Dragør - Lørdag

[QUOTE=DK Mammarazzi;912074]

Det har da vist være en sjov dag for nogle af jer… Hmmm lyder som om det var nye dommere eller?[/QUOTE]

Jeg synes også det lyder som en blandet fornøjelse i al fald på dommersiden. Var det nye dommere eller hvad? Bare så man også ved hvem man skal … undgå…

Tillykke til alle. Jeg kom kun kort på besøg i hallen i dag, men kommer igen i morgen for at kigge mere på de dejlige katte!

Nej, det var gamle dommere alle sammen. Den “nyeste” var mig bekendt Minna Krogh, der dog har været kat. III dommer i nogle år snart :slight_smile:

Undskyld men… Jeg læste “Den “nyeste” var mig bekendt Minna Krogh, der dog har været kat.” som om hun engang har været kat :klapper: Ja hvem ville ikke gerne være kat :hjerte: :smiley:

Tak for en hyggelig lørdag, hvor hallen nok var lige varm nok for kattene på sådan en meget lang dag. :wink:

Rags havde konkurrence, så han fik “kun” endnu en Ex2, men eftersom dommeren vurderede ham til Exellent på alle punkter, er det OK at tabe til en anden kat, der er bedre på dagen. Og tilmeldingspengene er aldrig spildt, for der er altid meget at lære og mange ligesindede at hilse på. :thumbup:

[QUOTE=FinnFrode;912197]
Rags havde konkurrence, så han fik “kun” endnu en Ex2, men eftersom dommeren vurderede ham til Exellent på alle punkter, er det OK at tabe til en anden kat, der er bedre på dagen. Og tilmeldingspengene er aldrig spildt, for der er altid meget at lære og mange ligesindede at hilse på. :thumbup:[/QUOTE]

Dejlig indstilling :ok:

Ja, og så håber jeg naturligvis, han får sit næste certifikat i dag, hvor han er den eneste af sin slags… :høhø:

Jeg fik vidst heller aldrig sagt tillykke til jer andre, så tillykke!

Samme her - tillykke til alle. Ikke mindst til de mange førstegangsudstillere - dejligt at se jer. :slight_smile:

Sort tillykke til alle, men især Tine og hendes smukke Na Dorsa -

Superflot gået at tage en DVM title i en forholdsvis lille race - og så også lige toppe det hele med en BIS :juhu::juhu::juhu::juhu::juhu:

Ingen tvivl om at Dullen er noge ganske særligt :wehuu:

Jeg syntes det var en æv udstilling :S

Aftenen før fandt vi ud af at Storms vacciner var udløbet. - :thumbdown: Dum fejl som vi kun kan tage ved læge af :doh:

Darcy havde det super om morgenen og gik glat gennem dyrlægekontrollen, for blot at klaske helt sammen i buret. Stres over den lange kø kombineret med varmen i hallen, fik den lille fyr til at gå helt ned med flaget. Han fik tynd mave og kastede op. Og sad generelt bare og så sløj ud :frowning:
Så vi spurgte om ikke vi kunne køre ham hjem igen med det samme, og fik selvfølgelig lov. Så ingen bedømmelse til ham.

Cheetah blev og havde en fin dag med masser af nus både i og udenfor buret, hvor hun lod sig transportere rundt i hallen på ryggen af Morten :love2:

Hun fik sit første CAGPIB i kl. 4 og det var så det. Hun gjorde som sædvanligt god figur på bordet, men jeg tror ikke dommer Gina Grob var så vild med hende. Det var i hvertfald den anden hunkastrat hun ville se til NOM.
Ikke at det gjorde nogen stor forskel, for her vidste vi jo at Tines Dulle fortjent ville slå os :tihi:

Vi abser Darcy i dag og kommer altså ikke, han er stadig ikke helt sig selv - så en dum weekend med masser af spildte penge, som kunne være gået til noget, der var mere sjovt.

Tillykke til jer alle med de fine resultater :slight_smile:

Jeg er også godt tilfreds. Jeg var oppe hos Gina med alle tre europeer :slight_smile:

Lille Naiad fik sit ex1 og opførte sig bare så pænt - og jeg som gik og var nervøs for hvordan hun vil tage sin første udstilling.
Hun var også med i NOM runden, men der var hun vidst mere træt end vågen :slight_smile: NOM gik til en fin burmeser.

Alley fik sit cert :slight_smile: Og opførte sig pænt, efter han kom i hænderne på Eife… Sjovt nok skal han bare være en strid banan når han holdes af mig…
Han var med til NOM men tabte til Vivis flotte aby :slight_smile:

Lukas var en rigtig charmetrold oppe hos Gina, og fik vidst godt og grundigt charmet sig ind på hende.
Han blev kaldt op til NOM og vandt over Boholdts Celine Dion - jeg er bare så stolt af min lille dreng.
Han fik desværre ingen stemmer på scenen, men var rigtig dygtig deroppe :slight_smile:

Lige som udstillingen var slut, blev Naids nummer kaldt op af John Bøves.
Hun havde vundet Our Sweetheart i kat 3 - og nøj hvor blev jeg overrasket og også lidt stolt :slight_smile:

Men nøj hvor var jeg træt da jeg kom hjem kl 1 i nat. Efter tøming af kattebakker gik jeg kold. Og er først lige vågnet. Og nu skal der ryddes lidt op i huset, da der snart kommer killingekøber på besøg.
Held og lykke til jer alle sammen i dag :smiley:

Hej jenny :slight_smile:
Ja det er bestemt ikke utænkeligt!
1000 tak for lån af gardiner og de andre ting:ok:

[QUOTE=FinnFrode;912197]Tak for en hyggelig lørdag, hvor hallen nok var lige varm nok for kattene på sådan en meget lang dag. :wink:

Rags havde konkurrence, så han fik “kun” endnu en Ex2, men eftersom dommeren vurderede ham til Exellent på alle punkter, er det OK at tabe til en anden kat, der er bedre på dagen. Og tilmeldingspengene er aldrig spildt, for der er altid meget at lære og mange ligesindede at hilse på. :thumbup:[/QUOTE]

Netop. Selvfølgelig er det da fedt at vinde, men lige med katteudstillinger synes jeg altså det er mindst lisså sjovt bare at være med! Alene det at man kan bruge en hel dag på at snakke om katte uden at der er nogen der synes man er tosset… :smiley:

ENIG! :tihi:

[QUOTE=Temple Bar;911947]Ja, tillykke til alle med deres flotte resultater :smiley:

Na Dorsa er fisme også en smuk kat, så det er fuldt fortjent, at hun har fået den svært opnåelige titel :flag::flag::flag::flag:[/QUOTE]

[QUOTE=Vivi_Fletcher;911952]Stort tillykke til jer alle.

Specielt tillykke til Tine med Dorsas flotte titel - og tak for rødvin og chips i samme anledning :slight_smile:

[/QUOTE]

[QUOTE=Wijelo;912213]Sort tillykke til alle, men især Tine og hendes smukke Na Dorsa -

Superflot gået at tage en DVM title i en forholdsvis lille race - og så også lige toppe det hele med en BIS :juhu::juhu::juhu::juhu::juhu:

Ingen tvivl om at Dullen er noge ganske særligt :wehuu:

[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Det har været en lang vej for at få det DVM, i og med at der nemlig næsten aldrig er kastrater (og fertile for den sags skyld) nok til et BIV hos somali’erne. Derfor er jeg super glad for titlen :slight_smile:

Og ja Dullen er noget ganske særligt :hjerte::hjerte::hjerte:

Måske vi skulle gå efter en DSM også, der mangler “kun” 4 BIS :tihi:

Tillykke til jer allesammen med weekenden resultater :smiley:

Og især et tillykke og hip hip hurra til smukke Na Dorsa, ejer Tine og opdrætter Teresa…hun er bare så smuk en kat :flag:

Stort tillykke allesammen :slight_smile:

Vi havde en dag med noget blandede resultater.

Max og Cherry fik begge deres certer og rigtig gode bedømmelser, det var bare dejligt :ok:

Kuldet blev nummer 3 ud af 3 (der var kun NFO kuld i går), hvilket var lidt spøjst, for dommeren sagde at de var det kuld som var mest ens, og jeg troede det var det det handlede om i kuld klassen, men sådan kan man jo også blive overrasket :høhø:

Leo fik en super bedømmelse, men måtte nøjes med Ex3 ud af 4, men det er heller ikke nemt når man kun er 3½ måned og kæmper med ældre og mere udviklede drenge :tihi:

Penny blev Ex3 ud af 3, men fik en kanon bedømmelse. Malaga sagde skiftevis super og fantastic og det eneste der generede hende var at hun synes at Penny flader for meget ud på toppen af hovedet. Hun havde meget svært ved at vælge mellem de 3 piger, og sagde at de alle tre næsten var på 100 point. :slight_smile:

Helene har skrevet om Cooper, så det behøver jeg ikke :smiley:

Men det bedste ved hele dagen var at alle 3 killinger bare tog alt udstillingshalløjet i stiv pote! :thumbup:

Jeg glæder mig rigtig meget til Køge!

I går lørdag, fik min NFO, Julle-Kris Djamilla, EX 2 og min Sorte EXO mini blev slået af en perser til NOM.

MEN i dag søndag !!!

Djamilla fik sit første cert :slight_smile: er så stolt ! :hjerte:

og SKØNNE EXO MINI blev EX. 1, NOM og BIS og blev hermed JUNIOR WINNER !!! :juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::juhu::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

ER så stolt af min exo dreng, det lille sorte uhyre :høhø::høhø:

Han har været på 7 udstillinger, blevet nomineret 6 gange og BIS 5 gange !! SÅ STOLT !! :juhu::juhu::juhu::juhu::juhu:

Tillykke Lene:thumbup:
Sikke en imponerende karriere allerede:juhu:

Først og fremmest stort tillykke til jer alle.

Og så er jeg jo utrolig stolt og glad over Na Dorsa’s flotte resultater. Ikke mindst et kæmpetak til Tine fordi hun har udstillet Na Dorsa så trofast i FIFe. Det er jo altid
dejligt når folk kommer med ens katte på en udstilling - og ikke mindst en kat der altid kommer i SÅ fin kondition som Tine altid har sørget for med Na Dorsa.

Det er så ekstra sjovt at hun skulle gå så langt. Som killing var hun en kedelig bleg killing med et “dumt” hoved, ingen farve…den eneste årsag til at
jeg ville beholde hende var fordi hun så ud til at få sin mor’s pels :høhø:
DEN har hun aldrig fået - men farven kom - dog ikke før omkring 5 mdrs alderen…og hun er så bare blevet pænere og pænere.

Na Dorsa er en af årsagerne til at JEG sjældent synes det er nemt at vælge killing i et kuld. De kan ændre sig utrolig meget og gør det som regel.:tihi: