Drægtig for 2 gang

Min hun kat er drægtig for 2 gang. Og hendes mave har været stor. 1 gang fik kun 3 smukke killinger som alle har fået et kærligt hjem :heart::heart::heart: og som vi stadig ser og det kan vi også finde til de nye.
Men mit spørgsmål er: kan der være flere end 3 da der ikke er så meget aktivitet denne gang ( altså kan godt mærke de små) men hendes mave har været stor og hård. Nu i dag begynder maven at falde synes jeg :slight_smile: er så spændt

Jeg håber, alt går vel med katten. Ved du, hvornår den skal føde?

Nej det ved jeg ikke, men en af mine gode veninder som har været igennem det i mange år, mener at det sker i denne uge eller næste, så vente spændt

Det er svært at sige hvor mange der kommer, men det at maven er større, kan være tegn på at der er flere.
Hvis maven er begyndt at falde ned, så føder hun nok indenfor de næste par dage. Har hun smidt slimproppen?

Ikke så vidt jeg ved :confused: kan man se det på nogen måde ?
Altså det eneste tegn jeg kan komme med.
Er at hun spiser meget og hun sover meget, drikker meget. Og lægger sig ud ved hoveddøren, under sengen eller ved døren ved altanen :blush::heart::heart: og så er maven sunket :heart:

2 Synes om

Hun ser sød ud :heart: Er det helt bevidst, at du får killinger på hende?

Ca 63 dage fra parring dagen. Du ved vel hvornår hun er parret og sidst var i løb?

Nej det jo det jeg skriver :scream::scream:

Er der nogen tegn på snarlig nedkomst?

Ikke andet end at hun sover meget og jeg synes maven begynder at falde, hun spiser drikker meget

Tænker max 5 dage endnu.
Holdt gravid vildkat inde i 5-6 dage sidst, før hun fødte- ville ikke risikere at hun gemte dem ude igen.
Ikke rigtigt nogen tegn hos hende andet end man kunne se det var tæt på.
Vores anden hunkat kom jo selv ind og lagde sig pænt i en kasse vi havde gjort klar- hun sov og lå meget det samme sted- kom op til os, da veerne startede. Der havde hun været inde i 3 dage.

Tak :relaxed::heart: ja min hun sover mest ude på toilettet ( på gulvet) eller ved døren ud til altanen :heart::heart: spiser, drikker og om aftenen kan hun godt komme op og kæle lidt :relaxed::heart: men tak for svar

1 Synes om