Jeg har besluttet at få en kat og vil derfor lave en voliere på min terrasse. Jeg skal have en dør dertil og synes ikke lige jeg kan finde steder hvor de sælges. Skal gerne være af metal. Er der nogen som kender til firmaer jeg kan finde det ? :?
Er det sådan låge du mener
har ikke selv købt her - men luret lidt på elementer med 5 cm afstand og lodrette tremmer, som der ikke kan kravles i…
:høhø: der er vist en der har været musik humør
[QUOTE=hmm;1240377]
Ja kunne det sagtens være. Jeg har en ide om at lave det i metal men har ikke kunne finde en dør. Hvor finder man den så jeg kan kigge lidt på det ?
[QUOTE=Musashi;1240379]http://danskhundegaard.dk/
har ikke selv købt her - men luret lidt på elementer med 5 cm afstand og lodrette tremmer, som der ikke kan kravles i…
Kan også sagtens være sådan noget. Har ikke lige tænkt på man kan se under hunde også - tak for svaret
[QUOTE=Gitte1;1240385][QUOTE=hmm;1240377]
Ja kunne det sagtens være. Jeg har en ide om at lave det i metal men har ikke kunne finde en dør. Hvor finder man den så jeg kan kigge lidt på det ?[/QUOTE]
Hvis du skal havde sådan en her skal du havde fat i den lokale smed. Min mand er smed og har lavet vores selv. Men dette her er rigtig smede arbejde, så tag et tjek hvad du har af smede værksteder der hvor du bor
Så vidt jeg kan se, er døren lidt lille. Men ellers er det godt. Prisen er derefter.
vh
Andreas
Jeg kender en del der selv har bygget af et træskelet, som de så har beklædt med den type metal hegn som de har brugt i resten af indhegningen