Dovnekatten og sødehunden

De to bedste venner

først Toulouse, der lytter til Bee Gees I started a joke

:tihi:

Og bedstevennen søde Aslan

Jeg har ikke før haft en hund, der virkelig var så glad for kattene som han er. Han vasker dem og nusser dem og leger med dem. Især ham og Fie har en masse sjov:tihi:

Aslan og Toulouse er uadskillelige. Når den ene drikker vand, ligger den anden bagved og venter og så drikker nummer to bagefter, og Toulouse er hele tiden våd på pelsen fordi Aslan vasker ham. Når Aslan ligger og sover, så kommer Maine Coonerne og slikker på hans næse - det er simpelthen så sødt. De går også sammen alene hjemme nu og de laver alle mulige skøre ting, når kattene går ud, så står hunden med hele forkroppen ude af kattelemmen og kigger - han kan gå igennem men ved ikke om han tør :smiley:

Hvor er de søde! :smiley:

Er Aslan en spidshund? Jeg ved ikke, om det har noget at sige, men jeg har fået fortalt, at spidshunde er mere ligesom katte i deres adfærd end som hunde. Min søsters hund var i hvert fald meget ‘kattet’ i sin opførsel, og han kunne godt lide katte men ikke andre hunde. Det var spøjst at opleve. :slight_smile:

Sikke en fin næseryg Aslan har igen. Hvor ER det godt

Ja han slap med et ar, men så ser han lidt barsk ud og det kan han li :smiley: Det passer ikke til hundens milde sind men pyt :slight_smile: hehe

Ja han er en spidshund og det er rigtigt, at de er lidt katteagtige i sindet :slight_smile:
Der er blevet kommenteret andet steds på Toulouses musiksmag - til det må jeg sige at Bee Gees skisme da har lavet mange gode og at Old Is Forever! Katten er retro! :slight_smile:
Bare vent til Suicide Squad kommer på film, så vinder Toulouses musiksmag genklang blandt ungdommen! :smiley:

[QUOTE=lenschow;1269419]Ja han slap med et ar, men så ser han lidt barsk ud og det kan han li :smiley: Det passer ikke til hundens milde sind men pyt :slight_smile: hehe

Ja han er en spidshund og det er rigtigt, at de er lidt katteagtige i sindet :slight_smile:
Der er blevet kommenteret andet steds på Toulouses musiksmag - til det må jeg sige at Bee Gees skisme da har lavet mange gode og at Old Is Forever! Katten er retro! :slight_smile:
Bare vent til Suicide Squad kommer på film, så vinder Toulouses musiksmag genklang blandt ungdommen! :D[/QUOTE]

Toulouse har en eminent musiksmag :thumbup: