Dræberhunde i Gunderup

Nu har “man” set det med…
På trods af direkte forbud mod muskelhunde i vores kompleks, har der de sidste tre dage været indrapporteret om observationer omgandlende kamphunde i en navngiven beboers have.
Derfor ønskes der uvildige bedømmelser så der hurtigst muligt kan tages hånd om sagen og evt tages kontakt til administrator.

Er her tale om muskelhunde der trænes til ulovlige kampe??

Gisse. ½ Gravhund ½ Chihuahua

Kuldsøster Cirkeline

Lige før træningen begynder…

GO! og der kæmpes til den store guldmedalje

For lige at pointere størelsen af disse farlige bæster.

:smiley: Nicoline har sovet hos mig de sidste to nætter :slight_smile: Lucky og Sugieh er mere end kold overfor dem. Dione sådan lidt på vagt men NYSGERRIG :slight_smile: og lille Shosanna synes det er noget opreklameret skrammel, men vil gerne snuse, når de ikke ser det :slight_smile:

Altså de der chihuahua ynder jo at betragte sig selv som gangsta’s, så jeg ville passe på, hvis jeg var jer :rock:

Nu er jeg ikke hundeekspert.
Men…
JEG synes de ser frygtelig farlige ud! Uhadada! :uha: Tør du virkelig omgås dem? :yikes:
:slem: :slem:

:wink:

Uh hvor er de skønne, ken jeg er sgi bekymret, har hørt nogen fodre deres kamphunde med katte, så jeg tæller sørme din bande når jeg titter forbi igen

Jeg har ikke forstand på hunde, men i mine øjne ser de godt nok farlige ud :smiley:

Meget farlige hunde! De stjæler hjerter!!!

:wehuu:

:lol: Ja de er lige typen der går efter struben! Hvis de altså ku’ nå derop L

Hvor er de kære! Og SMÅÅÅÅÅ!:hjerte:

Nu er jeg jo ekspert i hvor livsfarlige hunde er :høhø:

Og jeg må altså sige, at den der form for træning, den skulle forbydes! Tænk at træne Bisse og Cirkelspark på den måde - som om de ikke var drabelige nok i forvejen!

Jeg tror ikke vi flytter til Gunderup alligevel - hvis en af dem slap ud kunne vi jo miste en tå :uha:

De er da mega farlige :uha: i sær for pygmæer :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Lykke;1124589]Nu er jeg jo ekspert i hvor livsfarlige hunde er :høhø:

Og jeg må altså sige, at den der form for træning, den skulle forbydes! Tænk at træne Bisse og Cirkelspark på den måde - som om de ikke var drabelige nok i forvejen!

Jeg tror ikke vi flytter til Gunderup alligevel - hvis en af dem slap ud kunne vi jo miste en tå :uha:[/QUOTE]

De bor her heldigvis ikke hele tiden! :tihi:

Jeg kan berolige alle med de idag har forladt matriklen, så jeg kan nu igen sove trygt i min egen lejlighed :høhø:

De er super søde begge to, men det er altså hysterisk morsomt at se de to jordmider så og snuse til 4 stk Grand Danois gennem hegnet :smiley: Cirkeline (14 - 15 cm i skulderhøjde) aka Cirkelspark :tihi: kan være under Bobbys (94 cm i skulderhøjde) ene kindflap :lol:

[QUOTE=DK Sugieh;1124622]Jeg kan berolige alle med de idag har forladt matriklen, så jeg kan nu igen sove trygt i min egen lejlighed :høhø:

De er super søde begge to, men det er altså hysterisk morsomt at se de to jordmider så og snuse til 4 stk Grand Danois gennem hegnet :smiley: Cirkeline (14 - 15 cm i skulderhøjde) aka Cirkelspark :tihi: kan være under Bobbys (94 cm i skulderhøjde) ene kindflap :lol:[/QUOTE]

Men hun er stor nok til hun kan bruge sit ultimative dræbertrick: Stoppe hans hals hvis han forsøger at sluge hende :uha:

God de er taget hjem - så kommer vi alligevel :klapper:

Er der ikke noget med, at jo mindre sådan nogle hunde er, des hidsigere er de også? Så de her må være meget farlige… :smiley:

På billede nr 4 , ser man jo tydeligt, at de er kamphunde !!! :wehu:

Cats og Conni

med det miks kan de kun blive 50% killer dog med mord helt ud til potespidserne og 50% vand i hovedet!

altså…

en 100% ikke-tænkende dræberhund - det kan kun gå galt! :S

:høhø:

[QUOTE=PiaB;1124691]med det miks kan de kun blive 50% killer dog med mord helt ud til potespidserne og 50% vand i hovedet!

altså…

en 100% ikke-tænkende dræberhund - det kan kun gå galt! :S

:høhø:[/QUOTE]

Ja ja grin du bare… Nicoline har lært Cirkelspark at sitte, dække, på plads og apportere :lol: Bisse er ikke så langt i træningen endnu… men der er tydelig gravmads i hende for hun bruger snuden :smiley:
Så du ender som end med at vil låne dem begge til fællesjagterne :tihi: :klapper:

[QUOTE=DK Sugieh;1124809]Ja ja grin du bare… Nicoline har lært Cirkelspark at sitte, dække, på plads og apportere :lol: Bisse er ikke så langt i træningen endnu… men der er tydelig gravmads i hende for hun bruger snuden :smiley:
Så du ender som end med at vil låne dem begge til fællesjagterne :tihi: :klapper:[/QUOTE]
Niks - for jeg skal bruge en stående hønsehund :høhø: det er dét jeg er trænet til at gå på jagt med :tihi:

… Og så det faktum at selvom Cirkelspark der ser ganske sød ud - så vil jeg altid være 50% bange for hende og aldrig stole på hende, alene på det faktum at hun er halvt gravbasse, og dem er jeg desværre bange for stadig… Jeg kan da være i rum med dem og klappe dem, men stole på dem kommer jeg nok desværre aldrig til, selvom jeg hader at være ‘mistroisk’ over for en race, og alle andre gravhunde ikke kan gøre for (!), at den jeg mødte som teenager var en arrig satan…

Snoop Dogg har ringet - de er den egentlige årsag til, at en gammel gangsta som ham nu hedder Snoop Lion… jeg sir ikke mere… :tihi: