Nej dem vi har nu er ikke kloge nok -tihi Men vores gamle huskat der ikke lever mere kunne alle sådanne tricks - af samme grund bad vi altid gæster om at låse til toilettet og havde også børnesikring på alle køkkenlåger -høhø
Ja vores “pilfinger” Oreius-Kalorius… som ikke er poly kan ved godt hvordan man får vand ud af en vandhane… han ahr oversvømemt badeværelset 2 gange - fordi jeg ikke var hjemme da han åbnede for hanen -LOL-LOL Så kom der elastikker på så stramme vi dårligt selv kunne åbne, og nu er han holdt op med det pjat… heldigvis -jegkrydser-jegkrydser
Så smart var min husmis:)
Alle dørhåndtag i husstanden var vendt, som Mega siger man kan.
Men så finder mis på noget nyt - jeg åbner vinduerne gør jeg-tihi
Hun kunne også åbne hasper. Den kat kunne ikke holdes inde - hun var sgi snu-forelsket
Jeg har haft flere, der gjorde det - og jeg mistænker, at der er noget arvelighed med i spillet
Fie, der nu er knap 6 mdr., gør ihærdige forsøg, men det er ikke lykkedes hende endnu - hendes far, Willow, er sand mester i døråbning.
Så jeg har også vendt håndtag på døren til soveværelset.
Hahaha!
Ja Willow og jeg har mange lange diskutioner om hvilke døre der skal være åbne hvornår Gg
Desværre taber jeg, men så lukker jeg ham bare inde i rummet. Det bliver så dyrt i varmeregning når varmen er tændt i stuen og vinduet åbent i soveværelset.
Så jeg leger portner for ham. Han åbner, og jeg lukker - jeg tror jeg skal have vendt de der håndtag også Gg
Vores kat Kamikazes Cocu mestrede også at lukke døren op ved at strække sig,og gribe om det med poterne,det var altid bryggersdøren og vi var lidt betænkelige ved det ,hvis der nu kom nogen ind der ikke lige tænkte på at der kunne være en kat der ikke skulle den vej ud.Vi fik så også rådet med at vende håndtaget,det gjorde vi. Ville have forsvoret at nu var det slut, da racen MCO ikke er de klogeste Troede vi,ork jo man skulle bare strække sig lidt mere og læne sig den rigtige vej,så var døren åben igen-doh nå ned i det lokale byggemarked for at se hvad de kunne byde på,ja selvfølgelig et håndtag der er rundt ,ligesom man ser mange steder i udlandet,nu kan han ikke åbne den dør mere og vi kan gå ind helt rolige-wehu-wehu-wehu
Det der med at vende håndtaget fungerede så ikke særligt godt herhjemme - man fandt bare ud af at åbne alligevel…
Så på den dør, som bare skulle holdes lukket, kom der er rundt porcelænshåndtag… dét fungerede
Yderdøren binder heldigvis så meget, at den ikke kan åbnes og resten er sikret vha kroge…
Jo, jo - det er en glæde at have kat!
Uha… Jeg kender udemærket problemet med intelligente katte… Har 2. Den ene kan det hele, og er være at lære den yngre, alt det sjove og forbudte… Alt kan åbnes, døre skuffer, skabe… Vi har osse vent håndtagene på de døre, der er farlige at åbne… De andre, er det oki de åbner…
Horse strækker sig bare lidt og tager fat om håndtaget, og åbner forsigtigt… Ikke altid vi lige hører det GG
De er osse dygtige til at tænde lyset. OG er vi ikke hjemme, tænder de fjernsynet…
Jeg har osse kroge på døre, skabe og skuffer, som de skal holde sig fra…
Tror jeg vil prøve det med kuglehåndtag, lyder som en genial katte sikker ide…
iiiiiiih!
Mine dørhåndtag kan ikke vendes! eller også kan jeg bare ikke finde ud af det. fik skruet skruerne i begge sider af, men intet ville rokke sig.
Til sidst gav jeg op og skruede møget sammen igen…en time efter legede jeg portner suk
Jeg har aldrig været ude for håndtag, der ikke kan vendes, så jeg tipper på, at du bare ikke kan finde ud af det
Hahaha!
Ja de må jo kunne pilles af på en eller anden måde. Men jeg kan for min død ikke regne den ud. Jeg kunne ikke rokke eller dreje eller flå dem fra hinanden.
Smadder irriterende!
[quote=Gry Gressbakken;73061]Hahaha!
Ja de må jo kunne pilles af på en eller anden måde. Men jeg kan for min død ikke regne den ud. Jeg kunne ikke rokke eller dreje eller flå dem fra hinanden.
Smadder irriterende![/quote]
Var du obs på, at “splitten” også skulle fjernes?
Splitten ligner en lille pind, der sidder nede i et hul på størrelse med svovlet på en tændstik.