Dragør 2015

Jeg starter helt ydmygt med et cert til Hildi:)
Vi har haft en dejlig dag, og kommer tilbage i morgen.
Det har været en fantastisk dejlig dag med mange gode oplevelser og ikke mindst fine resultater til mange misser :slight_smile:
Men det er fedt at se nye og gamle hoveder både fra irl og KG :rock:

Stort tillykke til de andre flotte resultater :flag:

Det var jo ikke længe, jeg var der, men sjovt og hyggeligt at møde nogle af jer kendte hoveder herindefra. :smiley:

Kunne nu godt have nusset rundt lidt længere, nåede jo slet ikke at se det hele. :slight_smile: Næste gang må jeg sørge for at have lidt bedre tid. :slight_smile:

Jeg havde Jools med en tur i sauna. Det var ikke ligefrem hedebølge uden for, men luften i den hal er bare ikke god til augustudstillinger :frowning:

Jeg skulle have en dommer, som jeg bestemt ikke er begejstret for, men han virkede til at have en god dag og havde svært ved at vælge mellem Jools og hendes konkurrent i klasse 9. For første gang på en FIFe udstilling blev hendes runde øjne bemærket, mens hendes ørestilling blev anset for at være excellent og han var vild med hendes udtryk. Certifikatet gik dog til konkurrenten, der havde et pænt hoved og hvis ejer venligt fortalte mig senere på dagen, at hun nu rykkede op i næste klasse.

Det betød jo så, at dagen var slut før frokost, så resten af Jools’ tid gik med at modtage besøg fra bl.a. Trine og min med at sludre, trække frisk luft og shoppe lidt :slight_smile:

Held og lykke til dem, der er igang idag :smiley:

Sikke en weekend :slight_smile: Dejligt at se så mange kendte ansigter!

Mingus har haft en fantastisk weekend. Med Lillemanden som burkammerat tog han bedømmelserne som en leg, og det blev bemærket af Thea Friskovec, som bedømte ham i Brejning :slight_smile: Han fik sit sidste CAP lørdag og blev Premier :smiley: Søndag fik han sit første cert på vej mod IP. Begge dage med meget rosende ord og ordrer til mig om at blive ved med at udstille ham, fordi han er på vej til at blive en rigtig flot knægt :hjerte:

Jeg er så stolt af min dejlige dreng :inlove:

Som steward fik jeg glæden af begge dage at gå hos Glenn Sjöbom, og jeg lærte en helt masse :slight_smile: Lørdag havde vi RUS-show, hvor jeg fandt ud af, at der er to meget forskellige typer russere, og begge typer var repræsenteret :slight_smile:
Der var en smule varmt i hallen lørdag, hvor jeg størstedelen af tiden lignede en kogt hummer i regnvejr, men søndag blev det mere køligt. Jeg var rigtig glad for, at jeg havde taget køleelementer og kølemåtte med. Lillemanden satte sin mås direkte på køleelementerne, og han befandt sig rigtig godt der :smiley:

Stort tillykke til alle med resultaterne, og stor tak for lån af jeres dejlige katte i løbet af weekenden :hjerte: :slight_smile:

Sikke en dejlig dag, vi havde. Pernille Boholdt holdt “Boholdt opdrætterdag”, så der var rigtig mange Européer. Hun havde sørget for, at vi havde vores egen lille konkurance, så bedste øre, bedste krop ovs. videre fik pokaler. Desuden havde hun lavet middag til os alle.
DK Migjo Rabalstræde Fik stor ros og EX 1, han måtte slås om BIV og NOM, mod DK Migjo Jutlandia som Jutlandia vandt. Men så længe han taber til sin søster, så er det bare super godt. Så DK Jutlandia fik EX1, BIV og NOM. Kan man være mere stolt af sit første kuld, det tror jeg ikke er muligt.

Tak til Darak og alle de frivillige for en dejlig udstilling - og tillykke til alle med resultaterne og et par gode dage. :slight_smile:

Lørdag var Caithlin hos Ulrika Eriksson og fik sit CAGPIB samt BIV og NOM. På scenen fik hun to stemmer, og
da der var tre katte med samme antal stemmer, blev der trukket lod (sic!), hvor hun ikke vandt.

Søndag var hun hos Thea Friskovec og fik igen CAGPIB, BIV, NOM. På scenen vandt hun sit 5. BIS med tre
stemmer mod to, og så var den weekend ligesom reddet alligevel… :wink:

[QUOTE=FinnFrode;1253770]Tak til Darak og alle de frivillige for en dejlig udstilling - og tillykke til alle med resultaterne og et par gode dage. :slight_smile:

Lørdag var Caithlin hos Ulrika Eriksson og fik sit CAGPIB samt BIV og NOM. På scenen fik hun to stemmer, og
da der var tre katte med samme antal stemmer, blev der trukket lod (sic!), hvor hun ikke vandt.

Søndag var hun hos Thea Friskovec og fik igen CAGPIB, BIV, NOM. På scenen vandt hun sit 5. BIS med tre
stemmer mod to, og så var den weekend ligesom reddet alligevel… :wink:

[/QUOTE]
Så hende godt, hun er bare så smuk.:wehuu:

Enig. Og søøøød - jeg fik endda lov til at klø hendes maveskind lidt:smelter:

Jeg var jo i Dragør for at se om visse orientalske katte kunne leve op til forventningerne :stuck_out_tongue:
Og det kunne de :inlove:
Tak til jer, der lod mig møde jeres skønne katte :thumbup:
Min fumlen med et lånt kamera gav ikke gode billeder, men der er da et par stykker, der går an :smiley:

Annes Sami :hjerte:


Skønne dreng :wehuu:

[QUOTE=Missis F;1253811]Jeg var jo i Dragør for at se om visse orientalske katte kunne leve op til forventningerne :stuck_out_tongue:
Og det kunne de :inlove:
Tak til jer, der lod mig møde jeres skønne katte :thumbup:
Min fumlen med et lånt kamera gav ikke gode billeder, men der er da et par stykker, der går an :smiley:

Annes Sami :hjerte:


Skønne dreng :wehuu:[/QUOTE]

Han er SÅ dejlig!!! Jeg var meget tæt på at stjæle ham med hjem. :lovelove:

[QUOTE=Missis F;1253811]Jeg var jo i Dragør for at se om visse orientalske katte kunne leve op til forventningerne :stuck_out_tongue:
Og det kunne de :inlove:
Tak til jer, der lod mig møde jeres skønne katte :thumbup:
Min fumlen med et lånt kamera gav ikke gode billeder, men der er da et par stykker, der går an :smiley:

Annes Sami :hjerte:


Skønne dreng :wehuu:[/QUOTE]

Rigtig hyggeligt at møde Jer … dejlige billeder af Sami (bøvet som altid :tihi:) … synd at vi ikke tænkte på, at tage nogen da du selv stod med ham :dokdok:

Hmmm syntes da ellers at jeg ihærdigt forsøgte, at slippe af med ham efter han havde holdt mig vågen 2 nætter i træk :argh:

Vores resultater var som ventet … Trunten fik EX 1 begge dage og tykke Sami fik lørdag sit sidste CAC og rykkede en klasse op søndag … alt i alt en dejlig udstilling … drøn varmt var det dog for en nørre jyde, der er vant til køligere temperature … fik hilst på masser af dejlige mennesker og endnu dejligere katte … hvad mere kan man ønske sig :hjerte:

Hov … fik lige dette tilsendt på chatten … mon nogen kan kende sig selv :høhø:

[QUOTE=anne p;1253844]Rigtig hyggeligt at møde Jer … dejlige billeder af Sami (bøvet som altid :tihi:) … synd at vi ikke tænkte på, at tage nogen da du selv stod med ham :dokdok:

Hmmm syntes da ellers at jeg ihærdigt forsøgte, at slippe af med ham efter han havde holdt mig vågen 2 nætter i træk :argh:

Vores resultater var som ventet … Trunten fik EX 1 begge dage og tykke Sami fik lørdag sit sidste CAC og rykkede en klasse op søndag … alt i alt en dejlig udstilling … drøn varmt var det dog for en nørre jyde, der er vant til køligere temperature … fik hilst på masser af dejlige mennesker og endnu dejligere katte … hvad mere kan man ønske sig :hjerte:[/QUOTE]

Jeg var MEGET tæt på at snuppe ham med hjem. :wehuu: :lovelove: Men jeg ved også hvordan badeanden ville reagere… :tihi: :knotten::skrige::cry::skrige::sgu:

Hun holder vel op med at pive på et tidspunkt :venter:

Måske samtidig med at grise lærer at flyve :tihi:

Hun har en imponerende lungekapacitet af så lille en kat! Korater lider IKKE i stilhed, så hun skriger så længe hun lider… :uha:

Jeps.

[QUOTE=anne p;1253846]Hov … fik lige dette tilsendt på chatten … mon nogen kan kende sig selv :høhø:

[/QUOTE]

Tak eller nowet… Men ved du hvad, Sami flytter bare hjem til m ig og Hildi… Så kan vi se bøvede ud sammen nå! :stuck_out_tongue:

[QUOTE=anne p;1253846]Hov … fik lige dette tilsendt på chatten … mon nogen kan kende sig selv :høhø:

[/QUOTE]

En anden en står og ser misundelig ud :smiley:

[QUOTE=velfa;1253856]Hun har en imponerende lungekapacitet af så lille en kat! Korater lider IKKE i stilhed, så hun skriger så længe hun lider… :uha:

[/QUOTE]

Du godeste ja - ørepropper er ikke nok