halløvsa Nu er jagten gået ind på den perfekte dørklokke, da mine naboer er trætte af, at mit hus er indrettet (eller mine øre dårlige) så jeg ikke kan høre når de banker løs på en af dørene. DERFOR skal jeg ha 2 dørklokker i trådløs variant tænker jeg…er det total underordnret hvad jeg køber, eller er der mærkere der er bedre end andre eller? jeg skal kunne ha 2 forskellige ringtoner, så jeg kan høre hvilken af dørene de står ved…den 3 dør ud til ( ja lidt specielt med 3 hoveddøre men fint skal det være :p, skal have en ala skibsklokke - dog udformet som et får i støbejern… kan du hjælpe mig på vej? tark Heidi…PS jeg kan ikke skifte linier, så derfor skrives alt ud i en smørre
Kan du ikke i stedet for et får bruge en kat med en slags skibsklokke?
Vil bare advare dig: Den lyder akkurat som isbilen
2 forskellige mærker er nok lig 2 forskellige ringetoner…
den mine forældre har får deres hunde til at hyle ukontrolleret - så den må være lgie det du skal bruge
skal derop i aften så tjekker da lige mærket
obh har/har haft en, hvor man kunne få extra ringetryk til, og så vidt jeg husker stille ringetoner efter hvilket tryk der blev brugt
Man kan osse få en trådløs fætter, hvor du kan tage dimsen med rundt i huset - så du kan høre når det ringer på uanset, hvor du er i huset
Du skal i hvert fald IKKE købe den helt billige trådløse i Silvan (ca. 100 kr.). Det er noget ragelse og de er totalt ustabile. Selvom der er helt friske batterier i, er det ikke altid, de ringer, når man trykker… :S
Vi købte en i Jem og biks - med to “knapper” og en “ding-dong-dåse” - de virker upåklageligt … “ding-dong-dåsen” hænger centralt i huset(cirka midt mellem de to døre) og det virker bare perfekt
Tante Tut I love you…en trådløs fætter…troede KUN det var mig der bruger Fætter om alt ;O) den skal være trådløs fætter, da jeg ikke gider ha trukket ledninger. Ingen bud på hvilket mærke der skal bruges?
kan du huske mærket Vivi?
I dag har vi en dørhammer efter flere forsøg med trådløse ringeklokker, hvor der blev ringet på her, både når det var gæster til os, men også når der blev ringet på de trådløse klokker hos naboerne. Det blev vi godt nok hurtigt trætte af :høhø: