til eva. underligt den ikke ville svare med citat :gruble:

Jeg skal indtil videre gå Steward ved Anne køhn medmindre jg får mail 3 med en helt 3 dommer :høhø: og skal op ved Bette Lind med min skønne dreng. :kryds:

Brazil skal op hos Lotte Borch, hvor jeg også skal være steward.

[QUOTE=gitteholgaard;987921]du skriver da bare så skal jeg da fortælle det :slight_smile: skal derover jo

det var til eva. underligt den ikke ville svare med citat :gruble:[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Men ellers så hører jeg det jo nok også fra europé menneskerne :slight_smile: Kunne sådan set også bare tage at spørge, hehe…