Dragør - Lørdag

Ja så har Waltraut Sattler har netop nomineret kategori 2 katte. Og Kaitlyn skulle kæmpe om NOM med en flot MCO, og mon ikke at Waltraut valgte Kaitlyn. Nøøøj jeg er stolt af min Diva

Tillykke med nomineringen :ok:

Og held og lykke til den smukke Diva på scenen :hjerte::hjerte:

Et stort tillykke med det :slight_smile:

Held og lykke på scenen :kryds:

Ja så kommer min egen hjemmelavet Hope på scenen. Vandt over 2 andre killinger

IP Avalantas Gismo fik cert over en smuk svensk bruntabby, vandt biv over to smukke drenge, og snuppede lige en nom over fire lækre katte, og så fik han en stemme på scenen :slight_smile: er stolt af at min dreng klare sig så flot og forholder sig i ro hele vejen igennem.

Cæsar var alene i klassen i dag og fik sit cert - men ud over det fik han både BIV og NOM - så jeg er ovenud tilfreds.

Ja han gjorde det så godt den dejlige dreng :wehuu: tak for en dejlig dag :slight_smile:

Baileymusen blev BIS over en lang håret dims fra Sverige…

Og håber at han fik bandet af i dag, så han kan være lidt sødere i morgen :tihi:

Theo blev EX 1, og fik en særlig præmie af dommeren for at være hendes “darling” :hjerte: ( en superflot meget stor pelsmus som hendes veninde selv lavede)
Milou blev EX 2.:slight_smile: Hun “tabte” til en meget smuk, noget ældre pige med en mere udviklet pels, så det var der ingen skam i:)

Begge katte tog det rigtig flot, og fik MANGE rosende ord med på vejen.
Det var bestemt ikke deres sidste udstilling:ok:

Selv tak - glæder mig til at se jer i Køge :wink:

Jeg havde Sander med og han var langt mere rolig i buret end han var i Rødovre. God start :ok:

Jeg vidste på forhånd, at han generelt viser sig godt frem for damer, så jeg havde ønsket Gina Grob til ham og det gik superfint. Hun bruger ikke længere tid end højest nødvendigt på at rode rundt med katten (i modsætning til visse andre dommere, jeg så) og mens hun skrev bedømmelsen, nulrede jeg ham bag øret, hvad der fik ham til at lægge sig næsten helt ned på bordet.

Han fik sit CAP og er nu Premier (det har også kun taget ham 4 år :p). Der var ingen BIV og helt forventeligt skulle han ikke tilbage til NOM.

Resten af eftermiddagen tilbragte han i sit bur, hvor han fik hilst på nogle Kattegalebrugere og ellers sov i den temmelig varme og lumre luft, der desværre var i hallen :slight_smile:

Imorgen er der atter en dag og der kommer Ana med i stedet :slight_smile:

Jeg er bange for at Ignis og jeg fik en udstillingsbacille :høhø:

Det var hyggeligt at se jer allesammen, og jeg er så glad for al den hjælp jeg fik af Vivi så vi fik en god første udstilling :slight_smile: - Ignis hyggede sig efter min bedste overbevisning gevaldigt i dag! Nu er han gået i brædderne, og Sid virker lettere fortørnet over at jeg har brugt hans kat op! :venter:

Først et stort tillykke til jer alle med jeres resultater :thumbup:

Jeg havde Chiara og Dorsa med og vi havde fået Gina Grob.

Dorsa var først på bordet og hun fik vist charmet sig grundigt ind på Gina med en masse kys og kæl :hjerte:

Dorsa fik sit CAPS og der var ialt 4 kastrater til BIV. Jeg var noget nervøs i dag og håbede inderligt på det BIV. Dorsa fik BIV’et og kan nu pryde sig med titlen DVM :wehu: :wehu:
Et stort tillykke til Teresa som er opdrætter af Dorsa :juhu:

Dorsa blev også NOM, og blev med alle stemmerne BIS :besvimer: :thumbup:
SIKKEN en dag :smiley:

Chiara fik sit første CAC og hun klarede det rigtig flot :ok:
Gina ville ikke se hende til NOM og så var dagen forbi for hendes vedkommende :cool2:

Tillykke med jeres resultater :flag: :slight_smile: Nu må det godt snart blive september :wink:

[QUOTE=Highfield;911935]Jeg er bange for at Ignis og jeg fik en udstillingsbacille :høhø:

Det var hyggeligt at se jer allesammen, og jeg er så glad for al den hjælp jeg fik af Vivi så vi fik en god første udstilling :slight_smile: - Ignis hyggede sig efter min bedste overbevisning gevaldigt i dag! Nu er han gået i brædderne, og Sid virker lettere fortørnet over at jeg har brugt hans kat op! :venter:[/QUOTE]

Det var hyggeligt at møde dig og rigtig fedt du er blevet ramt :tihi:
Ignis gjorde det rigtig godt i dag og han er en dejlig miver :hjerte: så jeg glæder mig til at møde jer på flere udstillinger :smiley:

[QUOTE=Catika;911942]Det var hyggeligt at møde dig og rigtig fedt du er blevet ramt :tihi:
Ignis gjorde det rigtig godt i dag og han er en dejlig miver :hjerte: så jeg glæder mig til at møde jer på flere udstillinger :D[/QUOTE]

Tusind tak Tine :ups:

Ja, tillykke til alle med deres flotte resultater :smiley:

Na Dorsa er fisme også en smuk kat, så det er fuldt fortjent, at hun har fået den svært opnåelige titel :flag::flag::flag::flag:

Stort tillykke til jer alle.

Specielt tillykke til Tine med Dorsas flotte titel - og tak for rødvin og chips i samme anledning :slight_smile:

[QUOTE=Highfield;911935]Jeg er bange for at Ignis og jeg fik en udstillingsbacille :høhø:

Det var hyggeligt at se jer allesammen, og jeg er så glad for al den hjælp jeg fik af Vivi så vi fik en god første udstilling :slight_smile: - Ignis hyggede sig efter min bedste overbevisning gevaldigt i dag! Nu er han gået i brædderne, og Sid virker lettere fortørnet over at jeg har brugt hans kat op! :venter:[/QUOTE]

Det var rigtig hyggeligt, at have dig og Ignis med - og han synes tilsyneladende det var rigtig hyggeligt.
Og måske meget godt jeg havde fået talt katte tidligt på dagen, så du blev “tvunget” til selv at holde ham til bedømmelsen :wink:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;911952]Stort tillykke til jer alle.

Specielt tillykke til Tine med Dorsas flotte titel - og tak for rødvin og chips i samme anledning :slight_smile:

Det var rigtig hyggeligt, at have dig og Ignis med - og han synes tilsyneladende det var rigtig hyggeligt.
Og måske meget godt jeg havde fået talt katte tidligt på dagen, så du blev “tvunget” til selv at holde ham til bedømmelsen ;)[/QUOTE]

Jah, det var ikke så farligt alligevel :høhø:

Tillykke til alle med alle Jeres smukke katte :slight_smile:

Vi har haft en lidt blandet oplevelse i dag :?
Betty fik sit cert efter dommerens lange diskussioner med sig selv. Betty havde for kort hale, var for lille og havde for dårligt rundet top.
Men certet kom, dognoget tøvende - hun var alene i klassen… Dommeren talte meget dårligt engelsk, og sagde intet ud over de tre kritiske ting.
Ingen, absolut ingen, positive ting. Men besked om at Betty godt kunne gå hjem for i dag.

Wrappe var til samme dommer, og her fik vi slet ikke et ord om hende.
Jo forresten, dommeren spurgte om hun var kastrat… det står ligesom på sedlen…:ups:
Hun rørte ikke ved Wrappen, men hun fik da certet. Wrappen var også alene i klassen.
Vi fandt aldrig rigtig ud af om hun skulle retur til NOM.
Det skulle hun så åbenbart, men da vi ikke vidste det og heller ikke hørte at hun blev kaldt, missede vi jo så NOM :ups:
Pludselig kom en medudstiller fræsende og sagde at vi skulle skynde os at komme med hende, da dommeren ville se hende.
Så afsted med en nogen forvirret Wrappe som så fik NOM efter en overfladisk bedømmelse. Vi fandt aldrig ud af om der havde været flerer til NOM.
Wrappen fik dog ingen stemmer. Men hun var på scenen igen :thumbup: Smukke, smukke søde Wrappe.

De to små hvide fik nogle rigtig fine bedømmelser af den russiske dommer.
Alfus blev med det samme sendt hjem ved BIV, og Røsse tabte til en fin hvid voksen fertil pige.
Da vi så hentede deres diplomer, så vi at der var skrevet BIV på Røsses, og det var jo en fejl da den anden havde vundet.
Afsted med os til sekretariatet for at få det rettet så den rigtige kat skulle få sit BIV, ned til dommeren sammen den anden ejer.
Dommeren fastholdt dog at det var Røsse der fik det BIV. Jeg tror ikke en eneste var i tvivl om at det fik hun ikke ved bedømmelsen?
Han fik så kattene retur til endnu et BIV, hvor han sagde at det var Røsse der skulle have BIV’et. Det er det underligste BIV jeg har oplevet, og jeg synes stadig ikke at det skulle gå til os.

I morgen er der atter en dag :slight_smile: