Drikkefontæne

Jeg har købt en fin drikkefontæne til møgdyret. Det håber jeg i hvertfald. Men jeg kan ikke få skidtet til at virke. Måske en fejl 40. Måske nogle herinde kan hjælpe, så jeg slipper for at tage ud i det lokale indkøbshelvede :rage:
Det er den på billedet.

2 Synes om

Jeg kender den ikke, men har du sikret dig at stikket sidder rigtigt, at den står på on og at der er nok vand i?

Du kan altid tjekke om pumpen virker ved at lægge den i en bøtte med vand og så se eller mærke om den løfter vandet.

Ofte synes jeg at pumper driller
Men ellers så sikre dig at pumpen sidder rigtig o forhold til det rør der hjælper vandet med at komme rigtig op…

Men tjek at pumpen virker først og ellers lige uddyb hvad dit problem med den er

1 Synes om

Jeg tror, at pumpen virker, den “brummer” ihvertfald. Men vandet kommer ikke op af hullet.

Hvor har du købt den? Jeg tænker på, om ikke forretningen kan hjælpe? Eller producenten eventuelt.

Det lyder, som om den enten ikke kan trække vand ind eller er blokeret, så det ikke kan komme ud igen. Har du tjekket, om der sidder noget plastik eller tape, som skal pilles af? Det kan måske godt være ret usynligt.

Hvis den er købt i maxi zoo så prøv at ringe til dem? Eller mail med fotos.

https://www.maxizoo.dk/kundeservice/

I dag læste jeg lige manualen igen, inden jeg var klar til en tur til Maxi Zoo. Nu virker den :grin: Så mangler vi bare, at møgdyret vil drikke af den. Ellers har jeg en fontæne billigt til salg i næste uge.
Der var et plasticrør, der skulle sættes fast i låget. Jeg mener bestemt ikke, det var bøjeligt, sidste gang jeg forsøgte :sweat_smile:

14 Synes om