Dommerfordeling Vissenbjerg 2014

Så er den kommet :slight_smile:

[B]LØRDAG:
[B]Kategori I:
[B]Eric Reijers: EXO w 62, EXO n 23, PER w 62, PER ds 11, PER fs 02 62, PER n 33, PER n 21 33, VET

[B]Hanne Sofie Sneum: EXO ns 11, EXO n 22, PER n, PER a 22, PER a 02 62, PER fs 02 62, PER n 03 22

[B]Marc Crastucci: EXO a 22, EXO fs 03 24, PER d, PER ns 11, PER ny 12, PER d 22, PER f 03, PER a 33, PER f 33

[B]Kategori NFO:
[B]Marc Crastucci: 2, 5, 6
[B]Ulrike Wahl: 1, 4, 7
[B]Annette Sjödin: 3, 8, 9

[B]Kategori II, øvrige:
[B]Eric Reijers: MCO 1, 6, NEM, RAG a, a 03, SBI a, a 21, c, e, g, alle SIB

[B]Annette Sjödin: MCO 2, 4, 7, 9, RAG a 21, b 04, e 04, SBI b, c 21, d, n 21

[B]Ulrike Wahl: MCO 3, 5, 8, RAG g 03, n 03, a 04, SBI b 21, n

[B]Kategori III:
[B]Hanne Sofie Sneum: ABY o, BML, BRI n, BRI c, BRI ds 11, BRI ns 22 64, BUR a, BUR h, CRX 2, EUR n 22, KBL 3, KBL 4, KOR, OCI a 24, SOM n, SPH 4

[B]Juan Martinez: ABY n, ABY p, BRI w, BRI a, BRI d, BRI e, BRI g, BUR b, EUR a 23, EUR ns 22, OCI b 24, SOM ns, SPH 3,

[B]Pia Nyrup: ABY a, ABY ns, BEN n 24, BRI r, BRI n24, BRI fs 22 62, BRI a 21 33, BRI b 21 33, BUR d, BUR j, EUR n 24, EUR fs 22, KBL 2, KBS 4, OCI c 24, OCI n 24, RUS, SPH 1, PEN, KULD

[B]Eric Reijers: VET

[B]Kategori IV:
[B]Pia Nyrup: BAL n, BAL b, BAL e 21, PEB 1, SIA c, SYS n 03

[B]Marc Crastucci: BAL b 21, OSH n, OSH n 24, OSH n 25, PEB 2, SIA n21 VET

[B]Huskatte:
[B]Hanner: Pia Nyrup
[B]Hunner: Juanjo Martinez

[B]SØNDAG:
[B]Kategori I:
[B]Marc Crastucci: EXO w 62, EXO e 03, EXO a 01 21 62, PER n, PER n 22, PER g 01 62, PER b 03b23

[B]Annette Sjödin: EXO a 22, EXO n 22, PER d, PER g, PER ns 22 62, PER g 03, PER a 02 62, PER n 33, PER f 33, PER n 21 33

[B]Hanne Sofie Sneum: EXO n 23, PER w 62, PER ds 11, PER a 02 62, PER n 03, PER b 03, PER d 03

[B]Kategori II:
[B]Hanne Sofie Sneum: Alle SIB

[B]Marc Crastucci: MCO 4, 5, 9, NFO 7, 8, NEM, SBI n, RAG a 03

[B]Eric Reijers: MCO 3, NFO 1, 2, 9, SBI b, c 21

[B]Annette Sjödin: MCO 1, 8, NFO 4, 5, SBI e, a 21, RAG e 04, n 03

[B]Ulrike Wahl: MCO 6, 7, NFO 3, 6, SBI a, c, g, RAG a, a21, b 04, n 04, KULD, VET

[B]Kategori III:
[B]Eric Reijers: ABY a, ABY p, ABY ns, BRI fs 22 62, BRI ns 11, BRI ns 22 64, BUR d, BUR j, CRX 2, EUR n 22, EUR ns 24, KBL 2, RUS, SOM ns, SPH 3

[B]Juan Martinez: ABY o, BEN n 24, BUR b, BRI d 24, EUR a 22, EUR fs 22, KBL 4, KBS 4, OCI a 24, OCI c 24, SOM n, SPH 1, VET, PEN, KULD

[B]Pia Nyrup: ABY n, BML, BRI a, BRI g, BUR h, EUR ns 22, KBL 3, KOR, OCI b 24

[B]Kategori IV:
[B]Pia Nyrup: BAL b 21, OSH c, OSH n 25, SIA n, SIA n 21, VET

[B]Marc Crastucci: BAL n, BAL e 21, PEB 1, SIA c, SYS n 03

HUS:
Hanner: Juanjo Martinez
Hunner: Ulrike Wahl
[/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B][/B]

Vi skal til Ulrike Wahl.:slight_smile:
Hende har jeg før godt kunnet lide så jeg er glad

Men er jo ny til det med udstilling af huskatte så har et spørgsmål:
Kan se, at de er blevet delt op i hunner og hanner (fordi der er tilmeldt så mange?)
Hvordan er det så det foregår med nominering og sceneshow? :?

Jeg ved selvfølgelig ikke, om det er samme katte begge dage, men BUR b er sat hos Juan Martinez både lørdag og søndag :slight_smile:

Nogen der kan se hvem der skal have veteran KAT 2 lørdag.

Fedt fedt fedt, det glæder jeg mig til.
Jeg (og Sofie og Anders) skal have de tre pletter til enkeltbedømmelse hos Pia om lørdagen, samt kuld. Skofus skal Nina have op hos Hanne Sofie Sneum og Silas skal hos Juan Martinez, og Ann Cecilie skal også have Willem op til Juan - ham aner jeg ikke hvem er, så det bliver spændende.
Søndag skal kuldet til Juan Matinez, og Peyton skal til Pia Nyrup, og Louise og Mikkel skal have SimSim op til Eric Reijers. Line skal have Albert hos Juan Martinez.

Godt jeg ikke går steward denne weekend :tihi:

[QUOTE=ThildeL;1210620]Vi skal til Ulrike Wahl.:slight_smile:
Hende har jeg før godt kunnet lide så jeg er glad

Men er jo ny til det med udstilling af huskatte så har et spørgsmål:
Kan se, at de er blevet delt op i hunner og hanner (fordi der er tilmeldt så mange?)
Hvordan er det så det foregår med nominering og sceneshow? :?[/QUOTE]

Så vælger dommerne hver deres bedste han og hun, og de to skal så op på scenen og stemme om hvem der bliver BIS - og så husker jeg faktisk ikke lige om der er noget med BOX der. Men det kan andre nok svare på :slight_smile:

Damned I er slemme - og hurtige :høhø: Jeg havde lige så stille sneget den op kl 18,03 - og 8 minutter senere har den første af jer fået øje på den :yikes: Nå, men planen var at checke den færdigt i løbet af natten - det har trukket lidt ud fordi jeg måtte vente på endnu en dommer, så den er helt dugfrisk og med sikkerhed stadig med lidt småpillerier. Men dem kan I jo så passende finde for mig nu I alligevel har fundet den :slem: BUR b står på nattens check-liste.
VH
Susanne

Hihii :tihi: Undskyld Susanne, men har siddet og opdateret siden hele dagen og trippet efter den :smiley:

[QUOTE=Eife;1210637] Juan - ham aner jeg ikke hvem er, så det bliver spændende.
[/QUOTE]

Juan Martinez er den dommer(elev) som i sin tid på Vild Med Dyr fik et crash course i ABY - han var heroppe og parallelbedømme, og han havde 38 ABYer på samme dag for lissom at få en klar følelse af racen :høhø: Han skal gerne blive færdig med sit sidste stadie om lørdagen - han må dømme og dele certifikater, BIV og NOM ud (NOM under supervision af en anden dommer) - så må han stemme til best in show om søndagen :ok: Han er vældigt god til at håndtere katte, og han gik forresten steward på netop overståede WS.
VH
Susanne
PS: Ja, BIS og BOX til huskattene

Fandt det :wink:

jeg kan se at Regina skal op til Pia nyrup om lørdagen og søndagen Juan martinez vi glæders os til en hyggelig weekend :wehu:

Åh så krydser jeg fingre for at Bur b flyttes lørdag, så jeg ikke skal have alle katte ved samme dommer, ikke let når man er alene:tihi:

Marina

[QUOTE=Marina;1210669]… så jeg ikke skal have alle katte ved samme dommer, ikke let når man er alene:tihi:
[/QUOTE]

:gruble:

Det er da nemt. Så ved man, hvor man skal være. Og man kan overvære alle bedømmelserne.

Jeg bryder mig ikke om at være alene om to katte, der (selvfølgelig) skal dømmes samtidigt - i to forskellige haller.

vh

Andreas

:gruble: Hverken Marie eller jeg udstiller i Vissenbjerg, så hvem mon kommer med KOR i Vissenbjerg:? :gruble:

Ja, se det kan jeg jo ikke fortælle dig - det ville være på kanten af reglerne, men det er altså en kat du kender :slem: Det er en af dem, som jeg håber IKKE vinder best in show alene af den grund at så brækker jeg tungen i et mislykket forsøg på at udtale dens navn! Lad os sige den hedder Pussi :wink:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1210733]Ja, se det kan jeg jo ikke fortælle dig - det ville være på kanten af reglerne, men det er altså en kat du kender :slem: Det er en af dem, som jeg håber IKKE vinder best in show alene af den grund at så brækker jeg tungen i et mislykket forsøg på at udtale dens navn! Lad os sige den hedder Pussi :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]

Det var bestemt ikke, for at du skulle afsløre mere, end reglerne tillader:p - jeg blev bare glædeligt overrasket over at se KOR på listen, når jeg nu ikke kommer:thumbup:

Jeg glæder mig!!! :smiley: :smiley: :smiley: !!!

JUBIIIIII babydutten skal til miss sofie. så er der jo lagt op til en super start på en god og forhåbenligt lang udstillings karriere.

[QUOTE=Marina;1210669]Åh så krydser jeg fingre for at Bur b flyttes lørdag, så jeg ikke skal have alle katte ved samme dommer, ikke let når man er alene:tihi:

Marina[/QUOTE]
Sorry - det var altså søndag det var galt - BUR b til Pia Nyrup søndag. Men Andreas har ret, du slipper for at rende frem og tilbage mellem flere dommerborde :wink:
VH
Susanne

Jeg synes altså at det er lidt hårdt at det først er næste weekend igen vi skal til Vissenbjerg :tihi: