Dr. Gary's Best Breed? Nogen der kender det?

Jeg sad og kiggede lidt på Zooplus og så et tørfoder jeg ikke kan huske at ha’ set før - Dr Gary’s Best Breed (Trockenfutter Katze: Katzen Trockenfutter günstig kaufen | zooplus)

Det lyder sådan … nogenlunde ok i sammensætningen… har nogen prøvet det? Jeg undrer mig over de roesnitter… De gør næppe meget gavn andet end som fyld, men … tjaeh?

Altså… både roe(trevler) og kartofler bruges til at få et foder til at “hænge sammen” så at sige… det behøver ikke altid at være af det onde :wink:
Siger jeg uden at have set på indholdsfortegnelsen - sådan noget er jeg ikke alt for god til…

Ja, jeg opdagede at de der roetrævler er i snart sagt al tørfoder :slight_smile: Sikkert fordi det er billligt :slight_smile:

Nåmen… Er der slet ingen der kender det?

Du må være vores testpilot :slight_smile:

Mjaeh… Nu har jeg lige bestilt FP 21 fordi der ikke var nogen der reagerede (og fordi jeg SKULLE bestille fra Zooplus, jeg har ikke mere kattegrus - HÅBER GLS kommer i morgen med en ny portion…)
men deklarationsmæssigt lyder det sådan set udmærket… Det var også derfor jeg undrede mig over at jeg aldrig var stødt på det herinde før… så enten er det nyt … eller noget skrammel som kattene ikke gider æde :wink: