Dræberkattene i Næstved Zoo

Næstved Zoologiske have er ellers ikke det mest spændende sted at besøge … endnu, men jeg håber at de kommer efter det med tiden :slight_smile:
Meeen … de har tigere og det er nok til at jeg gider besøge haven mindst 1. gang i sæsonen :ok:

Her er billeder af ‘‘Dræberkattene’’, taget i juli sidste år … det er irriterende med det hegn, men hvis ikke de opholder sig i nærheden af udsigtsposten, så er det umuligt at få billeder på andre måder :S

Her vælger de sig en godbid blandt de besøgende … :rock:

:wehuu: Hvor er den hvide dog smuk :wehuu:

Uhhhh jeg elsker tigerdyr :wehuu: Den smukkeste big cat af dem alle - tusind tak for kigget :slight_smile:

Jeg kunne ikke være mere enig … i mine øjne, er tigeren ikke bare den smukkeste kat - men verdens smukkeste dyr :wehuu::wehuu::wehuu:

Tak for nogle rigtig gode billeder :tak:

Tænk jeg er kommet til Næstved i mange år og anede ikke at der var en Zoo før den var på forsiden af avisen igår -høhø

Stooooore dejlige missetatter :wehuu:- tak for kigget Hrönn :slight_smile:

Smukke Smukke dyr!!

/Mette

Pragtfulde billeder - pragtfulde dyr!
Og lige for dem, der ikke ved det, så begik dyrepasseren (psykisk syg) selvmord efter at have sat ild på tigerstalden (havde åbnet døren, så tigrene kunne slippe ud), og sårene, han havde, var brandsår og ikke bidsår.

Super smukke billeder af super smukke tigerdyr. Dog ville jeg ikke kalde dem dræberkattene de har jo ikke dræbt nogen - endnu da.

[QUOTE=Mega;188065]Pragtfulde billeder - pragtfulde dyr!
Og lige for dem, der ikke ved det, så begik dyrepasseren (psykisk syg) selvmord efter at have sat ild på tigerstalden (havde åbnet døren, så tigrene kunne slippe ud), og sårene, han havde, var brandsår og ikke bidsår.[/QUOTE]

Ja, det var rart der kom en afklaring på det:)
De nævnte igår, at der var små bid, men at tigrene bare havde vist interesse for liget.

Hvor er de smukke-love

Tusind tak for nogle pragtfulde billeder.

Nøøøøj…en hvid tiger. :pompom:
Jeg må derned…-hyp

der findes ikke et noget smukkere dyr end en tiger og især den sjældne hvide tiger er bare så fantastisk, dens måde at bevæge sig på, dens udseendet osv osv.
jeg har osse besluttet mig for at min næste tattoo skal være en klatrende tiger på min højre overarm/skuldre
når vi er ude at rejse og der er en zoo el lign i nærheden skal vi latid derhen en tur og jeg er ikke til at slæbe væk fra tigernes områder igen.
forrige år vi var i prag havde den ene tigermor lige født 2 små tigerbasser, vi fik lige et kort glimt af dem, men der var total fotografering forbudt i nærheden af de små, så det fik vi ikke forviget.

jeg syntes det er så tragisk det der er sket i næstved og jeg har nu mere ondt af tigerne end af andre, det ervel osse meget logisk hvis tigerne har nappet lidt i den afdøde, det ligger i deres natur og da de osse er nysgerrige og der pludselig ligger noget nyt der lugter af mad inde i deres bur ka man vel ikke fortænke dem i at undersøge sagen nærmere

Dræberkatte:?:?:? Sludder og vrøvl. De er da lige til at kramme. Bare ned i inderlommen med dem og vupti, man har en lækker sovebamse:inlove:

hvor har du ret, det kræver bare en lidt større lomme end normalt -høhø
man blir måske lidt sidetung, men man har et sovedyr-LOL

Ninjo havde slet intet fortalt mig om at han havde været et smut i Næstved. Den gut er fuld af overraskelser. -wehuu

[quote=Mona Jensen;188146]Tusind tak for nogle pragtfulde billeder.

Nøøøøj…en hvid tiger. :pompom:
Jeg må derned…-hyp[/quote]

Du siger bare til, så kan vi mødes derhenne :wehu:

Åhhhhhh de er smukke :iloveyou:
Den hvide måtte gerne slænge sig i min sofa :smiley:

Jeg stødes over, at dyrene hænges ud som dræberkatte og at de udvælger sig en godbid blandt publikum - jeg synes disse to fantastiske dyr har været udsat for nok i pressen nu - lad os nu ikke hoppe med på den vogn, men elske dem for det de er - rovdyr og katte.

Skattekat er da vild med de dyr og jeg synes ikke, at hendes bemærkninger “hænger dem ud”.

De er jo affødt af avisernes skriverier og i mine øjne da bare humor

Tigre kan altså godt være menneskeædere, de er rovdyr og ikke små engle.

[quote=Skattekat;188038]Næstved Zoologiske have er ellers ikke det mest spændende sted at besøge … endnu, men jeg håber at de kommer efter det med tiden :slight_smile:
Meeen … de har tigere og det er nok til at jeg gider besøge haven mindst 1. gang i sæsonen :ok:

Her er billeder af ‘‘Dræberkattene’’, taget i juli sidste år … det er irriterende med det hegn, men hvis ikke de opholder sig i nærheden af udsigtsposten, så er det umuligt at få billeder på andre måder :S

Her vælger de sig en godbid blandt de besøgende … :rock:

[/quote]

Hvis man går helt tæt på hegnet, kan man få kameraet til at ignorere hegnet… ellers kan det meste klones væk :wink:

Feks som her…

Man kan stadig se hvor gitteret har været, men det er ikke helt så tydeligt…