Drægtige tilløbere

Birla er kommet godt ovenpå og er lukket sammen med de andre igen :love: Hun var straks rundt at tjekke, at alt er, som det plejer at være. Billederne er ikke supergode, da hun går, hvis jeg kommer for tæt på med kameraet. Men hun er kommet dertil, at hun gerne går rundt, når jeg er omkring hende, kommer med mad, gør rent og den slags. Men vores fysiske kontakt begrænser sig til, at hun snuser til mine hænder, og det gør hun heldigvis stadig, selvom jeg var “ond” ved hende i går :hjerte:

Her kigger hun ind til mig i soveværelset på sin runde i morges

22 Synes om

Hvor er hun en smuk lille kat håber der kommer et hjem til hende.
Mon hun ikke med tålmodighed kan blive en familiekat ?
Hun er da allerede kommet langt, synes jeg :heart:

6 Synes om

Beklager, men nu kommer der billedspam :hoho:
Det går så stærkt nu, at jeg næsten ikke kan følge med :rolleyes: :wehuu:

A-kuldet, Birlas kuld, 11 uger i lørdags.

Aslak, smækker lækker og stor dreng.

Asmund, den sødeste, gladeste dreng. Han er den mest kælne og bliver en rigtig hyggemus hos sin nye ejer.

Asgeir, krudt-i-måsen dreng, næsten umulig at få billeder af. Måske derfor har jeg også kun et at vise denne gang :gruble: Han skal bo sammen med Asmund.

Asfrid (Fritte), en pige med knald på, viger ikke tilbage for drengene i leg og tumler lige så meget rundt som de gør. En meget underholdende pige, som også er svær at få gode billeder af, fordi hun sjældent er i ro :hoho:

Alva, den sødeste blide pige og ret elegant. Lidt tilbageholdende ved vild leg, hvor de andre tager over, men hvis hun får plads, holder hun sig ikke tilbage.

B-kuldet, Arrigs killinger, 11 uger i dag

Balder (bliver her :lovelove:)

Olafur (bliver her - måske får han nyt navn. Jeg skulle finde på noget, da han skulle registreres ved dyrlægen, men det passer ikke helt til ham). Han er den mest snakkende af dem - og så kan han se helt ind i min sjæl :lovelove:

Og lille uheldige Nora (Tut) :hjerte:

Birla har taget sig godt af hende i dag :love:

Lidt blandet

Mitten og Aslak

Denne her er sjov, men skide irriterende at man ikke kan få den med over dørtrinnet :rolleyes2: Det bliver der gjort mange forsøg på :hoho:

25 Synes om

:smelter:

2 Synes om

Hvor er de altså bare blevet nogle fine killinger :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

4 Synes om

Jeg bliver så glad :smiling_face_with_three_hearts::smile::+1:t2::partying_face:

4 Synes om

De er så dejlige allesammen - og der er absolut ikke for mange billeder af dem.
De er jo det rene øjenguf. :love:

3 Synes om

Morgen :hjerte:

Det er nærmest umuligt nu at gå igennem døre, uden der løber 2-3 killinger og nogle gange en Arrig med :grin:, så meget af min tid går med at tælle katte og holde mandtal :rolleyes: Ikke desto mindre manglede jeg pludselig en killing i går, min egen Olaf var som sunket i jorden :blegne: De havde haft adgang til 1 salen + bryggers i noget tid og jeg var 100% sikker på, at jeg havde sat ham derind igen, efter han havde været med i resten af huset lidt tidligere. Jeg ledte og ledte og opdagede, at Aslak var meget interesseret i et hul i væggen bag vaskemaskinen (som kan bruges til en tørretumbler, går jeg ud fra). Jeg har aldrig skænket det en tanke, at det hul var der. Og jeg forestillede mig egentlig også, at den slags var sikret med et net, for at skadedyr ikke kan komme ind. Men ikke her åbenbart. Udefra var der tydelig tegn på en hændelse :sherlock:.

Og en glad lille skiderik rendte mig i møde :venter: :lovelove: Heldigvis er jeg begyndt at tage ham og Balder med i haven under opsyn, så det var ikke helt ukendt område for ham. Men for pokker altså :surrender: Nu er hullet sikret med en urtepotte, som akkurat kunne presses ind, så den sidder godt fast

…og adgangen er blokeret!!

Ellers hærges der i vanlig stil indendøre

Og Birla er begyndt at gå mere på opdagelse og være med, hvor det sker :hjerte:

27 Synes om

Glæder mig til at se live performance… :grin: :black_cat::black_cat::black_cat::black_cat::black_cat::black_cat::black_cat::black_cat::black_cat::black_cat::black_cat::black_cat::black_cat::black_cat::black_cat::black_cat: :metal:

5 Synes om

Og jeg glæder mig til og høre om jeres tur - besøg :blush:

Også inde hos dem, du har i forvejen? For de har alle mødt killingerne, ikke? Og Arrig?

1 Synes om

Birla og Arrig holdes adskilt fra mine gamle katte. Det er kun killingerne, som får lov at komme i hele huset - og kun i perioder.
Om natten og noget af dagen er alle killinger og mødre lukket inde bag netdøren, så mine gamle katte kan sove hos mig, som de plejer :hjerte: Men når de gamle vil ud om morgenen får killinger + mødre adgang til resten af første salen + bryggerset nedenunder :slightly_smiling_face: Og så smutter der som regel nogle killinger med ud i resten af huset, når jeg skal fra A til B :rolleyes: Om aftenen har jeg ladet alle 8 små komme i resten af huset, så de kan være med, når der rumsteres i køkkenet, ses tv osv.

Arrig hedder ikke Arrig uden grund. Hun eksploderer, når hun ser mine gamle katte, så jeg tør ikke eksperimentere med at føre hende sammen med de gamle. Slet ikke når hun også har killinger, selvom de er ved at være store. Jeg tror hun vil ryge lige i flæsket på dem. Hun og Birla kan godt gå sammen uden ballade, men det er tydeligt, at Arrig er den dominerende af de to. Neutraliseringen har dog hjulpet lidt på det.

18 Synes om

Kære alle sammen.
Jeg skylder jer en stor tak og en opgørelse over indsamlingen til misserne :hjerte:

I første omgang bidrog i med 4749. Jeg overførte dem i forbindelse med killingernes første vaccination.

I anden omgang har I bidraget med 4555 kr. Beløbene bliver lidt skæve, da MobilePay opkræver 19 kr. i gebyr for hver 1000 kr, der går ind.

Derudover er der modtaget 500 kr. som bankoverførsler.

I alt: 9804 kr. :uha: :hjerte:

Dertil kommer donerede kattesenge, foder og grus :thumbup:

Jeg kan kun gentage, hvad jeg tidligere har skrevet:
I er for vilde!! Og jeg skylder jer en KÆMPE TAK :hjertehop: :gruppekram:

Dyrlægeudgifterne beløber sig til:
Første vaccination + sundhedstjek og ormekur til killinger og mødre: 3.469,12 kr
Noras lille uheld, konsultation: 637,50 kr
Neutralisering, 2. vaccination. øremærkning, chip og registrering af mødre og killinger samt FIV og FeLV test af mødrene: 17.643 kr
I alt 21.749,62 kr.

Den sidste store udskrivning kommer først på tirsdag, når det er killingernes tur. Jeg lægger ikke kvitteringerne ud offentligt, men hvis I, der har bidraget, ønsker at se dem, er I meget velkomne til at sende en PB :ok:

Og igen tusind tusind tak! :blomst: I har været en kæmpe hjælp, også med den gode opbakning her på forum :heart: :yellow_heart: :green_heart: :blue_heart: :purple_heart: :kram:

13 Synes om

Jeg har lige sendt et tilskud

3 Synes om

Tusind tak :hjerte:

1 Synes om

Jeg har også lige sendt en lille portion mere afsted.

3 Synes om

Tusind tak :hjerte:

1 Synes om

Tak for opdatering. Det er unægtelig dig der trækker det store læs, både med at påtage dig at hjælpe kattene og med at betale for det. At vi så kan give en lille hjælp ved at overføre lidt, er kun dejligt. Igen tusind tak for alt det du gør for kattene!

4 Synes om

Jeg synes at du fortjener en kæmpetak for det store arbejde du har gjort for de to tilløbere og deres killinger. :sparkling_heart:
Hvor havde de været uden dig og din hjælp, du har virkelig gjort en forskel i deres liv :love:

5 Synes om

Der kan vist godt bruges mere, så jeg sender lidt. :hjerte:

3 Synes om