Drengene har fået nyt kradsetræ :D

Ud af døren det gik imorges (mere hastigt for mig end min far eftersom jeg sov over mig og vågnede præcis 1 minut før jeg skulle være klar til afhentning)

Men jeg kom bogstaveligt talt løbende ned på parkeringspladsen og vi fik sat kursen mod Albertslund.

Og sikke en velkomst vi fik! Mowgli kom lige i armene på mig og hold nu op en fantastisk kat han er!! Jeg var da bare helt solgt altså! (ja ja, det er den forkerte pelslængde, men jeg må da nok indrømme at hvis jeg engang skulle anskaffe mig en korthårskat så er burmeseren lige rykket ind på en krystalklar førsteplads :wehuu:)
Og så var det SÅ hyggeligt at se dig igen Charlotte! Det er godt nok længe siden vi alle sagde farvel til dig da Sultan og Vivaldi flyttede fra Petersborg.

Vel hjemme igen kastede drengene sig over det nye møbel med stor entusiasme!

30 minutter senere: GODKENDT!
Drengene elsker det, kløerne er blevet hvæsset og hulerne er blevet indviet :hjerte:

Træet er nu blevet fint installeret under min tipoldemors billed.

Coop var som forventet den mest modige af de to og afprøvede begge huler, men jeg nåede kun at få billede af ham i den ene.

Smoke lå godt nok i den ene hule da jeg kom hjem efter lynvisit hos min nabo, men han nåede desværre at hoppe ud inden jeg fik taget billed af det, men jeg fik dog et af ham hvor han er dejlig afslappet på træet :hjerte:

Det ser lækkert ud - det skal nok blive en succes. :thumbup:

Det er det vist allerede hehe…

Hvor er de altså pæne, sådan nogle sivhuler.

  • og drengene er også ganske nydelige :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;1048550]Hvor er de altså pæne, sådan nogle sivhuler.

  • og drengene er også ganske nydelige :)[/QUOTE]

Jeg er helt vild med sivhulerne! De er så meget mig!

[QUOTE=Helene C;1048450]Og sikke en velkomst vi fik! Mowgli kom lige i armene på mig og hold nu op en fantastisk kat han er!! Jeg var da bare helt solgt altså! (ja ja, det er den forkerte pelslængde, men jeg må da nok indrømme at hvis jeg engang skulle anskaffe mig en korthårskat så er burmeseren lige rykket ind på en krystalklar førsteplads :wehuu:)
Og så var det SÅ hyggeligt at se dig igen Charlotte! Det er godt nok længe siden vi alle sagde farvel til dig da Sultan og Vivaldi flyttede fra Petersborg.[/QUOTE]

Mowgli er riiiiiiiigtig dygtig til at give gæster en varm velkomst :thumbup: Og han har fået overbevist flere om at det er en burmeser de skal have, når de igen skal have kat :hjerte:

Det var også hyggeligt at se dig igen - det må næsten være 4 år siden sidst? Eller lige deromkring! Men du ligner dig selv :slight_smile:

      • Updated - - -

Det var også dem jeg faldt for! De er så lækre!!

[QUOTE=Charlotte;1048607]Mowgli er riiiiiiiigtig dygtig til at give gæster en varm velkomst :thumbup: Og han har fået overbevist flere om at det er en burmeser de skal have, når de igen skal have kat :hjerte:

Det var også hyggeligt at se dig igen - det må næsten være 4 år siden sidst? Eller lige deromkring! Men du ligner dig selv :slight_smile:

      • Updated - - -

Det var også dem jeg faldt for! De er så lækre!![/QUOTE]

Ja! Det bliver ikke nu. Tre katte i lejligheden er ganske passende (især når jeg kun må have 1), men engang kunne jeg godt tænke mig en brun burmeser :wink:

Du ligner nu også dig selv hehe…
Ja til den 1 december er det 5 år siden vi flyttede fra petersborg…

[QUOTE=Helene C;1048609]Ja! Det bliver ikke nu. Tre katte i lejligheden er ganske passende (især når jeg kun må have 1), men engang kunne jeg godt tænke mig en brun burmeser :wink:

Du ligner nu også dig selv hehe…
Ja til den 1 december er det 5 år siden vi flyttede fra petersborg…[/QUOTE]

En brun burmeser ville også klæde sådan en lille flok :smiley:

Hehe vi holder os unge og pæne! :høhø:

[QUOTE=Charlotte;1048610]En brun burmeser ville også klæde sådan en lille flok :smiley:

Hehe vi holder os unge og pæne! :høhø:[/QUOTE]

Ja det tænker jeg også :wink: Åhh jeg kender et par stykker som nok vil myrde mig - de synes at tre er så absolut og ganske rigeligt grænsen for hvor mange katte man skal have… :tihi:

unge og LÆKRE :wink: