Drægtig og løbetid

“Som om”. Det kan vist ikke siges at være det samme som “løbetid”…
Og hold da op hvor du godt nok er uforskammet :slight_smile:

Jeg siger da heller ikke hun er i løbetid. Ved du hvad “ “ betyder … jeg skriver nemlig 2 “løbetider” i mit indlæg.

Mette, husk at holde en ordentlig tone, også selvom du ikke er enig. Herinde på KG er vi voksne mennesker, der behandler hinanden med respekt. Det bedes du også gøre.
Mvh
Administrator

11 Synes om

Hej og velkommen til foraet. :slight_smile:

Som Susanne skriver så kan det godt ligne en løbetid, adfærdsmæssigt for de uerfarne med løbetider hos katte, men såfremt at katten allerede er drægtig kan hun ikke være i løbetid.

Mette, når man er ny bruger på et forum er det altid en god ide at “stikke fingeren i jorden” og lige mærke stemningen. Den bruger du er så ubehøvlet overfor er en veteran indenfor katteverdenen inklusiv katteopdræt og med en lidt venligere attityde kunne hun måske være dig meget behjælpelig med eventuelle spørgsmål der kan dukke op i forbindelse med fødsel, pasning af små killinger, mulige problematikker du ikke havde ventet osv.
Vi er en rigtig venlig flok herinde, og du finder langt mere fakta og videnskabsbaseret information herinde end du finder noget andet sted i DK (som er brugervenligt og tilgængeligt). Hvad end det drejer sig om sygdom, sundhed, adfærd, forplantning, genetik, foder og hvad jeg ellers muligvis lige har glemt. Vi er opdaterede og vi networker og vi bruger vores styrker i samlet fælles flok.

Eksempelvis, når du har et spørgsmål omkring adfærd i drægtighed, så kan en af vores garvede opdrættere besvare dig korrekt. :slight_smile:

Tænk over det. Held og lykke med killingerne.
Vær rar at tage ansvar for de små når de kommer. Giv dem vaccinationer, chip og neutraliser dem inden du sælger dem, så de ikke risikerer at bidrage med flere drægtige tilløber katte i dk. Dem har vi rigeligt af i forvejen.

Mvh Julia

14 Synes om